20 Ağustos 2015 Perşembe

Okul bitti!

Bu yazıyı bozulan bilgisayarım yüzünden telefonumla yazıyorum. Umarım çok tırt görünmüyordur. Hangi yazı tipiyle yazdığımı bile unuttum. Bilgisayarıma kavuşunca düzeltirim :) taa 5 yıl önce başlayan okul maceram bu sene sona erdi. Çok üzülürüm sanıyordum ama içten içe bir sevinç bir rahatlama. Meğer istiyormuşum bitmesini artık. Bölüm birincisi olarak bitirdim ve bunu övünmek için yazmadım. Size iki videomu koyacağım. Son durum buydu. Çok çalışmalıyım :(

Okulun bitmesiyle birlikte annem de evden ayrıldı ve tatile gitti. Yalnız yaşama biraz geç başlamış olabilirim ama deneyim deneyimdir. Hiç olmaya da bilirdi :) meğer ben tek kalınca o kadar dağınık biri değilmişim. Baya evi süpürüp, toz alıp, yemek yapıyormuşum. Fatura peşinde koşabiliyor, üzerine bir de kedi alıp bakabiliyormuşum. O kediye de aşık olabiliyormuşum. Adını da "Felix" koyabiliyormuşum.. 

Bu yazımı gören olur mu diye de merak etmiyor değilim. Belki kendime yazıyorumdur ama bu ilgisizliği hak etmiyor değilim. Ben olsam beni takip edemezdim nasıl olsa yazmıyor diyerek. 


https://youtu.be/Mp7T9lG2cyE

Evet bu videomuzda ilk defa müzikal parçası söylemeye çalışan bir canlıyı görüyoruz. Heyecandan da hataları olmuş. Ayrıca ilk defa o kadar büyük bir sahnede tek kalmış ve mikrofonla söylemeye çalışmış. Ha yüzümdeki o dev şey bant. Anadolu Üniversitesi teknolojisi üzdü bu konuda. Mikrofonu bantla tutturmak garip.

https://youtu.be/n0xFzb73-r4

Bu videomuzda da aynı canlı mezuniyet sınavı vermeye çalışıyor. O dönem ve hala sevdiği birisi var. Onu düşünerek heyecanından biraz olsun sıyrılmaya, parçayı hissetmeye çalışıyor. Çünkü mezuniyet sınavında 5 parça söyleniyor ve alkış yasak. Bunun gerilimi çok ayrı. Bu sınavı sadece bir kere yaşadığım için memnunum. Bir daha öyle gerilimli bir an yaşamak istemiyorum sanırım. 

Ha bir de yine "sevdiği" kişi için onunla birlikte izlenen çizgi filmin giriş müzüünü kavırlamaya çalışan bir canlı var. Evet o da aynı canlı. Bir de garage band uygulamasında başarılı değilim. Kabul ediyorum:

https://youtu.be/5DjacwtDkU4

Parçanın kendisi de şöyle:

http://youtu.be/BHjg6cTxmrQ


Yuutub videolarıyla doldurduğum bir yazımın daha sonuna geldim. Keşke kedimi de koyabilsem ama beceremiyorum telefondan. Vurmayın! 

Sıcak bastı.

10 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Ah felim ben de aylar sonra gelip yeni yazi yazdim ve ben de olsam
Kendimi takip etmezdim cok
Haklisin ama iyi ki yazdin!

Okulu bolum birincisi olarak bitirmene hiic sasirmadim 😍 bu yetenekle nolucakti 🎈 cok
Tebrik ederim felim!

Ayrica youtube videolarini izlemistim de su kavirdan haberim yoktu yahu ne guzel yapmissin baaa yil dim! Cunku orjinal
Halinden daha yavas bi ritim
Olmus daha kendine has cok ozgun bi kabir oooooooovv 😍

Feli Jo dedi ki...

Ağyyy Mia'mmm!! Senin yazılarını bir ara oturup tamamen okuyacağım. Geçen bir tane okudum msn zamanı yazını. Dışarıda okuyunca yorum yazamadım. Yazılarını ne kadar özlediğimi fark ettim <3

Yaa ama ama iltifatlarını yerim. Utandımdı :$ (eski utanma işareti kısaltması) :D

Ayyy kavırımı beğenmene çok sevindimm! İyi ki yazmışım bu yorum beni çok mutlu etti. Olleyyy! :*

francesca mckennitt dedi ki...

Feli sesin çook güzel! Gerçekten ben de hiç şaşırmadım :) Sırf sana yorum yazayım diye geçtim bilgisayara :))

Mia Wallace dedi ki...

Aaaa whatsapptan smile koyunca korkunc bi soru isareti gibi cikiyomus
Ehehe :ş

Oley yazimi
Okudugunu bilmiyodum ben de su an buna cok sevindim
Yaaaayyy <3

deelroubha dedi ki...

Ne kadar mütevazı olsan da hepsi bir harika 😍 yolun açık olsun karındaşım 😘 severek takip ediyoruz.🎶

Feli Jo dedi ki...

Yaaa!! Teşekkür ederimm!! Benim için bilgisayara geçmen ayrı bi gururlandırdı çok sevindimm! :)))

Feli Jo dedi ki...

Bir an korkunç geldi ama onu senin koyduğunu bildiğim için korkmadım Mia'mm <3 okumam mı hem de çok eğlenerek okudumm!!

Feli Jo dedi ki...

Oyyy canım abılam! Seni yerim! Beni beğeniyordun :*

kitana dedi ki...

Tebrikler!
Uzun zaman sonra yazını görmek - merak etme herkes senin gibi ayda yılda bir yazıyor artık:(- ve hem de bu güzel haberi iyi oldu:)
Videoları şimdi izleyemedim ama evden açacağım, çok merak ettim zira okul 1.si birinin performansı takdirliktir eminim:)
Sevgiler!

Feli Jo dedi ki...

Kitanaa!! Umarım beğenirsin videoları! Çok sevindim yorum yapmana. Bir de utandırdın beni ehe! Keşke eskisi gibi yazabilse herkes ama akıllı telefonlar insanı bilgisayarı açmaya üşendirir oldu. Telefondan da blog yazmak o kadar sıkıcı ki :) bazen geçmişi özlüyor insan :( sana da sevgileeer ! :*

 

Feli Jo Design by Insight © 2009