22 Nisan 2012 Pazar

Banyo!

Çarşamba günü taşınacak olan biz, ani bir kararla yarın taşınıyoruz!

Çok mutluyum! Çünkü babamın bonkörlüğü tuttu ve bana özel olan banyoma ne istesem aldı.
Korkup en ucuzunu seçiyorum, diyor ki "Beğendin mi ki onu? Beğendiğini alalım."

Şaka gibi. Sanki benim babam değil. Böyle yüzüne bakıyorum, sanki her an geçecekmiş o durum gibi "Uyanmadan alayım bari" modunda aldım attım arabaya.

Sevinçten ölebilirim. Ablam da IKEA'dan (oha reklam gibi kocaman yazışım) puanlı büyük yastık almıştı. Onu da boş kalan peteğin önüne yere koyacağım. Yerde oturup kışın sırt ısıtıp çay içmelik.

Fotoğrafını koyayım banyomun iki tane. Bu arada sanırım yazı için koyduğum fotoğraftaki duş perdesi de benimkinden :O Nasıl bir secret yaptıysam artık :)

Bu genel görünüm (Sağdaki kapaklı kutu kirli çamaşır için) : 



Bu da paspasım özellikle görünsün diye çektiğim fotoğraf :)


       


Bu da, yarın eşyaları konduktan sonra odaya benzeyecek olan boş odam. 



İşte böyle! Yarın yeni halinin de fotoğrafını çekerim. Ahaha yalnız odayı çekerken cama yansımışım duruşuma yüz gün gülebilirim galiba.

Keşke şu evi toparlama işlemleri olmasa. Şimdiden çok yorgunum ve sanırım sabahlayacağız :(

Sizi severim ve çok sevdiğim bir parçayı buraya koyarım!


18 yorum:

Ketchup dedi ki...

Ben o banyoda yaşarım ve sıkılmam.:) Rengarenk ya :)
Hayırlı olsun yeni eviniz canım :) Biraz yorulacaksınız ama anladığım kadarıyla değecek.:)

Feli Jo dedi ki...

Ayyy yerimm! Teşekkür ederimm!! Ben de değeceğine inanıyorum. Bakalım ne hale gelecek sonuç olarak :)
Keşke yorulmadan ışınlansak, uyusam uyansam o evde uyanmış olsam :)

Ketchup dedi ki...

Boşver ışınlanma, şimdi çok yorucu çok zor, ama yeni evde ki ilk kahveni içerken tüm bunları unutacaksın.:)

Hem kolay edilen ne güzel ki.:)

Feli Jo dedi ki...

Ay düşününce gerçekten emek verince her şey daha güzel geliyor insanın gözüne! Yihuu!

Heidi Glennis dedi ki...

hahah çok hoş olmuuuş.
yalnız cidden nasıl denk getirdin :O
DİREKT AYNISININ AYNISI.

odanı Bir döşe bakalımm öyle göreliiim :D

Feli Jo dedi ki...

Di mi Heidi'mm! Bu ara çok acayip secretlar yaptığımı görüyorum! :D

Bir de eskiden video çekmişiz, daha opera falan kazanamamışım. Diyorum ki (ünlü bir operacı gibi konuşuyorum).. 4 sene kazanamadım ama 4. senemde kazandım, sonra yurt dışına açıldın falan diyorum. Cidden 4. sene kazanışım :D

Heidi Glennis dedi ki...

ahahaha :D
ben de bazen farkediyorum ya gerçekten inanıyorum enerjilerin gücünee ^^

aah ah opera okumak çok güzel olmalı :))
italyanca da görüyorsun değil miiii *.*
bana öğretir misin kii :P
hemen türk aklı .d.d
küfürleri öğret derler .d

Feli Jo dedi ki...

Enerjinin gücü var cidden bence de :D

Opera okumak güzel ama İtalyanca gördüğümüz halde hiç konuşamıyoruz sınıfça, okulca. Hoca gelmiyor, biz gitmiyoruz. Böyle geçiyor günler. Gittiğimizde de her şeyi unutmuş oluyoruz, hocayla muhabbet ediyoruz. Ama notlar hep 100 :D

Heidi Glennis dedi ki...

hahah :D
Canım Türkiye'm :D

Feli Jo dedi ki...

Ahahahahaha :D

seymsomething dedi ki...

Yeni eviniz tekrar tekrar hayirli olsun insallah cok guzel anilarib olur ^^
Banyon cidden cok guzel ben yillardir odamin duvarlarini oyle yapmak icin annemleri ikna etmeye calisiyorum ama nafile. Cocuk muymusum da oyle duvar mi olurmus da musmus da musmus. Cok kiskandim suan seni :D
Odan da baya genismis guzel gunler gecirmen dilegiyle :)
-durusuna da laf etme benim girdigim sekilleri bi gorsen bi omur gulmeklik bahanen olur :D

Feli Jo dedi ki...

Ayy seymsomething!! Duvarları öyle bir oda düşünemiyorum! Şaka gibi aşık olurdum galiba! Aklıma soktun ühü! İçimdeki çocuk ölmedi de yaptır nolurr! Kıskanma gel diyeceğim ama banyo için böyle deyince çok sapık oluyor slşfksişlk :D senin de yamuk yumuk durduğun bir fotoğrafı görmek isterim :D

seymsomething dedi ki...

Ya esyalari tek basima ortaya cekebilecegimi bilsem annemleri tatile yollar yaparim ama gozum yemiyo iste :(
Soz konusu banyo olunca evet biraz oyle asdfghj. Sen yine de baskasina soyleme bunu ahahah
Gorursun belki bir gun ne olacagi belli olmuyo su hayatta :D

Feli Jo dedi ki...

Anaaa kıyamam! Bir iki erkek arkadaşın varsa çağır çeksinler dolabı molabı :D bi de düşündüm de gözü çok yormaz mı acaba öyle bir duvar kağıdı? Buldum da internetten :D Sonra düşündüm tüm oda öyle. Odadan çıkınca da puantiyeli görürdüm her yeri :D

Luna dedi ki...

Banyona bayıldıııımmm! Bir gün kendi evim olduğunda kesinlikle her detayı ince ince düzenlicem ya çok seviyorum böyle işleri (: Taşınma için kolay gelsin umarım güzel evini çok güzel anılarla doldurursun! (:

Feli Jo dedi ki...

Ayyy çok teşekkür edeerim Luna'm!! Umarım öyle olurr! :* :*

kibritci kız dedi ki...

odanın fotoğraflarını merakla bekliyorum :)

Feli Jo dedi ki...

Şimdi sen merak ettiğin için koyacağım kibritçi kıız :) Yihuu! Umarım beğenirsin :) Beğenirsen beklerim :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009