7 Ağustos 2012 Salı

Memento Mimi

Memento mori'm beni mimlemiş. Çok da iyi etmiş!

Sorulardan korkuyorum. Bakalım neler düşüneceğim. Kendime şaşıyorum bazen mim yaparken. (Bu arada fotoğrafı ben çektim yanlış olmasın)


Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?


- İntihar ederim. Çaresi yoksa o bunalımla yaşayamam ben.


Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?


- Fobilerim: Asansörde kalmak, boğulmak, yanmak, herhangi bir yerde kilitli kalmak, yüksek bir yerde oturmak, sahnede rezil olmak, düşmek, bacağımın veya kolumun kırılması özellikle ben yerde otururken birinin bacağıma bastığı düşüncesi, merdivenden düşmek (ve sürekli düştüğümü hayal ediyorum inerken), saçlarımın kesilmesi...

Takıntılarım: Aynı anda birkaç tadı ağzımda birleştirememek, banyo sonrası makyaj yapacaksam kafamda havlu varken yapmak (en son saçı yapıyorum nedense), uyurken zifiri karanlıkta uyumak...


Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?

- "Gerçekten hiç insan yok mu? O zaman niye ben varım lan?" diye düşünür, gerçekten kimse yoksa dükkanların camlarını kırıp istediğim elektronik aletlere sahip olup bir kaç gün onlarla geçirip (hatta belki yıllarımı bile geçiririm), dükkanlardan alıp alıp yiyip, en sonunda intihar ederim (intihara meyilli değilim çaresizsem yaparım diye düşünüyorum. Demesi kolay yani)


Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

- Avusturya'dan başlarım sanırım. Ya da Barcelona'dan. Şimdi şöyle oluyor: Avusturya'yı müzikle ilgisi bol diye gezmek isterdim ama Barcelona'nın da tipini seviyorum. Bak bilemedim şimdi. Demek ki dünyayı dolaşacakken son anda karar vericem.


İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?

- O ne lan masalda mıyız? Yok öyle bir dünya. Öpmedim hamdolsun.


En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

- Geçen sene hazırlıktaki ilk konserimde sahnede piyanisti gösterirken kolumu iki kere fıt fıt diye oynattığım için herkesin gülmesi. Unutamıyorum! Hatta videonun o kısmını kesip "Asrın hatası" diye kaydettim. "Çok şirindin!" falan deseler de unutamıyor insan. Utandım. Piyanist de bana bakmamıştı zaten. Notalarla uğraşıyormuş. Hocam demişti piyanisti de gösterin ona da alkış isteyin diye. O günden sonra bir daha piyanisti göstermedim.


Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

- Pantolon, külot, südyen dersem iğrençlik yapmış olacağım için cüzdan, telefon, mp3 player (gılahlığıynan etti mi sana 4?)


Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?

- Aha soruya bak! Asyalı taş bir adamla mutlu mesut biten herhangi bir film olabilir.


En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

- Arkadaşlığımı bitirirdim! :) Ehehe o da eminim he deyip gidecek.


İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?

- Çok güzel bulduğum kızların evlerine gider patır patır sıçışlarını izler mutlu olurdum. Ahaha!

Çok eğlendim ve niyeyse çok geyik bir anıma geldi Memento'm! Umarım güzel cevaplamışımdır :)

Mim müziği : TIK

8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayy feliim cevapların çok eğlenceli bu mimi benim de yapmam lazım ama inan cevap bulamıyorum:D

senin kadar yaratıcı değildim üüü

veeee yeni yazımda adın geçiyordu <3

memento mori dedi ki...

cevapların çook güzel feliiiğ.

iyi ki mimlemişim senii.

baştaki fotoğraf ayrıca güzell. öyle canım çektii kii. ımm.. çok tatlı bişiyy oo :)

bu arada intihara meyilli olmadığına sevindim..
bir an yandıkk. kız gidip atlayacak otuz ikinci kattan diye korkmadım değil..

makyajdan sonra saçlarını yapman da bir ilginç.. ben de önce saçı başı halledip en son evden çıkmadan makyaj yaparım..

asyalılar.. hığmm.. seni senii.

uzaylının hee deyip gitmesi de bir ilginç tabi.. orada seni bi güzel buharlaştıradabilir.. ama bunca yılını geçirmişsin.. kıyamaz herhalde.

hahahah görünmezlik hapını alıp yapacağın şey gerçekten ilginç.. ve gerçekten çok orjinall.. eminim çok komik olurdu :)

Feli Jo dedi ki...

Mia'mm! Senin yaratıcılığın konusunda kimse eline su dökemez :D

Eminim hunharca yazsan çok komik olur. Bir gün alkol alıp yapmanı öneriyorum bu mimi.

Adımı görünce çok mutlu oldum yeni yazındaa <3 Yerim seni!

Feli Jo dedi ki...

Memento'm iyi ki mimlemişsin beni çünkü çok eğlendimm! Horoz şekeri ımm olsa da yesekk!!

Otuz ikinci kat :D Keşke yüksek giriş katında 3 katlı bir apartmanda oturmuş olmasaydım da deneseydim :D

Aslında mantıklı olan da en son makyajı yapmak ama demek ki saçlarım çabuk sönüyor diye son ana bırakıyorum. Ben de anlamadım ki niye böyle yaptığımı. Sanki yapılmış saçımla makyaj yaparsam o saç önüme gelirmiş, ben dokunursam hemen bozulurmuş gibi :O

Asyalılar :L huhhuu

Öyle he deyip giden uzaylı bulsam bağrıma basarım ama nerdee!

Görünmezlik hapı yapsalar da denesem şunu. Çok istiyorum o kasıntı kızların o halini görmeyi!

emir begit dedi ki...

güzel cevaplarla dolu bir min olmuş. Ama bu asyalılar her postta var neredeyse bunun sebebini merak ettim he... HEM foto süper müthiş

Feli Jo dedi ki...

Teşekkür ederim! :) Asyalilarin her yazimda yer etmesinin sebebi, erkeklerini çok çekici bulmamdan olsa gerek. Hem de eğlenceliler diye de olabilir. Dizilere yeni başladiğim için heves ediyorum kendimce :)

emir begit dedi ki...

Çekici oluşlarının sebebi sadece çekik gözleridir derim ama tabiki zEvkler ve renkler de tartışılmaz bilirim :)Feli jo

Feli Jo dedi ki...

:) Ahaha. Ya çok yanlış yerlere çekiyorum galiba ama çekik gözlerinin yanı sıra saçları (boyamazlarsa) bir de elmacık kemikleri çok çekici :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009