25 Ocak 2016 Pazartesi

Feli'den yağlı ciltte kozmetik ürün tepkimeleri 6: M.A.C Studio Fix Powder Plus Foundation

Eveeet. Beni çok mutsuz eden bir harcamaya daha merhaba diyor ve yazıma başlıyorum. 

Bu ürün hem pudra hem fondöten. Bir arada düşününce çok mutlu ediyor değil mi? 

Kendisini yağlı ciltlerle dost diye düşünmüş ve almıştım. Oh dedim, böyle yüzüme fondöten sürmek istemediğim günlerde bunu iki puf puf yaparım, hem mat kalırım, hem biraz cilt tonumu eşitler nönönö demiştim. Sonra aldım, geldiğindeki mutluluğum anlatılamaz. Kesin hayatımın kozmetik ürünü falan diye oturdum hemen yüzüme sürmek için. Aynanın ışığını açtım.











Bir pudra fırçası aldım. Sürdüm.. Yüzümde hiçbir şey değişmedi. Tabi ki toz bir şey olunca matlaştırıyor da. Bari renk eşitlemesi yapsaydın be annem. Dedim herhalde daha yoğun sürmeliyim. Kendi süngeriyle sürdüm. Tanrım o da nesiydi? Tüm gözeneklerimi gözüme soktu. "Al say!" dedi bana. "Kaç gözeneğin varmış gör!" dedi.












Sonra o gözenekli kısma bir de elimle uygulayayım dedim. O derece vahşileşmiştim. Sonuç hüsrandan da hüsran. İyi ki evde öylesine otururken denemişim. Dışarı çıkacakken denesem çok üzülürdüm.


Bir daha da kullanmadım, hatta ikinci el sitelerinde satmaya çalışıyorum. Belki gözeneksiz, beybi feys kızların işine yarar.

                              











 İçler acısı fiyatı: M.A.C'in kendi sitesinde: 90 TL.



2 yorum:

Melo Dram dedi ki...

o kadar parayı bulunca insan mucizevi şeyler bekliyor, artık pahalı bişi alcaksam 50 tane youtube videosu izler oldum.:(

Feli Jo dedi ki...

Evet ben de öyle :( aslında izlemiştim ama beni çok mutsuz etti, videodakiler mutluydular. Ühü

 

Feli Jo Design by Insight © 2009