15 Ocak 2012 Pazar

Feli'nin Piyano Kayıtları

Merhaba! Size piyano sınavında çalacağım, çalamayacağım her şeyi kaydettim.


Sınavın 1. aşaması :

Önce sol majör gam geçilir, arpej marpej yapılır aha böyle yapıyoruz biz : Şuradan.

Bu gamı gavurlar şöyle çalıyür. Ben de öyle çalıp kaydettim. Böylesi daha güzel keşke biz de sınavlarda böyle çalsak : Şuradan.


Sınavın 2. aşaması :

Tüm sınıfın çalması gereken zorunlu parça (Etüd) : Şuradan.


Sınavın 3. aşaması :

Herhangi bir Bach çalınacak (aha bunda bir ton yanlış bastım, sinirlenip hızlandım, yalan yanlış çaldım, küçümsemeyin a dostlar) : Şuradan.


Sınavın 4. aşaması :

Bu aşamada çok şükür bize bırakıyorlar parçayı. Bir tane serbest parça : Şuradan


Ve bitiyor. Geril geril geril, imzanı at çık. Bir de pedala çok bastın falan demiyorlar mı! Neyse sakin olmalıyım. Umarım Bach'ı normal çalabilirim sınavda.

Seviyore ben sizi. Bu arada googhan! Ukuleleni çok kıskandım!

10 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Feli'mm, sen böyle anlatınc anası zor geldi. bi de orda "Zorunlu Parça" falan yazınca iyice hayran oldum valla.

senin yaptığın bi şeyi küçümser miyiz biz yaa yetenekli felim benimm!!

ayrıcaa "çalıyür" dedin ya sesini duydum gibi oldu :D

özledimmm çoook!!

Feli Jo dedi ki...

Ayy Mia'mm! Zor ama sınav iki dkda bitiyor, sen 75 yıl onlara çalışıyorsun :D çok komik oluyür (gene aklına geliyim diyeee)

Zorunlu parçalar kolay allahtan üü!

Yerim senii! Sen küçümsemezsinn ama kimin ne yapacağı belli olmaz nih nihh :P

Ben de seni özledim çoook!

googhan dedi ki...

bach sçış :D
1.16'da meydana geldi sanırım o yanlışlık.

bach'la aram pek iyi olmamasına rağmen sevdim ama onu :D

Feli Jo dedi ki...

Ahahaha kaydın adı gözüküyor muydu? Rezillik zamanı!

O parçada full heyecan yapıyorum :D gereksiz hızlı ve ondan 1000kat daha hızlı çalınması gerekiyor aslında :( Sçayrum içine :(

Bir de bu Johann Sebastian Bach değil onun oğlu olan Carl Philipp Emanuel Bach :D O yüzden sevmiş olabilirsin ama normal Bach da iyidir ya :D "Normal Bach"

googhan dedi ki...

gördüğüm her bach benim için ders çalışılmayan bach'tır :D
ah o beethoven'daki dinginlik...

Feli Jo dedi ki...

Gerçekten doğru diyorsun! Bach da ne yapsın adam kilisede, sıkıntıdan acayip şeyler bestelemiş. Hüzünlü parçaları bile son bir notayla mutlu bitiriyor. Acaba kilisedeki yankı öyle daha mı güzel oluyordu diye düşünmedim değil :D

kitana dedi ki...

Öyle demeyin, ben Bach'ı çok severim:(
Ayrıca Bach çalanı da ayrı severim:)
Sınavda da bol bol başarı dilerim sana sevgili Feli!

Feli Jo dedi ki...

Ben de çok severim ama ders çalışılmıyormuş dinlerken :) o yüzden böyle yorumlar yaptık.

Beni de seviyorsun demek ki huhhuu!

Umarım güzel geçer sınavım sevgili Kitana!

Medanşeri dedi ki...

Başarılar diliyorum Feli Jo ((:
Bach severim Bach seveni de severim ama çalan biri tanımadım daha. (: Dolayısıyla tüm pozitif enerjimi sana yolluyorum buradan dilerim istediğin gibi çalabilirsin istenilen parçaları. (:
Serbest parçana da bayıldım bu arada. (:

Feli Jo dedi ki...

Medanşeriii!! Çok teşekkür ederimm! Bach'ı delicesine çalışıp çalabildim ama ellerim terlediği için arada bir kaydı, hatalarım oldu :( Ama hocam "Sanırım 95 aldın" dedi. O da iyidir dedim. Geçen sene hep 100 alırdım bu sene düşüşte ama piyanodan herkes kalıyor öpüp başıma koyayım :D Serbest parçama bayılmana bayıldım bu aradaa! :D

 

Feli Jo Design by Insight © 2009