2 Aralık 2015 Çarşamba

Feli'den yağlı ciltte kozmetik ürün tepkimeleri 2: M.A.C Studio Finish SPF 35 Concealer vs M.A.C Pro Longwear Concealer

Sanırım başlığı yazarken yarım saat geçti. 

Ben yıllardır M.A.C'in Studio Finish SPF 35 isimli kapatıcısı ile göz altlarımın rengini şaapıyordum. Çok koyu değil göz altlarım ama makyaj yapınca daha güzel bir görüntü için bunu yapmak zorunda hissediyordum hep. Bu kapatıcıyı yine başka kapatıcı yokmuş gibi yıllarca kullandım. Gözümün altında birikip, bir iki saat sonra yine hafif alta geçmiş eyelinerımla sanki bu kapatıcı yok oluyordu. O temiz görüntü kalmıyor, göz altımda hafiften çizgi olarak birikiyordu. 





Benim de yine kafayı yediğim son günlerde yeni bir kapatıcı arayışına girmemle M.A.C'in sıvı olan Pro Longwear kapatıcısını aldım. Diğer kapatıcı kremden biraz daha kuru bir yapıdaydı. Bu direkt sıvı ama sürdüğünde hemen matlaşıp aşırı kapatıyor. Pompalı bir şişesi var. Herkes pompadan şikayetçi. Ben şikayetçi değilim ama ben bir basışta çıkan ürünle hem göz altlarımı hem göz üstlerimi hem yüzümdeki bazı lekeleri kapatıyorum ve tam olarak yetiyor. Ama mesela sadece göz altı için ürün çok fazla fışkırıyor. Yani şikayetlenmekte haklılar. Ne gerek var? Şunu lipglosslarda olduğu gibi bir hedeyle şişelesene. Ha bir de şişesi cam diye fobi yaratıyor. Sanki böyle kırılacak gibi. Ben hep kutusunda saklıyorum. Henüz bir şey olmadı, kırıldığını da duymadım. Yine de dikkatliyim hep. Tırsmaks.

Sonuç olarak yine çok memnun olduğum bu ürünü, benim gibi ciltlere öneririm. Kuru ciltlere pek önerilmiyor, hatta o kadar kurutuyormuş ki altına krem sürmeliymişim diye okudum ve göz kremi sürüyorum bu kapatıcıyı uygulamadan önce. Of tam benim yağlı cildime layık. Ayrıca 75 saat boyunca temiz görüntüm yok olmuyor. Yeppa!

Bu kapatıcının fiyatı ise: 72 TL. Ben yine M.A.C'in sitesinin 5 taksit olayından yararlandım. Yoksa glorika.com'da fiyatı 64,80. Sanırım bu site 3 taksit yapabiliyor.

Bu ürün için de öneri puanım 10 üzerinden 10. Alkış kıyamet! (Muhteşem bir fotoğraf düzeni yaptığımın farkındayım asdfgg)








0 yorum:

 

Feli Jo Design by Insight © 2009