6 Ocak 2014 Pazartesi

Yıllar sonra konser ve videosu..

Eveeet! Uzun zaman sonra yazmaya karar verdim.. Size yeni yılı kutlayışımı ve ardından olanları anlatmak istiyorum. 31 Ocak'ta bir güzel alışverişimizi yaptık. Cipsler, kuruyemişler, votka ve vişne suları alındı (çünkü ben en çok votka vişneyi seviyorum.) Dışarıda kutlamadım çünkü kalabalığı sevmiyorum ve soğukta çıkmaya üşeniyorum. Akşam çok sevdiğim bir abim anne ve babasıyla geldi. Film izledik vs. Parti tadında değildi ama evimizde sıcacık bir akşamdı ve mutluydum. 3 bardak vişne votkayı zorla içtim çünkü her zamanki gibi gözümüz doymadığı için bir ton şey yemiştik. Mutlu mesut uyudum.

Sabah bir kalktım o da ne?! Sesim gitmiş, boğazım ağrıyor. Hem de nasıl ağrıyor ve 3 Ocak'ta konserimiz var. Korkudan ölerek anneme koştum. O gün, yarın geçer umuduyla geçti. 2 Ocak'ta konser için provaya gittim ve sesim çok fenaydı. Parçaları söylerken yanma oluyordu ve çok zorlanıyordum. Durum daha da vahimdi bir de ateşim gece 38,7'ye çıkmıştı. Gidip bepanten iğne yedim çok lezzetliydi. Bir de kortizon alıp evdeki buhar makinesinin suyuna döktüm. O gece ateşim tekrar 38'lerde gezdi. Konser günü uyandığımda boğazım uyuşuk gibi çok garipti. Gün içinde tekrar ağrıdı ama eskiye göre çok daha iyiydi ama sürekli yanıyordu. Su içip duruyordum. Sahnede 2 eser söyleyip geri gelip, konser sonunda çıkıp tekrar 2 eser seslendirecektim. O 2 parçada bile aşırı susadım. Yana yana söyledim. Neyse ki sesime çok etki etmiyordu. Üçüncü aria bana o kadar tiz geliyordu ki piyanisti çağırıp ona haber verip söylememeyi düşündüm. Yine de göze alıp söyledim ve söylerken tam da korktuğum gibi sesime çatal geldi. Sesim ve o cızırtıyla pokemon gibiydim ama hemen geçti ve sonuna gelebildim. Neremden ter aktı bilemedim ama aria bittiğinde "ÖHÖ ÖHÖ" diye öksürdüm elimde olmadan. Dördüncü eseri etkileyici seçmiştim onu mahvetmemeyi umarak parçaya girdim. Şöyle bir şey çıktı ortaya. Umarım beğenirsiniz:




8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

anaaa kıyamam felim senii yerim.. :(

neler neler olmuş öyle! bu hastalıklar hep de zamansız gelir zaten!

neyseki sen altından kalkmışsın ve çooook da güzel söylemişsin. emin ol kimse hasta olduğunu anlamamıştır yerim şu sese bak?! <3

ayrıca uu 4 eser? konserin yıldızı felimmm seni çok özledim ve öpüyaraaaa mucuktu :*

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Hasta gibi gelmiyor sesin ki :)
Aksilikler olmuş ama sen üstesinden çok güzel gelmişsin bence. Hatta kesinlikle! :)

Feli Jo dedi ki...

Ayyy! Çok teşekkür ederim Mia'mm! Zor oldu ama gğzel oldu. Yalnız sınava hazırlık olarak konser vermiştik sınavım daha kötü geçti :D

Feli Jo dedi ki...

Çok mutlu oldum şu an şı yorumaa! Hasta gibi gelmemesine çok sevindimm. Çok sağol iltifatların içiin!! :* ben gidip bi kenarda sevinmeye devam edeyim :D

deeptone dedi ki...

nasılsııın :)

Feli Jo dedi ki...

İyiyim de 75 sene sonra görmeseydim keşke :)

deeptone dedi ki...

olsun ya anlat bi ara yine. nası gidiyo müzik hayatın. keyfin yerinde miii :)

Feli Jo dedi ki...

Evet yerinde :) iyi gidiyor. Akşama yeni blog yazım var. Artık beni daha iyi tanıyacaksınız. Bloguma beklerim :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009