3 Mart 2012 Cumartesi

Rejim

Merhaba sevgili izleyiciler.

Yıllar sonra doktora gittim. Son zamanlarda hunharca yediğimi farkettim. Özellikle İstanbul'da sürekli arkadaşlarımla buluştukça dışarıda yiyip durdum. Sonra dedim böyle nereye kadar?

2 gün önce de okulumuzun içindeki Mavi Hastane'deki diyetisyene gittim. Çok tatlı bir kadındı. Her şeyi söyledim açıkça. 18 saat uyuma rekorum mu dersiniz, eti çok sevdiğimi mi dersiniz. Hepsini anlattım. Kadın da bana bir rejim yazdı.

Tabi kan tahlili de yaptırdık. Kolesterol AŞIRI yüksek çıkınca beni bir korku sardı. Şimdi çok güzel uyuyorum diyetime 3 gündür. Bu sefer bozacağımı sanmıyorum. Ölme korkusu ayrı bir olay.

Diyorum ben böyle diyete uymamışım yemişim yemişim, sonra damarlarım tıkanmış pat diye ölmüşüm. Öyle şeyler düşünmekten, hiç yolumdan şaşmıyorum, şaşamıyorum.

Öncelikle doktor, çok su içmediğim için günde zorunlu 6 bardak su önerdi. Sonra günde 1 saat yürüyüş, süt, bal, ayran, kepek ekmek, kuru kayısı, badem, et.. Rejimde zaten her şeyden var. Sürekli yiyorsun ama az az. Günü mutlu ve tok bitiriyorsun sürekli yediğin için. Sevdim bu diyeti. Yediğim şeyler brokoli falan olsa da doymuş olmanın mutluluğu var. Hem brokoli de çok güzelmiş.

Daha 3. günden süzülmeye başladım adeta. Kar altında yürüyüşümü de yaptım. Uykum da düzenli oldu. Düzensiz olan tek şey blog yazılarım. Bunun için de özür dilerim.

Boş zamanlarda da sürekli Leyla ile Mecnun izliyorum. O olmasa film izlerdim. O yüzden pek giremiyorum internete ama sürekli yorum var mı diye de bakıyorum (hiç olmuyor ama inatla bakıyorum)

Sizleri seviyorum. Gelişmeleri aktarmaya çalışırım. Umarım fit bir Feli'yle karşı karşıya kalırsınız.

Şarkı da şu olsun : TIKLA

14 yorum:

Joy dedi ki...

Ayy yaa dikkat et yahu, kolestrol neymiş. ama kararlı gördüm seni yap diyetini evet:)

bu gidişler kalırız mutlaka zaten. Kolay gelsin sanaa^^

seymsomething dedi ki...

ygsden sonra bende kendimi direkt doktorların eline bırakıcam. sene kaybı var bende diye sürekli bi çalışma bi olay derken benim popo oldu olimpik yüzme havuzu fff. önünü alamıyorum ama şimdi şurda az bi şey kalmış bi anda düzen bozmak olmaz. bir de sağolsun annem başladı misafir falan çağırmaya evde kekler börekler havada uçuşuyor O_O akşam yemeği ve kahvaltı aynı şeylerle oluyo o derede T_T
sanırım bende düzenli olan tek şey yürüme. onda da zaten bi normal olamalım b*kunu çıkardığımdan yakında koşucular gibi kafam kadar baldır kasım olacak off off

memento mori dedi ki...

sağlığımızı çok ihmal ediyoruz.. ve doktora da sadece bir şeyler ters gitmeye başlayınca gitmeyi akıl edebiliyoruz..

şu su içme olayını ben de bir türlü beceremiyorum.. hatta şimdi bu yazıyı okurken fark ettim.. ben bugün hiç su içmedim mesela..

sen her halinle fitsin bi kere felööö..

ayrıca bloga girdiğimde bloguna bakmayı da ihmal etmiyorum haberin olsun :))

Feli Jo dedi ki...

Joy!! Evet çok kararlıyımm bu sefer :) Şimdi yine yürüyüş yapma zamanıı! :)

Feli Jo dedi ki...

seymsomething, ben de 4 sene evde oturunca coşmuştu böyle. Lise bitince 4 sene yaa! Coşar tabi. Hep uyumuştum. Allahtan benim annem kek börek yapamıyor. Ben yapıyordum ben de yapmayınca ev öksüz gibi kaldı.

Yürümeyi yapıyorsan mis ya ye gitsin :) Ben işte onu hiç yapmıyordum. Annem okula bırakıyor, okulda otur otur otur sonra çıkışta bi minibüsle pıt diye evdeyim. Ama artık yürüyorum oleyyy!

Feli Jo dedi ki...

memento mori'm!!

Gerçekten öyle. Mesela daha çook doktora gitmem gerekiyor aslında. Hala çok sorunlu yerler var ama inatla gitmiyorum. Ameliyat falan derler diye korkuyorum :(

Şu anda ballı yeşil çay içiyorum öeh! Burnumu tıkayarak içince oluyor. Günde çok su içmenin tek zararı, gece o kadar çok çişin geliyor ki rüyanda da kıvrandığını görüyorsun. Ahaha. Ben hiç uyanmazdım çişe kalktım resmen ya. Sonra da uyu uyuyabilirsen.

Her halinle fitsin lafına koptum mementööö :D ama olucam bak vallaa!

Bloguma baktığın için çok seviniyorum sırf senin için bile yazabilirim o derecee! :*

deeptone dedi ki...

hadi kolay gelsin.
bahara fit girersin.
:)

Feli Jo dedi ki...

umarım :)

Zift dedi ki...

aha aha ağğaa :/( bende rejimdeyim ve açımmmm!

Mia Wallace dedi ki...

feliim!

aayy bunlardan hiç haberim yok resmen üü üzüldüm ve de çook sevindim.

ben de hiç su içmiyorum ve bu yazını okur okumaz gittim su içtim hatta kendime her gün 6 bardak su izni verdim hu hu :)

brokoliyi'de annem sayesinde sevdim. öyle güzel yapıyor ki sanırsın deli dehşet bi şey.

du ben de hırslandım diyete devam ediyorum :)

muck!

Feli Jo dedi ki...

Zift, kıyamaaam! Çok zor di mii? :(

Feli Jo dedi ki...

Mia'mmm! Aaa yerim seni üzülmee sen hep sevinn!

Ohh ben de su içmekten yemek yemeye mide bulamıyorum.

Ayy ben de çok sevdim yaa annen bana da tarif versiin!!!

Et et oley!

Muckk!!

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Annemin de kolesterolu var feli, kahvaltida tereyag ekmege surulup yeniyor, yumurta tereyagiyla kizartiliyor ; anam yerine ben korkuyorum, dikkat edin yahu! :)
Ben de bi diyetisyene gitmeliyim sanirim -kilo almak icin degil ama saglikli beslenemiyorum hele su dershane gunleri. Kendine dikkat et, kontrol edcem :)

Feli Jo dedi ki...

Valla artık dikkat ediyorum yihuu :) Hatta süzüldüm bilee!

Evet sağlıklı beslenemiyor insan. Ben de yemekhaneye yazıldım günde 1 lira 4 çeşit yemek :) hem de diyet yemeği, kepek ekmeği falan. Çok işime yaradı rejim yaparken :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009