29 Ocak 2012 Pazar

Ajanda

Sürekli sevimli ve küçük bir ajanda arayıp, unutmamam gerekenleri not almak istemiştim. (Resimdeki gibi değişik bir şey) Sonunda geçenlerde siyah bir ajanda aldım. Ama fazlasıyla ciddi. Yani daha güzel yeni bir ajanda bulursam mutlu olabilirim. Böyle puanlı falan olsa.

İstanbul'a geldiğimden beri her şeyi yazdım. Pazartesi şununla buluş, Salı onunla buluş ve şunu şunu şunu al. Artık her şeyi unutacağımı düşündüğüm için yazıp duruyorum ve çok eğlenceli.

Geldikten bir gün sonra ablamla Kadıköy'de buluştuk. Sadece 3 saat görüp evimize geri döndük. İstanbul'dan nefret etme nedenim sadece şu ki, ablamı 3 saat görmeye gittik, neden tüm gün bitti? Çünkü o yol. Ah o yol ve kalabalık! Eskişehir'de bir günde tüm şehri gez, arkadaşına doy, sevdiğine doy. Bu nedir böyle?

Neyse ikinci gün gidip anneannemlerde oturduk tüm gün. Kuzene ipad2 alınmış. Aynı kuzende PSP, PS3, hayvani güçte bir laptop, odasında masaüstü bilgisayar da vardı ama bu da alınmış işte. Yaşı ise 15! (Hayıır hayır kıskanmıyorum hıhı)

Üçüncü gün kuaför, terzi, dayıma sürpriz doğum günü vs. diye hemen geçti.

Dördüncü gün Bakırköy'e gittik biraz gezip döndük.

Beşinci gün sonunda evde dinlendim. Oh be! Babamdan 50 lira da almışım onu da yazmışım.

Altıncı gün!! Sonunda bir arkadaşımı görüşüm. Miaaa! Mia ve bana yaptığı o güzel kutu! İçinde bir sürü hediye olan o kutu! İçindekileri çıkarıp kullanmaya bile kıyamıyorum. Paketleri bile duruyor kutuda (Parfüm hariç eheh) Bir de utanıyor az hediye var diyee! Ne tatlıı!!! Şimdiden özledim ve o gün yine bize yetmedi!!

Yedinci gün!! Aşırı eğlenceli ikinci gün benim için. Başka bir arkadaşım ve yeğeniyle buluştuk, tüm gün geyik yapıp gezdik. Masa hokeyi oynadık. Acayip bir alete binip beynimizi mahvettik. Ama çok eğlendim. Bu arada babam o hep istediğim termos bardaktan aldı. Mia'yla beraber aldığım bardak su geçirdi ve utandığım için babamı yolladım değiştirmesi için.

Sekizinci gün ablamla geçti, evimizin yakınındaki alışveriş merkezine gidip boş boş gezdik. Annem bana hediye olarak elbise almış, boyunu kısalttırmış. Tam bir sahne elbisesi. Çok sevindim görünce!! Akşam da dayımlar geldi. Dayımlar gittikten sonra ablamla "Midnight in Paris" filmini açtık, ama uykumuz geldi uyuduk (filmi önceden izlediğim için inatçılık etmedim.) Woody Allen'ın hayallerini seviyorum.

Dokuzuncu gün: Ablam biraz önce gitti. Şu an o günü yaşadığımı belli etmek istedim. Gitme diye sarılsam da etki etmedi. Yarın da lise arkadaşımla Taksim'e gidip, bana okulu kazandıran şan öğretmenime uğrayacağım! Huhhuu! Babadan bir 50 daha alınmalı (sömürüş destanı)

Salı günü de sanırım Kapalıçarşı'da kumaş arayacağız. Hadi bakalım!

"Şimdi bu kadar yazdın da bize ne!" derseniz haklısınız. Boynum kıldan ince. Ama işte ben de içimi dökeyim dedim be! Yapmayın be!

Şimdi gezeceğim yerlerde yeni bir ajanda aşkıyla dolanmalıyım ve beni bekleyen o güzel ajandayı bulmalıyım!

Müzik de şu olsun o zaman : Tıkla! (Yedinci gün buluştuğum arkadaşın da telefon melodisiydi. Çok güldümdü.)

Yazıyı 11:45'te bitirdim ama komşunun internetini kullandığımız için (babam burada böyle takılıyormuş biz yokken) internet gitti. Ancak bu saatte yayınlayabildim. Ühü!

18 yorum:

Volante dedi ki...

Fotoğraftaki defter cok tatlıymış :)

Mia'yla bulusmanız da ne güzel olmuş öyle :)

Feli Jo dedi ki...

Di mi Volante'm çok tatlıı!

Mia'yla da çok güzel oldu! Bu hafta da bizde kalacak heyecanla o günü bekliyoruzzz :) Yihuu!

memento mori dedi ki...

Feliii önemli olan ajandanın şekli şemali değil ki.. içindekilerin doluluğu..

yani eminim ki senin ajandan nitelik bakımından çok dolu olacak :))

İstanbul= Trafik.. lanet.. hep derim İstanbul'un kültür-sanat ve tarihinden başka beni çeken bir tarafı yok.. (bir de deniz ehe)

Mia ile buluşmanız ne tatlıı.. ya o anı gözlerimin önüne getiriyorum da..

ikiniz de o kadar tatlı o kadar iyi kalplisiniz ki eminim bir enerji yoğunlaşması olmuştur sarılıp özlem giderdiğiniz o noktada :)))

ayrıcaaa.. alçakgönüllü mütevazi Miaaaa.. yaptığı her şey az gelir ona.. o kadar iyi ki.. "acaba daha iyisini yapabilir miydim" diye düşünür her daim :) canım benim :))

bana da Banumm (Mia senin için ne ise :) ) koccamaann bir Starbuck bardağı almıştı.. kahveyi sevdiğim için.. termos bardak aklıma onu getirdi..

yaaa ama bir an ben de keşke onların yanında olsaydım dedim :))

elbisee :)) eminim ki çok yakışmıştırr :) Midnight in Paris.. tanrımmm.. film değil ki o rüyaaa :)) Woody Allen'ı her haliyle seviyorum :))

babalar hep sömürülür fakat çok sevilirlerrr :))

ayrıca ne demek bana neeeee.. o kadar eğlendim ki bu yazıyı okurken..

ajandanı doya doya doldur :) hep de böyle güzel anılar sığdır içine :))

dipnot:

müzikk çok hoş :) bir de çokuzattım affett :)

Mia Wallace dedi ki...

Feli'm, öncelkle arkadaşının (sen ne diyosun yaa) nın telefon müziğinin bu olmasına koptuumm hahahaha :D

ayy yerim senii ajandanı da yeriim ah o defterler çok tatlı di mii!

seninle harika bi gün geçirdim ve bana da yetmedii!

sen daha da güzel hediyelere layıksın valla felim ama ancak şimdilik bu kadar eheh beğenmene de çoook sevindim!

ve paketleri açarken dikkat etmene de yerim seniii :*

sonracımaa midnşght in paris filmini an itibariyle indirmeye başladım :D

ve ablanın erkenden gitmesine üzüldüm ay kıyamaaam neyse biz hasret gidericez daha :*

seni çook seviyorum ve öpüyoruum muuuck!

Feli Jo dedi ki...

Yaaa Mementoo! Çok sevindim bu uzun yorumaa! Affet de ne demek seni alıp bağrıma basasım geldii! :D

Ajandayı doldurmayı bırakmam umarım. Hep böyle planlı bir insan olmaya karar veriyorum sonra onu bile unutuyorum :))

Ben de İstanbul'da gezmeyi, arkadaşlarımı görmeyi ve denizi seviyorum. Kültür sanat da muhteşem ama gel gör ki hep akşam oluyor ve uzak olduğu için üşeniyoruum! :(

Mia'yla ilgili yazdıklarını yerimm! Gerçekten öyle birisi ve buluştuğumuzda çok heyecanlanıyoruz. Hatta ben bir an konuşmakta zorlanıyorum :D

Banu'nun hediyesi de muhteşemmiş anaa! Banu ve Mia!! İyi ki varsınızz!

Keşke yanımızda olsaydın!! :(

Woody Allen'ı ben de her haliyle seviyorumm ve o filmi izlerken çok mutlu hissediyorum kendimi. Bol bol hayallerini gerçekleştiriyor filmleriyle..

Elbiseyi hala denemedim çok utanıyorumm! Annem de denesen de görsek modunda beni bekliyor..

Babamı sömürmek eğlenceli gibi :D Zor alınıyor çünkü hehe.

Oley umarım herkes bu kadar eğlenir yazıyı okurkenn!

Umarım ajandamı çok güzel şeylerle doldurabilirimm!

Müziği sevdiğin için de çok mutluyumm yihuu!

Feli Jo dedi ki...

Miaa'mmmmmm!!! Ben de telefonu çalınca kopmuştum hem de oyuncakçıda gezerken çalmıştı :D

O defterlerden bulmak istiyorumm!! Ama diğer ciddi ajandalar gibi de dolu dolu olmasını istiyorumm :D Ne yapsam bilemedimm!

Sen de çok güzel hediyelere layıksın ve ben eli boş geldiğim için çok üzüldümm :( Bir dahaki gelişimde doğum günü hediyelerinle gelicem!

Paketleri açarken bir ara yırttım ya o an içim gitti Mia'm!! :R

Midnight in Paris çok güzell! Umarım sen de bizim kadar beğenirsinn yihuu!

Ablamla haftasonları buluşabilicez anca :(

Oley bizim daha 45 buluşmamız daha sırada bekliyor yihhuu!! Tatil hiç bitmesee!

Ben seni çoook seviyorummm ve çook öpüyorum! Güzel tenli Mia'mm! :)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

aslında siyah ajandanı kendi zevkine göre tasarlayabilirsin felimm

ben de ajanda manyağıyım ve çoğu zaman sade ajandalar alıp onları kendime göre tasarlıyorum. çok şeker stickerlar var

veya polarla kaplayabilirsin. yumuşacık ve çok tatlı oluyor ;)

Mr.E dedi ki...

Demek hava ondan soğudu, eskişehir soğuğu getirmişsin yolda :D

Hoşgeldin Felican sefalar getirdin :)
Ablanla gitmeden bir daha görüşürseniz selamımı da ilet bir zahmet kendisine ;) :P

Missbone dedi ki...

Defalarca Ajanda alıp bir kez kullanmak istediğim gibi kullanamadım::(
En fazla batak oynarken kimin kaç aldığını falan yazdık.:(
Nasıl özendim sana, ayrıca günlerinde oldukça sosyal geçiyor.:/
Çok kıskandım.:/
Gidiyorum ben.
hıh.

Feli Jo dedi ki...

Kırmızı başlıklı Pollyanna'm!! Çok mantıklıı! Ama ben ona öyle emek verdikten sonra yırtılır ya da kaybolursa resmen ağlarım! Bir şeyin benim için o kadar değerli olmasına izin vermemeliyim :D Çünkü genelde defterlerimi kaybediyorum :( ühü!!

Feli Jo dedi ki...

Mr.E! "Bu da soğuk mu?" gıcıklığını yapmak istiyorum -27'yi görmüş biri olarak.

Hoşbuldum ve selamları da iletirim :)

Feli Jo dedi ki...

Missbone!! :D Yerim seni yaa! Ben de başlarda kullanıyorum da bakalım işe yarayacak mıı?
Günlerimi sen bir de okul zamanı gör :D

Pazartesi:
Okula gittim.

Salı:
Okula gittim.

Çarşamba:
Okula gittim çıkışta yemek yiyip eve döndüm.

..gibi gider galiba :D

Kıskanmaa yerim senii! Sen de al ve tekrar dene. Ben de hiç istediğim gibi kullanamadım çünkü :D Bu ilk denememm!

Missbone dedi ki...

Deneyeyim o zaman. Hatta böyle planlarımı falan yazayım, biri müsait misin dediğinde en büyük hayalimdir zaten 'du ajandama bakim' demek ^_^. Yapıcam bunu, belki verimsiz günlerimi organik mutluluklar veren verimli günlere çevirebilirim. Missboneun hayatı çöl olmasın.:D

Feli Jo dedi ki...

Bence de denee! Ben de böyle başladım. Günlerimi doldurmalıyım amacı vardı :D Missbone'un hayatı güzelleşsin güller açsın heyy! :D

crazywomanrosemary dedi ki...

"Midnight in Paris" bu filmi geçen ay izlemiştim dayanamadım ertesi gün bir daha izledim..:)

Feli Jo dedi ki...

Benim de tekrar izleyesim geldii! :)

francesca mckennitt dedi ki...

Ajanda işini şubattan öteye götüremedim hiç:) Mia temiz kalpli Mia :)

Feli Jo dedi ki...

Ben de durdum bu ara bakalım. Missbone nazar değdirdi galiba asosyal oldum :) Mia sevgisi! :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009