7 Ocak 2012 Cumartesi

Feli Jo'nun Sesi 2

Dün yine konser verdik ve çok heyecanlıydım. Bir gün önceden 75 saat boyunca elbise aradık. Dolapta bir ton elbisem olduğu halde, siyah opak çorapla hiçbiri güzel olmadı. Ya elbise uzun, ya kolu kısa, ya boleroyla uymuyor; derken annemin tuniğini elbise olarak giydim ve çıktım. Sahnede ilk parçayı söylerken, arkadaşımı seyirciler arasında görünce, parça arasında kıza göz kırptım. Tüm salon kahkahalara boğuldu. Ben de kendimi alamayıp güldüm. Sonra pat diye parçaya girdim :)

Büyük bir heyecanla söylemeye çalıştığım parçayı şuradan dinleyebilirsiniz.

Parçanın sözleri:
Affanni del pensier, un sol momento datemi pace almen, e poi tornate. (Handel'in 3 lafı çevire çevire söyleyip, aria antiche yapması.)

Anlamı:
Ruhumdaki kaygılar
Bir anlığına
Huzur verin bana
Sonra yeniden geri gelin.

Bu arada pazartesi finaller başlıyor. Korku doluyum! Çok vahşi bir ödevin üstesinden gelmeye çalıştığım için bloga yazamıyordum. Ödev bitti, şimdi de finaller. Ayrıca yarın da 5 gün yağacak olan kar başlayacak. Karın yağmasını çok seviyorum ama annem beni okula arabayla bırakamayacağı için üzülüyorum. Sınav günü o soğukta dışarıda olmak korkunç.

Parçayı beğenmeniz dileğiyle.

Sizi çok özledim. Öperim.

11 yorum:

googhan dedi ki...

şunları dinledikçe benim de ukulelemle şarkı çalıp söyleyerek ekleyesim geliyo ama izleyicilerimin yarısını 15 dakika içinde kaybetmek istemiyorum :D


ayrıca herkesin finalleri başlarken bizim daha bu perşembe günü birinci vizelerin bitmesine ne demeli?
finalleri nereye sıkıştırdılar diye düşünebilirsin, onu da düşünmüşler. ultra zeki bi planlamayla finaller yarıyıl tatilinden sonraya alınmış!
aklınıza şeftali ağacı dikeyim sizin...




asıl yorumu sona sakladım
yine beğendim ben!
vellah beğendim

Feli Jo dedi ki...

:D Lütfen bize ukulele çal!! Ya da dişle ilgili bir şeyler yaparken kendini videoya çekip koy!

Yarıyıl tatilinden sonra nasıl final olur ya? Tatilinize nasıl s.çabileceklerini planlayarak böyle bir şeye kalkıştılar galiba. Akla şeftali ağacı dikmek? Ahahaha!

Beğenmene çok sevindimmm! Vellah çok sevindimm!

Mia Wallace dedi ki...

Feli'm, yine bayıldım tabiisi!

hatta şu an ablamla dinliyoruz. bu aralar klasik müzik aşığı ablam hayran kaldı. şarkı da çok güzelmiş diyip duruyor :D

tebrik ederim seniiii!!

kim öksürdü ov :D

Joy dedi ki...

Feliii bu benim sesini ilk duyuşum olduu. İlkini bilmiyodum.. Yaa harikasııın.. Böyle sesi olan birini blogtan bile tanıyo olmak güzel^^ Süper çok beğendim, fırsatın oldukça gene koy^^ Hatta bir gün video da koy , elbiseni de görürüz, onda da bir hayli emek varmış:))

Finallerinde başarılar.. Karla savaşında da tabi^^

Feli Jo dedi ki...

Mia'mm! Ben de sana bayılıyorumm! Ablanı da yerim yaa! Şarkı cidden çok güzel aşık oldum! Kim öksürdü hiç farketmedim söylerken :D

Feli Jo dedi ki...

Joy! Ayy beni çok mutlu ettinn! Çok teşekkür ederim! Ehehehe videomu koymaya utanıyorum :D

Finallerimden çok korkuyorumm umarım dediğin gibi ikisinde de başarılı olurum. :* :*

kirazlı sakız dedi ki...

Çok güzel söylemişsin, şarkı da çok güzelmiş :) Çok beğendim Feliiiiii :)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Operayı sevmeme sebep olacaksın! :D
- Çok güzel, yine.

Feli Jo dedi ki...

Ayy beğenmene çok sevindimmm kirazlılılılılı :D oleyy!

Feli Jo dedi ki...

Umutt! Beğendiğinde çok mutlu oluyorumm. Aslında bunlar operalarda söylenen arialar değil, eğitim için kısa arialar yani :D ama çok güzel arialar var aslında operalardaa! Sevmen süper olmuş :D operalarda ben de sıkılıyorum yoksa (itiraf :D)

H A R R Y G O A Z dedi ki...

Have a SUPER weekend!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009