3 Aralık 2015 Perşembe

Feli'den yağlı ciltte kozmetik ürün tepkimeleri 5: M.A.C Studio Fix Fluid Foundation vs M.A.C Pro Longwear Foundation

Helöv moto! Şimdi size M.A.C'in iki farklı fondöteninden bahsedeceğim. 1.si şu sağda gördüğünüz M.A.C Studio Fix Fluid Fondöten.

Bu fondöteni aldığımdan beri yüzümde bir koyu duruyordu. Neyse o önemli değil tabi ki ama benim gibi yağlı bir ciltte parlak duruyordu. Ben daha mat bir şey istiyordum. Bir de yağlı hissi uyandırıyordu sürdükten sonra. Iyh!

"E pudra süreydin?" dediğini duyar gibiyim ama pudra da benim yüzümde uzun süre dayanabilen bir şey değil. Benim direkt mat fondöten almam gerekiyordu. Yine de kendisini neredeyse 3 yıl kullandım. Sadece sahneye çıkacakken ve okuldaki makyaj derslerinde kullandım.







Sonra bu beybiyi keşfettim. Önceden M.A.C Pro Longwear Concealer hakkında yorumlarımı yazmıştım. Ondan çok memnun kalınca ve uzun süre mat tuttuğunu, yağlı cildimde dayandığını görünce dedim bunun fondöteni de iyidir kesin. Kapatıcıyla aynı renk aldım, zaten internette baktım ve önceki fondötenim de bu da NW25 olduğu halde ton farkı oluyormuş. Bu sefer ten rengime uydu. Mat durdu ve mutlu etti.

Studio Fix Fluid Foundation'ı kuru ciltlere, Pro Longwear Foundation'ı ise yağlı ciltlere tavsiye ediyorum.

Fiyatlarını da yazayım (ben yine 75 taksite aldım galiba):
Studio Fix Fluid Foundation : 90 TL
Pro Longwear Foundation: 103 TL
(ikisi de M.A.C'in sitesindeki fiyatlar)



2 yorum:

deeptone dedi ki...

merhabaaaaa nabeeer :)

Feli Jo dedi ki...

iyiyiim senden naber? :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009