2 Aralık 2015 Çarşamba

Feli'den yağlı ciltte kozmetik ürün tepkimeleri 3: Bobbi Brown Long Wear Eye Base

Eveet! Hep ürünleri övecek değilim. Biraz da kötüleyeyim.

Bu Bobbi'nin eyeliner'ından memnun kalınca dedim "Bunun far bazı da kesin on numerodur, oh farım hiç akmaz ." Tabi ki yine ütopya yaratmışım kafamda. Fiyatı: 85 TL olan bu zalım bazı da vazgeçemediğim taksit olayımla aldım. Dedim bir alırım upuzun gider, akmayan makyajımla mutlu mesut yaşarım. 





Bu da böyle hüzünlü bir anımdır. The Balm'ın Put a Lid On It far bazı bin kat daha iyiydi. İkisini karıştırsam ütopyama ulaşır mıyım acaba? Yine de ulaşamam kesin.

Bana önerebileceğiniz başka bir baz var mı? Bu ara alamam ama bunlar bittikten sonra yine 75 taksitimle alır kullanırım.



Aaa bu arada yine tek artısı yanında 60 tllik ojesi ve 85 tllik lip gloss hediyesiyle gelmesi. Lip gloss sevmiyorum ama ojesinin ikidir bordo rengini yolluyorlar bayılıyorum.

Bu ürüne öneri puanım yağlı ciltler için 10 üzerinden 0.

Kuru ciltler için 10 üzerinden 5.

0 yorum:

 

Feli Jo Design by Insight © 2009