23 Temmuz 2012 Pazartesi

Mimoley

Memento'm ve Seymsomething'im beni mimlemişti. Ve ben 75 yıl sonra yazabiliyorum. Öncelikle bunun için özür dilerim ve mime başlarım.

Tek kelimeyle bu sevdiğim iki insanı anlatacakmışım. Ne zor bir mim bu ya! Tek kelimelik insan mı bu insanlar?! Sana soruyorum mim! :)

Yine de deneyelim bakalım. Iıııı..

Memento'm sen benim için tek kelimeyle "Zevkli"sin. Zevklerimiz çok uyuyor! (Burada kendimi de övmüşüm sanmayın yoo yoo! Bana göre zevkli hani aynı zevklerden dolayı.)

Seymsomething! Sen benim için "Sevinç"sin. Bloguna girdiğimde gördüğüm animeler, japonca yazılar.. Beni aşırı bir sevinç dalgasına sürüklüyor!

Sonuç olarak iyi ki varsınız! İyi ki sizi tanımışım! Sizi çok seviyorum!

Bu arada ben aşık oldum. Hem de Lee ki Woo'ya. Ahahah ciddi bir şey yapsam şaşarım. 1,89 boyuna, çekik gözüne kurban. Adam bir de müslümanmış iki saat güldüm. Adamın tüm filmlerini indiriyorum. Çok ergenim oley!

Mözük: TIK (A Bittersweet Life filminden aşık olduğum soundtrack)

12 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

"Cok ergenim oleeey!" Diyen dillerini yerim tatli feli! :D

Ergenlik guzel sey ya 10 sene sonra buyuyup iyice boring olucaz ya (ergenim ya araya ingilizce kelimeler katiyim dedim ehe)

Fotonu da yerim!

Canim felim
Seni ozledim!

Joy dedi ki...

iyi madem mimler olmasa blog bile yazmıcaksın:)

yaa bu arada de git aşık olduğu şeye bak ehuahaha :D:D

Feli Jo dedi ki...

Bence de Mia'm!! Boring olmadan ergenliğimizi uzatabildiğimiz kadar uzatmalıyız. Bak 23'ümdeyim hala ergenliği uzatıyorum. Fotoğrafımı bile ergenlik zamanımda çekmiştik. O yüzden koydum ehehe!

Ben de seni özledim!! Bayramda oradayım yihu!!

Feli Jo dedi ki...

Niye canım yazıyorum ya aa :) Dedem bizde kalıyor ne kadar yazabilirim ki. Buna da şükür. Bunu yazarken bile diken üstündeydim yüz kere içeri gidip geldim.

Hem ne varmış çekik gözlülerden hoşlanıyorum ben :D Gördüğüm en yakışıklı çekik gözlü de o oldu şimdiye kadar. Huhhuu

memento mori dedi ki...

Feliğğğğ

yerim seni çok teşekkürler.
zevklerimin bu kadar daha uyuştuğu bir insan tanımıyorum

ayrıca ne tatlı bi ergenlik o öyleee :)

seymsomething dedi ki...

Ehe ehe sanirim bu mim gercekten ego sisirmeye yarar bi mimmis :D cok tesekkurler beni sevic poturcugu gordugun icin :D

Cekik diyip de gecmemene sevindim valla :D tip var mi? Var e o zaman ne fark eder ha koreli ha japon ha ingiliz, italyan, alman, ispanyol oyhh bu bitmez ahaha. Tekrar tesekkurler cinim kalp (haha ben resmen ergenim raadim ahaha)

Feli Jo dedi ki...

Ben de seni yerim mementomm!!

Zevklerimizin uyuşması, şu blog aleminde büyük şey vallahi! Çok seviniyorumm!!

Ergenliğimiz bitmesin! :)

Feli Jo dedi ki...

seymsomething! Egonu yerimm! Şişsin de şişsin n'olacakmış? :D

Aynen, tipine kurban onun ya! Çekik diyip geçemiyorum bazıları gerçekten çok tipoş oluyor. Hem de böyle kalpli malpli fotoğrafları olanlar var çok beğeniyorlar. Benimkine kimse kalp falan yapmamış oralarda pek beğenilmiyor yakışıklılar galiba :D İzlediğim bir dizisi bir filmi var. İkisinde de bu çok iyi olmasına rağmen çirkin olan erkeği seçti ana kızımız :D

Ergenlik! Bitmez umarım ergenliklerimiz. Neşeli oluyoruz böyle :)

Heidi dedi ki...

eve gittiğim anda dinleyeceğimmmmmm :D

ya, korelilerin çoğu erkeği köse falan hiç çekici değll ama bazıları var ki aneeeeeeeem ölüyom bitiyorum vış aney.
Japonlardan da bi akrabamızı çok beğenmişliğim var .d şimdi teyzem japonla evliydi işte, bunların gençlik fotolarında shin eniştenin erkek kardeşlni görmüştüm ( şimdi otuz beş falandır adam) ağzımın duyu akmıştı .d çoh yağuşukluydu ya.

Ama işte naparsın :( fotoğraf eskiydi :'/ ben o sıralarda üç dört yaşımdayımdır. Bi de adam çapkınmış yani.

Bana gelene kadar tokyodaki kadın nüfusu gelip geçmiştir adamdan sahncdhfdjgf.

Bu da böyle bir anekdottu

ayrıca ergenliğine kurbaaaaan. Bir doksan da iyiymiş he.
Ya ben bu aralar böyle çok sapıklaşıyorum ya. Napsam netsem bilemedim.
Sevgilimi üç haftadırgörmüyorumm!! O yüzden böyle oldum kesin ben /:(

Feli Jo dedi ki...

Köse olması daha güzel geliyor bana. Bebek gibiler :D Huhhuu! Köse olmayan bir yerleri de vardır kesin. Öhöm. Boğazıma toz kaçtı.

Akraban şimdi 35'se iyiymiş gideri var :D Telefonunu al.

Üç dört yaşında gördüğün fotoğraftaki adamı hatırlıyorsan,cidden aşık olmuşsun. Evlen onunla ahaha

1,90 iyi tabi boru mu? :D Sapıklaş ya ne olacak? Sen sevgilini 3 haftadır görmüyorsun diye sapıklaştın, benim sevgilim yok! E haliyle ergenleşip korelileri izliyorum hak verin :D

mariaPuder dedi ki...

alakasızca dalmak istiyorum: nerede benim evgeny grinko'm ??? =))

Feli Jo dedi ki...

Ayy yerim seni haklısınn! Ama İstanbul'dan yeni geldik, piyanoma yeni kavuştum ve zamanım olmuyor :( Bu arada o parça Türkiye Barolar Birliği'nin reklamında kullanılmış höh diye kaldım. Parçayı dinleyip duruyorum ama hala çalmak nasip olmadı. Bulduğum notalar da tırt çıktı daha iyisini bulmalıyım :(

 

Feli Jo Design by Insight © 2009