12 Haziran 2012 Salı

Feli'den Nağmeler

Geçen pazar günü (3 Haziran) anneannem vefat etmiş. Maalesef aşıklar ayrılmış. Ben anneannemin vefat ettiğini ise 6 Haziran'da öğrendim. Final zamanım diye herkes benden saklamış. Annem de iyi ki vefat etmeden önce yanına gitmiş. Yalnız yaşamak zor olmadı ama bu haberi kaldırmak zor oldu.

Hala tamamen atlatabilmiş değilim. Parça parça ağlıyorum. Kendimi sıkıyorum, rahat bırak diyorlar ama yapamıyorum. Bir gün büyük bir patlama yaşayabilitem var.

Aşıkların en sevdiğim fotoğraflarını bloguma koymak istiyorum:


Bu arada anneannemi yormamak için tekerlekli sandalye almıştık kapıdan. Yoksa gayet sağlıklıydı..

Dedeme uzun ömür ve sağlık diliyorum. Umarım o hep böyle güler..

Bir de bugün piyano sınavıma çalışırken şu parçayı (Mozart'ın 40. senfonisi ilk bölüm) sizin için kaydettim. Maalesef ses ve görüntü kalitesi berbat ama ani karar olunca ani bir de çekim oldu.. Umarım seversiniz. Bir de videonun sonunda ellerimi kaldırmama çok güldüm. Oh be bitti dercesine. Zınk! Bye! 


                                      video

Finaller de bitmek üzere. İki tane kaldı. Hadi bakalım. Sonra 4 aylık bir tatil süreci başlıyor. Kara tatil gibi bir şey olacak sanırım. Önce İstanbul'a gideceğiz. Anneannemin ölümünün 40. gününden sonra tekrar Eskişehir'e geleceğiz ama bu sefer dedemle birlikte. Biraz burada kafasını dağıtır umarım.

Sizi seviyorum. Tüm sevdiklerinizin ömrü uzun olsun :)

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ellerini yerim senin..

canım feli!

çok üzülmüştüm duyunca, inanamamıştım da. tanıdığım için böyle haberler beni nasıl üzüyor bilemezsin ama dediğin gibi biz hala yaşıyoruz.

sen de kendini sıkma. evde yalnız kaldığında istediğin kadar ağla. en güzeli içini bolaşt.

sen gel kafa da dağıtırız birlikte.

zaman nası çabuk geçiyor..

ne güzel çalmışsın yine. büyülendim

ve bunu canlı canlı dinleyebildiğim için kendimi çok şanslı hissettim çünkü bana istediğim kadar çalıyorsun..

seni çook seviyorum!

Feli Jo dedi ki...

Mia'm! Ben de inanmakta zorlanıyorum hala ama olan yaşayana oluyor. Hatta olan dedeme oldu.

Evde yalnız kalamıyorum, kalsam da film falan izliyorum, galiba ben kendimi oyalıyorum.

Zaman gerçekten çok çabuk geçiyor. Haftasonu geliyorum sanırım!

Teşekkür ederim. Sana çalmak da çok eğlencelii :*

Ben de seni çoook seviyorum!!!

Mr.E dedi ki...

Başın sağ olsun Feli Jo...Kendi babanemin ölümünden sonra da yazdıklarımla burada diyeceklerim aslında örtüşüyor. İyi ki annenle ziyarete gitmiş iyi ki görmüşsünüz diyebiliyorum

Feli Jo dedi ki...

Dostlar sağolsun Mr. E. İnsan çok üzülebiliyormuş, sonra o bile geçebiliyormuş. İyi ki burada kalmışlar, ben de ona bakıp, onu yıkayabilmişim diyorum..

 

Feli Jo Design by Insight © 2009