27 Nisan 2012 Cuma

Odam!

Kibritçi kız için:

İşte odamın düzenlenmiş hali:


Burası müzik bölümü gibi bir bölüm. En üstte plaklar, ortada cdler, en altta filmler var :)





Bu da odam. Her şeyi puanlı alma çabam da ayrı bir konu.



Bugün de morhipo'dan bu nevresim takımını aldık. Siyah beyaz, odamla da uyumlu olur. Çok mutlu oldum.


İşte böyle. Odamı çok sevdim keşke okul hiç bitmese. Bu oda için İstanbul'a gidesim yok. İstanbul'daki odam minicik ve hiçbir şey sığmıyor. Dolabım bile sığmaz o derece.

Keşke bu evi İstanbul'a taşıyabilseydik :)

Bu arada okulla beraber Mersin'e gideceğiz sanırım. Tam belli değil ama korolar şenliği varmış orada birkaç parça söyleyeceğiz. Mersin'e de hiç gitmemiştim çok heyecanlıyım :)

Müzik de bu olsun (son birkaç günde 100 kere dinledim galiba) : TIK (


28 yorum:

seymsomething dedi ki...

işte beklediğim post :D odanın duvarları bir de beyaz olsaymış tam tapılası olurmuş :D nevresim takımın o kadar güzel ki bi tabir bulamadım kendisine. melodileri puandan çok severim de ben hehe
ilk fotoğrafta rafların tepesindeki atlıkarıncalı müzik kutusunun beyazı bende var ^^

Heidi Glennis dedi ki...

hahah ben çoktan görmüştüm kiii ^^
ooh valla nevresim takımına bayıldım tam senlik :D
ŞUAN MÜZİKLE HUZUR BULMAKTAYIM.
ya bizimkilerin çokça klasik müzik cdleri var geçen gün hepsini bilgisayara geçirdim, sevgilim napıyorsun derken " işte her zamanki gibi, klasik müzik dinliyorum" dedim faln havalandım aşsldkjsşkjfh

francesca mckennitt dedi ki...

Odan çok tatlı, hem de o nevresim takımı tam sana göre :)

Mr.E dedi ki...

Yerleşiş destanı :D

Güle gülle kullan Feli ;)

kibritci kız dedi ki...

adımı yazmışsınnnn :)

görünce çok mutlu olduğumu itiraf etmek isterim :)

inceliğin içinde çok teşekkür ederim.

gelelim odana . müzik seti ben gibi bir müzik aşığı birine göre olmazsa olmazlardan ki sende öylesin değil mi :)

halın şahaneymiş on puan veriyorum. nevresime diyecek söz yok . tam senlik . umarım içinde uyurken en güzel rüyaları görür uyandıktan sonrada daha da güzellerini yaşarsın :)

minik pembe piyanoya bayıldım, atlı karıncalı müzik kutusuna bittim derkennnn kendi kendime şu ne yaa ? o nedir, anlamadım diye düşünerek fotoğrafı büyüttüm. o şeyin gerçek bir piyano olduğunu görmemle bayılmışım . o ne yaaaa harika bir şey olağanüstü bir şey o yaa ! sanırım hayalini bile kuramayacağım şeylerden biri bir piyanoya sahip olmak dersem ne demek istediğimi anlarsın :)

bir gün benim için piyanoda rüyalarda buluşuruz ' u çal tamam mı ?

:)

Feli Jo dedi ki...

seymsomething! :D Keşke beyaz olsaymış, ev sahibini de azarladık iki saat dedik niye bize sormadın, bu nasıl bi sarıdır dedik. Yok bize soracakmış da sonradan vazgeçmiş de. Resmen boyadan kar etmek için önceki rengin aynısına boyamış :( Nevresim takımını beğenmene sevindimm! Bana da o atlıkarıncayı arkadaşım almıştı çook sevinmiştim! Beyazı daha bir uyarmış odama :D

Feli Jo dedi ki...

Heidi, messenger gücü :D Di mii nevresim takımı gelse de içinde uyusam müzikli rüyalar görsem. Rüyamda müzik duymuyorum hiç, belki fon müziği katar rüyalarıma. Klasik müzik cdlerinden bana da yolla :P Çok merak ettim neler var? Yaz bana :D Hava atmana da bayıldım ama sevgiline bağlı bir durum. Birine klasik müzik dinliyorum dersin, ayy nasıl katlanıyorsun der :D Havalanamazsın. Ben artık söylemiyorum haha

Feli Jo dedi ki...

Francesca, özlemişim seni :) Çok teşekkür ederimm! Yihuuu

Feli Jo dedi ki...

Vaay Mr. E benim konuşmalarımı da kaparmış :D Seviniş destanı! Teşekkür ederim Mr. E!!

Feli Jo dedi ki...

kibritci kız, yazmam mıı? :) Müzik setimi dayım hediye etmişti, çok şanslıyım ama bozuldu buraya taşındığımızdan beri çalışmıyor. En son sinirlendim anneme dedim dayanamıyorum o kadar plak almışım hiç dinlemediklerim yok dedim tamam dedi servise götürürüz. Oh bee!

Halıyı annem pazardan almış çok şaşırmıştım. Küçücük mahalle pazarı :)

Nevresimin renkleri umarım o kadar canlıdır. Bazen bir geliyor soluk soluk. İnternet alışverişinin en korkunç yanlarından :)

Minik piyano aslında maket gibi tahtalardan oluşuyordu. Kendin yapıyordun, tuşları yoktu, rengi de tahta rengiydi (yeni bir renk çıkardım) Sonra ben onları birleştirip, tuşlarını çizdim siyah ince bi kalemle :) Sonra dışını kırmızı sulu boyayla boyadım kuruyunca pembe oldu heheh. Beğenmene çok seviniyorum şu andaa!

Niye hayalini kuramayın kibritçi'mm? Ben bir sene içinde (benim de hayalimken) hem kendisine sahip olup hem çalmayı öğrenmiştim. Zaten kendisi elektronik piyano olduğu için diğerlerine göre çok ucuz. Şöyle diyeyim. Bir iphone fiyatı :) 12 taksit falan derken alabilmiştik :)

Bence hayalin olmaktan çıksın, özellikle müzik aşığıyken.

Ama senin için rüyalarda buluşuruz'u çalmayı deneyeceğim :*

deeptone dedi ki...

ödülün var bende.
:)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Bu tarz nevresim takımlarına bayılıyorum üstelik renkde tam benlik zaten tüm ev siyah beyaz :) Güle güle kkullan arkadaşım çok beğendim.

Feli Jo dedi ki...

Ayyy siyah beyaz evlere bayılırımm! Çok teşekkür ederimmm!! :)

Heidi dedi ki...

nerdesin sen yaaaaaaaa :(

Feli Jo dedi ki...

Buralarda olamıyorum finaller başladı :( Final fantasy :)

mariaPuder dedi ki...

odana bayıldım! en çok da piyanoya bayıldım, zira 22 senedir içimde bitmez tükenmez bir piyano çalma aşkı var ama bana kısmet değilmiş.. ev de güzelmiş yahu neresi eskişehir mi orası? ben bizim burda hiç öğrenciye verilen parkeli ev görmedim daha! :))

Feli Jo dedi ki...

Sana kısmet olabilir hala! Ben de 20 yaşımda başladım çalmaya!! :) Evet Eskişehir ama annemle yaşıyorum belki ondan vermişlerdir ehehe. Öğrenci sayılmıyorum ev sahipleri tarafından. OLEY! :))

mariaPuder dedi ki...

oaaa gerçekten mii?? ben de artık çok geç diye yeltenmemiştim! ben seneye başlarım o zaman :P

Feli Jo dedi ki...

Tabii ki başlaa!! En güzel ve en rahat müzik aleti!! Öğrenmek de hızlı geliştiği için insan mutlu oluyor hemen, hevesi kırılmıyor :D

mariaPuder dedi ki...

helecanlandım şimdi bak *_* ben de piyano alıp fotosunu çekip bloguma koycam kiki ^^

Feli Jo dedi ki...

Huhhuu!! Bence de bunu yapmalısıın!! Sonra gelip ben de yorum yaparım yihuuu

mariaPuder dedi ki...

feli jo bak benim en büyük hayalim bunu çalmak! hoşuna giderse sen de bi denersin belki!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VYCOg-yglNM

Feli Jo dedi ki...

Notalarını bulursam kesinlikle çalınabilir. Hatta sen bunu 1 yıl piyano öğrendiğinde çalacak hale gelirsin. O kadar kolay ki çalmak :) Bulabilirsem senin için çalıp bloguma koyacağım <3 :*

Feli Jo dedi ki...

Şu an parçanın başını çıkardım devamı gelmiyor eheh :) Notalarını bulamıyoruuum! :(

Feli Jo dedi ki...

Aha buldum notaları! Hemen çalışmalar başlaya! :)

mariaPuder dedi ki...

kuzum benim! heyecanla bekliyorum gözlerinden öpüyorum ^^

mariaPuder dedi ki...

p.s bana haber vermeyi unutma kaçırabilirim yoksa!

Feli Jo dedi ki...

Tamamdırr :) hemmen sana koşarımm!! :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009