30 Haziran 2013 Pazar

Öf


Blog. Çok şey oldu ama anlatasım yok. Bunalımdayım sanırım.
Ok by.

8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Felim aslında burası tam bunalımlık. içini dökünce çok iyi geliyor bence bi dene!

Feli Jo dedi ki...

O kadar çok şey var ki. Yazarken yine iki katı ağlarım diye saklıyorum. İçimdeki %50yi zor tutuyorum :)

Kibritci Kız dedi ki...

ayy kimler gelmiş kimler! çok hoşgelmiş Feli Jo hanımmmm gelmişşşşşş :))

oleyyyy yeniden süper müzikler dinleyeceğim.bak bi yere gitme bundan sonra !

derdine gelince Allah sağlık versin gerisine alışırız bee Feli ne demiş müslüm baba sevmesende alışırımmmmmm :)

tabii alışmak ilaç mıdır hayır ayy suss kızzz ağlıycam galibaaa :(

haa ayrıca Mia ' ya yaptığın yoruma bayıldım :)

Mia ya da bayılırız tabii :)

mucukkkkk

Feli Jo dedi ki...

Ayyy hoşbuldumm hoşbuldummm :))

Yazıma da müzik koymamışım :( niye böyle yaptım ki?

Derdimi doğru anlayışın? :) geçecek umarım. Sanırım. Keşke :)

Mia haketti o yorumu ehehe :)

Muckk :*

Anna Sapling dedi ki...

Anlatsana Feli, bize paylaştır sen o %50'yi :D

Feli Jo dedi ki...

Ah bi anlatabilsem buralarda olanları :D

Kibritci Kız dedi ki...

diyorsun ki geçen sene bu zamanlar ona üzülmeseydim iyiydi.

o yüzden neye üzüldüğüne dikkat et çünkü mide ağrıları çok kötü.

öptüm

Feli Jo dedi ki...

Haklısın zaten geçti bile. Şimdi başka şeylere üzülüyorum eskiden üzüldüklerime kızıyorum. Bunlara da kızacağım kesin :D ne saçma bi yaşam tarzı.

 

Feli Jo Design by Insight © 2009