5 Şubat 2012 Pazar

Yıllar sonra mim!

Francesca'm beni mimlemişş! Bunun mutluluğuyla anında mime başlıyorum!

1. Sence çok anlamlı bir söz?

"İntihara karar veren birinin espri anlayışı da körelir." - Chuck Palahniuk - Gösteri Peygamberi sf.267


2. Makyajında olmazsa olmazın?

Göz altı kapatıcısı.


3. Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?

Belki güzel değilim? Nih nih. Arada bir Watsons'tan aldığım hazır maskelerden uyguluyorum (lavantalı, papatyalı, güllü), geceleri okyanus sabunuyla yüzümü yıkayıp mavi anemon çiçeği yağı sürüp uyuyorum. Böyle işte..


4. En sevdiğin içecek?

Eskiden kola idü. Şimdi papatya çayı ve powerade tropik meyve aromalı (cam sil).


5. Nefret ettiğin bir şey?

Telefonumun alarmı çalmadan yarım saat önce başka bir ses yüzünden uyanmak.


6. En çok sevdiğin iltifat?

Yüzün çok güzel ve çok kilo vermişsin. En azından mutlu edebilir.


7. Favori kitabın?

Hiç düşünmemiştim. Sanırım "Gösteri Peygamberi"


8. Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?

Ünlü olarak yok galiba düşündüm bulamadım. Anneme sordum o da bulamadı. Korkuncum galiba. Böyle Azeri kadınlara çok benziyorum. Aaaa uzun uğraşlar sonucu Etta James'e benzediğimi söyledi bir arkadaş ve cidden benzediğimi farkettim hahaha!


9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?

Çikolata diyesim geldi.


10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?

The Balm ürünleri (sırf üzerindeki resimler için)


Teşekkürler Francesca'm!!

Mimlediklerim : memento mori, Heidi Glennis, Missbone.


Şarkı da bu olsun.





34 yorum:

Heidi Glennis dedi ki...

hehe tişekkür ederim çiçeğiiim :)
yapmıştım copy paste yapacağım :D

bu aradaa çok tatlısıın.
ççikolata sevilmeyen kısmında mıııı!
sırf sevilen yere yazmak için alınacak kozmetik ürün bölümüne yazardım ben alsdkjg

Feli Jo dedi ki...

Yerim seni böceğiiim! :)

Sensin tatlı! Çikolatayı herkes çok seviyor, ben çikolatanın kendisini sevmiyorum ama çikolatalı şeyleri seviyorum (sorunlu) :D

Bir de muzun kendisini sevmiyorum ama muzlu şeylere aşığım!

Heidi Glennis dedi ki...

ahahah o da güzel tabii :D
AMA haklı olabilirsin ikisi de başka şeylerle ayacip yakışıklı olan şeyler .d

Feli Jo dedi ki...

Evett hem de çok yakışıklı olan şeyler! :D

francesca mckennitt dedi ki...

:) Oh oh yaz sen böyle, akıcı oluyor yazıların, ne demek canım rica ederim :)

Ayrıca ben bugün bir bebek sevdim ve ağlamadı, azmin gücü!

Mia Wallace dedi ki...

Felii'mmm sen iyice Chuck hayranı olmuşsun ne ne güzeel!

bu mimi sırf güzel bir söz cevabını bulamıyorum diye yapmicaktım ama o kadar mimlenmişim ki yapmamak olmicak yarına yapıcam ve sözü düşünmeye başladım şimdiden of :)

vee inanmıyorum felim papatya çayı ve powerade'i koladan daha mı çok seviyosuun? aa aa aa üzülmüştüm :( üü

sonracıma yüzün çook güzeeel ve de kilo vericez :) kararlıyız eheh yaza kadar versek oh süper çok zamanımız var merak etme felim muck! :*

Feli Jo dedi ki...

Francesca'm! E süpermiş yahu? Ben de ağlamayan bebek sevmek istiyorum :(

Feli Jo dedi ki...

Mia'mmm!!

Yap bu mimi kesin çok gözel yaparsınn!

Şeyyy ııı kolanın tadı değişmiş gibi geliyo bu ara. Bazen sırf asit içmiş gibi hissediyorum niyeyse. Sadece burger king kolalarının falan tadı eskisi gibi geliyor. Diğerleri acı olmuş gibi bi acayip :D ühüü. Hatta biraz önce dolapta açılmamış kola olduğu halde Tamek Kahvaltım içtim o derece :D

Ayy iltifatını da yerim. Tabi ya yaza kadar fit oluruz (her sene aynı düşünce ahaha) Ayrıca o senin yüzünün güzelliği (ve bebekliği :D)

Muckk!! :*

Mia Wallace dedi ki...

ayyy şımardııımm feliim! :D

sana öneri 1 lt'lik kola al sadece o zaman tadını anlicaksın :L

Feli Jo dedi ki...

Şımaaar! :D

Aaa 1 lt'lik mi? Oluuur! Çok istiyorum kolanın eski tadını almayı çünkü :(

deeptone dedi ki...

hadi beee çeşmelerden kola aksa da içsek ne cam sili beee ıyyk.
:)

Feli Jo dedi ki...

Cam sil renginde olduğu için dedimdi.

deeptone dedi ki...

piki ben tadını kast eettin sanmıştım.
:)

neşen yerinde mi.
:)

Feli Jo dedi ki...

Tadı cam sil olsa sever miydim ki?

Neşem yerinde gibi.

deeptone dedi ki...

anladım peki. sıkkın olduğunu hissetmiştim zaten. umarım hayat okul vb. herşey yolundadır.

Feli Jo dedi ki...

Yıllar sonra gelişini anlamadım sadece. Onun dışında her şey yolunda :)

deeptone dedi ki...

yıllar sonra?
yooo. bikaç ay belki.
:)
olamazmı ki.
:)
sen kayboluyosun sık sık.
ama gelebiliyorum işte.
kötü bişi miki bu.
:)

Feli Jo dedi ki...

Sanırım evet. Sanki böyle dengesizlik gibi, bir var bir yok gibi. Ben kaybolmuyorum sürekli bana bir yorum var mı diye bakıyorum. Onlara cevap veriyorum. Sadece yazı yazamıyorum.

deeptone dedi ki...

dengesizlik. tamam canın sıkkın belki ama dengesizlik diyil ki bu. biliyorum az yazdığını arada girip bakıyorum ki bloguna. şimdi de yorum yapmak geldi içimden. gülümsersin diye de düşünmüştüm. rahatsız ettiysem bağışla.
:)
bilmiyorum belki okurların bütün yazılarına yorum yapmıştır. belki de bu bir ölçüdür bilemedim ki.
:)

Feli Jo dedi ki...

:) Tamam sorun yok sadece takipçim olmayan biri yazınca, ölen biri dirildi gibi hissettim.

Kendi kafamda bir ölçü koymuş olabilirim belki.

deeptone dedi ki...

feli co.

bak belki sen beni unutmuş olabilirsin ama seni unutmadım ki.
bana gelmiyorsun, okumuyorsun, yorum yapmıyorsun demedim ki sana hiç.
:)
takipçi olmak bi ölçü değil ki. birçok blogçu blogunu tanıtmak için, belki okur çekmek için üye oluyor bloglara, okumadıkları halde.
:)
bloglara üye olmuyorum ki. geziyorum bloglar arasında. yüzlerce, binlerce blog var ki.
zaman zaman gezeriz blogları.
:)
örneğin, bana gelip söleyebilirdin ki. sen çok az girdiğin, az yazdığın ve bloglarda fazla gezmediğin için arada sırada gelip okuyorum. geldim yazdım da diyebilirdin. blog arkadaşıyız ki.
okuduğum kişileri unutmam ki. hafızam çok iyidir ki.
:)
bana da bikaç ayda, hatta altı ayda bir gelenler var.
:)
bence öz daa önemli.
:)
neyse, kızmadığına sevindim.
:)
okur sayılarımız bi ölçü değil. üye olup okumayan, zaman zaman okuyan, hiç yorum yapmayanlar da var ki.
:)

Feli Jo dedi ki...

Benim anlamadığım başta takipçi listemdeyken sonradan gidişindi. Madem öyleydi hiç takip edilmeyeydim.
Ben gelip de demem takip ediyordun niye bıraktın diye. Bunlar komik sorular gibime gelir. İstediğini yaparsın yani. O yüzden dengesizlik gibi görmüştüm. Benim hafızam kötüdür, 1 ay daha gelmesen "deeptone kimdi?" diyebilirdim.

Ama neyse, kızmadığıma sevindim :)

deeptone dedi ki...

ha ha ben de sevindim.
:)
iyi bu arada sana bi ödül vermem lazım bi ara. çünkü, hayatımda dengesiz diyen ilk kişisin.
:)))

Feli Jo dedi ki...

İstiyorum o ödülü. Dengesizlikler hemen gözüme batar çünkü :)

deeptone dedi ki...

işte bak sen bu feli co'sun ki bence.
:)
şimdi tanıdım seni.
:)))
hafızam inanılmazdır bi kere.
:)
bi roman vardı. kiremitçi tuna.
adı şöledi. git kendini çok sevdirmeden.
ona benzedi seninki. madem çıkçaktın neden girdin bloguma.
:))))

Feli Jo dedi ki...

E yani. Hele bir de benim durum daha uzun. Madem çıkıp sonra yine gelecektin neden girdin bloguma? :)

deeptone dedi ki...

ama benim sana kızmam lazım ki.
:)
seni unutmadım. okuyorum da üstelik az yazsan da. yoruma da geliyorum. üstelik bloguna üye de değilim.
:)
sense unuttun. gelmiyorsun okumuyorsun, yorumlamıyorsun. üstelik bloguma üyesin.
:)
yani kızan kırılan ben olmalıyım diy mi. hadi hadi itiraf et ama.
:)

Feli Jo dedi ki...

E hiç olmazsa istikrarlı bir şekilde takipçin olarak kalmışım. Okumasam da bu böyle. Yani aa ben okumuyorum takipçilerden çıksam mı diye hiç düşünmedim. Burada takipçisi olduğum 1000 kişi varsa ben 10unu anca okuyorumdur zaten ayıptır söylemesi. Huyum işte. Oturup okumak yerine gidip Leyla ile Mecnun izliyorum. Üşengecim biraz.

deeptone dedi ki...

peki. kızmamıştım ki zaten.
:) üstelik, dengesiz de değilsin işte bak. üşengeçsin ki sadece.
:)

Feli Jo dedi ki...

ben kendime hiç dengesiz demedim ki :) dengesiz olmamak için benim kadar uğraşan yoktur galiba.

deeptone dedi ki...

yeni mimin var bende.
:)

Feli Jo dedi ki...

Zor bir mimmiş. Ben notlar ala ala bunu uzun bir süreye yaymak istiyorum. Kimseyi de beğenmiyorum ama bakalım belki bulunur :)

Mr.E dedi ki...

Ayrıca arada bir şeyler yaz...mim yorumuna mimlendin diye yazıyorum şu an allahım neler yapıyorum ben!! :D

Feli Jo dedi ki...

Yapacaksin tabi benim için :p ehehe! Mimlediğin için çoook teşekkürleer! :D

 

Feli Jo Design by Insight © 2009