2 Aralık 2015 Çarşamba

Feli'den yağlı ciltte kozmetik ürün tepkimeleri 1: Bobbi Brown Long Wear Gel Eyeliner

Merhaba! Ya aslında böyle yazılar yazınca, "Banane lan" diye kapatılacağını ve tek derdim buymuş gibi göründüğünü biliyorum. Halbuki bunu diğer sıkıntılarımdan uzaklaştırdığı için yazıyorum. Açıklamamı da yaptığıma göre devam edebilirim. Ben yağlı ciltlerin anası olarak kullandığım, aldığım, memnun kaldığım veya kalmadığım ürünleri yazacağım. Tabi ki ben de cepleri, cüzdanları, kredi kartlarını ağlatmayan ürünler almak isterim. Ama benim yağlı cildimle ve yağlı ciltleri hedef alan kozmetik markalarıyla bu na-mümkün.




Yıllarca hangi eyelinerı kullandıysam bir zaman sonra gözümün altına geçiş yaptı. Çünkü ben güldüğümde yanaklarım adeta gözümün üstüne çıkıyor ve eyeliner ile üste  yaptığım kuyruk alta aynı şekilde yansıma oluşturuyordu. M.A.C'in Fluidline ve Chromaline eyelinerlarını alıp kullandım. Fluidline, Chromaline'dan küçüktü ama daha kuru olduğu için daha uzun süre duruyordu gözümde. Chromaline adeta sürerken bile kayıyordu ve zorlanıyordum. Bu arada likit eyelinerlar ise benim gözümde hiç durmuyordu.

Ben de bayağı bir araştırdım ve Bobbi Brown'ın Long Wear Gel Eyeliner 'ının uzun süre gözde kaldığını, ağlandığında bile akmadığını okudum. Alayım dedim ve her şey böyle başladı. Sıkıntılarımı kozmetik ürünleriyle atmaya çalışarak 2,5 hafta evden çıkmayıp kredi kartı borcuma harçlığımı biriktirmem gerekeceği bir duruma düştüm. Ama çok geliştirdim valla! Hatta keşke ellerim terlemeseydi de bir sertifika falan alsaydım bir işe yarasaydı şu uğraşlarım. Neyse aldım bu eyelinerı. Sürdüm ve gün içinde 75 kere aynaya giderek akıyor mu diye baktım. Sonuç : Mikemmel!

Bir de şansıma hiç almadığım bu markayı aldığım gibi 2 ürün hediyesiyle geldi. M.A.C lellesi hiç böyle şeyler yapmıyordu. 60 tl değerinde bir oje (niye bir ojeye 60 tl verilsin? en sonunda hediye olarak dağıtmaya karar verdiler herhalde) ve 85 tl değerine (yine çok saçma çünkü şeffaf yapış yapış bir şey) lip gloss'la geldi. Deneme boyu da değil, orjinal boyuydu. Yihürü!


Bu arada eyelinerın üzen fiyatı : 85 TL.

Keşke yıllarca bitmese. Sürüm sürüm sürsem. Yine almak zorunda kalmasam. Neyse fakir muhabbetimi bitireyim.

Öneri puanı diye bir şey de sallayayım bari. Bu ürüne verdiğim öneri puanı 10 üzerinden 10 oluyor ve günü büyük bir başarıyla kapatıyor.

Umarım sizin eyelinerınız hiç akmıyordur. Pislikler! :(

0 yorum:

 

Feli Jo Design by Insight © 2009