1 Şubat 2012 Çarşamba

Çocuk Sevgim (?) ve Rüyam

Öncelikle çocuklarla başlayalım. Ben çocukları hiç sevmem. Ne yaparsa yapsın (şirinlik anlamında) her an bir gıcıklık yapar, ağlar, bağırır diye hep korkarım. Ama aynı zamanda gülsünler diye hep şebeklik yaparım. Beni sevmezlerse bana pis pis konuşacaklarını düşünürüm. O yüzden beni çok severler.

Lütfen çocuğum olmasın diye düşündüğüm olur. Olacaksa sadece gülen bir çocuk istiyorum. Tipi de sadece Japon gibi olursa kabul edebilirim. Off belki onu bile çekemem.

Şimdi rüyama gelelim!

Tamam bu rüyayı görmeden önce yemek yediğimi kabul ediyorum. Hatta yedim, 15 dk sonra uyudum. Bildiğin tost, sarma falan yedim hunharca. Sonra uyudum ve şu rüyayı gördüm. Uyanınca aklımdayken hemen yazdım. O yazıyı aynen aktarıyorum:

Biz bir ailenin evinde kalıyoruz. Evde yatacak yer bulamayıp evin oğlunun yanına yatıyorum ama çok sevdiğim bir abi. Uyandığımda sağ şakağında kanlı bir delik görüyorum. Silahla vurmuşlar ben uyurken. Ya da ben uyurken o zaten vardı, ben görmemiştim.

O sırada annemler geliyor korkuyla anlatıyorum. Anneme hemen ailesini ara falan diyorum. Annem ararken ben tuvalete giriyorum. Tam çıkacakken banyoda yere bakıyorum yerde birazı ıslak birazı kuru boklar (dışkı falan yazacaktım ama durum buydu vallahi) var. Korkuyla annemlere gidip demin yoktu falan diyorum.

Babam bir dua yazıyor (Bu bölüme anlam veremedim papaz galiba) ben banyonun ışığını açacakken "Ölüler ışığı sevmez kapat çabuk sinirlendirme" diyor (Ölüler hakkında bu kadar bilgisi olduğunu bilmiyordum). Üçümüz tuvalete giriyoruz ki bokun üstü kağıt havluyla örtülmüş.

Ölüye bakmaya gidiyoruz tam normal yatıyor diye rahatlarken, biz içeri gidecekken ayağı oynuyor. Annemle ben görüp iyice korkuyoruz. Bu sırada ablam da içeride uyuyor ama uyumadan önce "Uyanamam galiba" falan gibi şeyler söylemiş diye ablamı kontrol etmeye gidiyoruz. Ama niyeyse ölmesini bekliyoruz. Bir gidiyoruz o da kıpırdıyor. Çok korkuyoruz "Abla" falan diyorum sessizce uyanır belki diye. Uyanıyor biz çığlık atıp ağlayarak ablama sarılıyoruz.

Sonra bir uyandım ki midem çok acayip olmuş. Of çok korkunç, hala korkuyorum galiba. Banyoya girerken yere bakıyorum ühü! Nasıl bir kafayla bu kadar şeyi kurdum, nasıl bir bilinçaltı acaba?

Not: Son günlerde hiç korku filmi izlemedim. Etkilendiğim bir şey yok yani.

Müzik de olsun bari : Tıkla! (Seni çok özledik Barış Abi!)

Hem konuya, hem günün anlam ve önemine uygun müzik bulduğum için çok şaşırdım :O


24 yorum:

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Ne korkunç bir rüya görmüşsün öyle ya Feli. Geçmiş olsun. Demek ki neymiş; Yatmadan önce yemek yemiyecekmişiz. Ayrıca Japon çocuklarını ben de çok seviyorum. Çocukların gürültülü hali de hiç çekilmiyor gerçekten ya -_-
Bir daha böyle kabus görmezsin umarım. :)

Mr.E dedi ki...

sayko...

memento mori dedi ki...

feliii.. bu kadar olur..

bak şimdi sana bir link vereceğim çocukları ne kadar seviyorum anlarsın (!) :)

http://memento-layladylay.blogspot.com/2011/05/spooky-kids.html

benim için çocuk demek korku filmi demektir :)))

bu arada tanrımmm.. rüya mı ki o karabasann! :O

Feli Jo dedi ki...

Vişne'mm gerçekten çok korkunçtu! :( Hala etkisindeyim :( Umarım görmem böyle bir kabus! Ayrıcaaa Japon çocuk <3

Feli Jo dedi ki...

Mr.E, sanırım öyleyim. Bilinç altımdan korkuyorum!

Feli Jo dedi ki...

Oha memento korkuyorum senden! :D Bir de ikimiz de yazının resmi olarak korku filmi afişi koymuşuz ya asıl ona koptum. Off sevilecek gibi değiller ya! :D Ay çok komik ikimizin de sevmemesii!

Umarım bu rüyayı unutabilirim! :D

Heidi Glennis dedi ki...

hahah benim rüyalarıma benziyoor.
Mr.E burdan sana da yazmış olayım rüyamda jove dışında seni de gördüm sen müdürmüşsün home ofis tarzı bir yerde. ben de o eve eski sekreter kovulduğu için sekreter olarak gelmişim falan.

Feli sana dönecek olursak, hem yemeğin etkisi hem de öğrendiğin kötü bir şeyin korkusuyla belirsizlik duyguları içinde bocalamışsın. bok görmen işlediğin br şeyin somut sonuçlarının hala gitmiyor oluşu olabilir. sen kurtuldun sanarken aslında kurtulmamış olduğunu hissetmiş olabilirsin.
o ölü gördüğün abi ile ilgili bir şey söyleyemeyeceğim ımm.
babanı papaz olarak görmen belki ailede danışmak için gidebileceğin insan olarak onu görüyorsundur veya tam tersi kilisenin skolastik düşünce yapısından haberdar biriysen onu güvenilmeyecek biri olarak da görüyor olabilirsin asdlkfjas

aslında
YEMEKLER GAZ YAPMIŞ
canıms.
sdlfasşld

Feli Jo dedi ki...

Ahahaha! Rüya tabiri kitabı yazmanı istiyorum şu an! Kitabın son sayfasında da "Aslında GÖTÜNÜZ AÇIK KALMIŞ" yazmanı istiyorum :D Ahaha! Babamı papaz olarak görmedim aslında normal babam rolündeydi ama dua yazması falan. Ayy aklıma geldikçe tırsıyorum ühüü! Mr.E müdür sen sekreter. Tamam sustum :D

Heidi Glennis dedi ki...

ahahahaa böyle bir kitap lazımmmmm.
Şışşt döver vallaha.
Şimdik ben sekretermişim de evi dolaşıyorum valla zaten şato gibi biyermiş.

anaaa
iglo sunu görmüşümdür lkdjhfLAKDS
Bide evde eski arkadaşlarıma rastladım topluca gelmişiz ehe.

Mr.E dedi ki...

Bence de sus! :D hahahahahaha Ayrıca neden sekreter? :D

Feli Jo dedi ki...

iglo :D ahaha!! Arkadaşlarına rastlaman :D Mr.E ve arkadaşlar.

Feli Jo dedi ki...

Neden sekreter? Heidi! Sendeyiz! :O

Heidi Glennis dedi ki...

ya ne bileyim niye sekreterse işte :/
daha üst bi mevkide almam lazımdı yani hıh.
o değil de bana eski dosyaların falan durduğu dağınııık bir oda veriyorsun çok bozuluyorum asdkklajf

Feli Jo dedi ki...

Aaa olmamış gerçekten! :D üzüldüm!

Mr.E dedi ki...

Açmayın "Rüyanızhayrolsunteyzeler"...

Heidi Glennis dedi ki...

tamam ehe ^^
sen kendi rüyana bak kslşajdflkasdj

Feli Jo dedi ki...

Evet kendi rüyama bakmak istemesem de bakayım :O

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Bu tür rüyaların bildiğin müptelası olduğum için yazıda epey bi güldüm feli! :D -hep sadece ben görüyorum öyle şeyler diye düşünürken.

Çocuklar beni sevmez, korkunç görünüyor olabilirim belki onların gözünde.

Bu arada internetime kavuştum! euheuh :)

Missbone dedi ki...

Ya en baba korku filmine çizgi film misin lan? dedirtecek rüyalar görüyoruz.:D Senaristler bence bizi bi dikkate almalı, şöyle bi yoklamalılar rüyalarımızı. Ülkece birleşsek neler çıkar neler?:D

francesca mckennitt dedi ki...

Nasıl o kadar detaylı görebildin yahu :) Ayrıca o çocuk korkusu bende de var, şirinlik yapmaya çalışmamın tek sebebi onlardan korkuyor olmam :))

Feli Jo dedi ki...

Bence de! Yeni dizi senaryoları, filmler için konular, hepsi bizim rüyalarımızdan çıkabilir Missbone'um! :D

Feli Jo dedi ki...

Francesca'mm! Ben de anlamadım ilk defa aşırı hatırladım gördüğüm şeyleri! Çocuk korkumuzu atsak, belki de sevebiliriz ama sanmıyorum! Ühü!

Feli Jo dedi ki...

At yarışındaki eşek!! :D Spam bölümüne gelmiş yeni gördüm yorumu! Bak ben de gördüm! Çok acayipmiş öyle rüya görmek. Hala arada bir aklıma geliyor.

Çocuklar sevmese de olur. Bebekler beni görünce zırıl zırıl ağlıyor ona ne demeli?

Bence internet sana kavuştu! (ve de takipçilerinn!)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) - şımarık güldüm euhe ,*burada şaka var -

 

Feli Jo Design by Insight © 2009