7 Aralık 2011 Çarşamba

Çok Yönlü Blogger Ödülü

İlk defa ödül yazısı yazıyorum sanırım. Çok heyecanlıyım. 75 yıldır yazamıyorum, 3 kişi tarafından farklı konularda mimlendim hepsine çok teşekkür ederim! Sınavlar, okul derken hiç yazamıyorum moralim bozuluyor! Mia'm bana ödül vermiş!! Neyse yazımı yazayım :)

Ödülün kuralları da varmış. Mia'mın yazısından baka baka yazıyorum yazıyı :)


1- Ödülü bize veren kişiye teşekkür ediyoruz ve blogunun linkini veriyoruz:


Benim ödülümü tabi ki Mia'm vermiş. Blogu açmasını sağladığım için. Yihhuu! Mia'yı tanımanıza ben neden oldum nih nih!


2- Hakkımızda 7 gerçek paylaşıyoruz: (korkunç)


a) Yemek yerken ağzımda iki tadın karışmasından nefret ediyorum. O yüzden kahvaltıda bile omlet varsa önce onu bitiriyorum. Sonra çayı yudumluyorum. Çayı da çok sıcak sevmiyorum zaten. O da bekleyip biraz ılınmış oluyor.

b) Türkçeye aşırı derecede bir ilgim var. Türkçe kurallarına uymadan yazılan her şey gözüme çok batıyor. Gerçi bu internette geçerli değil. Burada kısaltmalara ihtiyacımız var. Ama tabelalar, kitaplar, resmi yazılar gibi şeylerde, yanlış yazılan kelimeler, anında gözüme çarpıyor ve bundan kendimi alamıyorum.

c) Aklımda hiçbir şeyi tutamıyorum. Sanırım bademcik ameliyatındaki narkoz olayı yüzünden böyle oldum. Hatta kendim verdiğim bilgiyi bile unutuyorum. Çok korkunç.

ç) İki kişi aynı anda konuştuğunda, biri benimle konuşmasa bile sırf konuştuğu için tamamen dikkatim dağılıyor. Beynimi ikiye bölemiyorum dediğimde "Piyano çalarken aynı anda konuşuyorsun da bu mu olmuyor?" diyorlar ve evet olmuyor! Örneğin birisi telefonda konuşuyor, ikinci kişi benimle konuşuyor. Benimle konuşanı duymuyorum. Telefondakini dinliyorum ama benimle konuşana bakıyorum. Telefondakini de anlamıyorum. Tamamen uğultu oluşuyor beynimde. Benimle konuşan çırpınıyor duymam için ama duymuyorum. Sizce de korkunç değil mi? Sömestrda bu nedenle doktora gitmeliyim. Dikkat dağınıklığım var :O

d) Bazı günler nedensizce çok gergin oluyorum ve bana birisi dokunsa bile sinirim bozuluyor. Herkesten kaçar oluyorum. Nedenini de bilmiyorum. Arkadaşlarım bu durumun farkında olmuyor, ben normal davranıyorum çünkü dengesiz insanlardan nefret ediyorum. Dengeli gözükmek için her şeyi yapıyorum. Zaten tek dengesizliğim bu. Bunu da içimde yaşıyorum. Arada anneme yansıtıyorum. Özür dilerim anne!

e) "Bana her şey yakışır" ve "Bugün ne giysem?" programlarını izlemeye bayılıyorum. Benimle dalga geçmeyin! :)

f) Gözüme makyaj yaptığımda (her gün yapıyorum) kaçınılmaz bir durum yaşıyorum. Göz kapağımdaki far hep bir çizgi halinde toplanıyor. Gözümün altındaki kalem yayılıyor. "Şu marka al onlar yayılmıyor!" dendiğinde hemen alıyorum ama o da yayılıyor. Far bazı diye bir şey varmış far yayılmasın diye galiba ama onlar da yayabiliyormuş bazen. Ay sinirlendim!


3- Sevdiğiniz 10 blogçuya bu ödülü verin ve verdiğinizi de haber verin:


* Hem en yakın arkadaşım, hem en iyi blogger! O birrrrrrr Mia!

* Yazılarına çok güldüğüm için, sık sık yazı yazdığı ve yorum yaptığı için: googhan!

* Nedense dertleriyle en çok ilgilendiğim insan. Okuyup, bir de dertlerine çözüm bulmak istediğim, kendimden bir şeyler gördüğüm blogger : At Yarışındaki Eşek!

* Yaşadığın anın tadını çıkar adamı : Mr. E!

* Blogumu bol bol okuyan, tatlı tatlı yorumlar bırakan, profil fotoğrafı Marilyn olan o tatlıı o sevimlii Hemsponpi!

* Ortak zevklerimizin uyuştuğunu gördüğüm (Mia'ya olan aşkımızdan da belli), çok sevdiğim blogger: memento mori!

* Sevimli ve sade bloguyla : Missbone!

* 9 Eylül'den beri bloguna yazmayan, yazmama ödülü uygun gördüğüm sayın ablam : Deelroubha!

* Yine bana yaptığı yorumlar sayesinde tanıdığım, çok sevdiğim : Pingocuk!

* Ve son olarak erkek olsaydım o halimi daha çok sevecek olan, Marslı bir kız : Luna! :)

10 kişi kısıtlamasından dolayı bu kadar yazabildim. Sizleri seviyorum!!

26 yorum:

Şaşkın :o) dedi ki...

cook tesekkür ederim ödul icin! cok sevindimmm:)))

Feli Jo dedi ki...

Ne demekk!! :) artık Pingocuk değilmişsin ama olsun eheh :)

Feli Jo dedi ki...

Ne demekk!! :) artık Pingocuk değilmişsin ama olsun eheh :)

googhan dedi ki...

en yüce teşekkürlerimi iletiyorum efenim beni bu ödüle layık gördüğünüz için :D



akılda bi şey tutamamanın sebebi kesinlikle narkoz. tamamen aynı durumdayım ve benim de bademciklerim alınmıştı.
sorun bizden kaynaklanmıyomuş işte, bütün suçlu narkoz :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Dertli dertli çal kemancı... :D Allah allah!!!
Sağol Feli, ben de yaptım, ehe! :)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

biz de seni seviyoruz felim :)

ismim geçmiyo ama hemen üzerime alındım. şu 10 kişi kısıtlaması hiç iyi olamamış. ben seni de yazmak istiyodum yazamadım. ama bunu bil yani. gözümde ödüllüsün ;)

Feli Jo dedi ki...

googhan, tabi ki bu ödüle layıksınız efenim.

Narkozun da etkisi 6 ay sürer mi yahu? :D benim durum bu kadar kötü değildi bademcik ameliyatından önce. O yüzden narkoza bağladık durumu. İki dkda piyano parçalarını ezbere çalan ben, günlerdir yarım sayfayı ezberleyemiyorum!

Feli Jo dedi ki...

At Yarışındaki Eşek, çok dertliymişsin gibi olmuş ama tüm yazılarını seviyorum. Sırf dertlileri değil. Bilmiş ol :D

Feli Jo dedi ki...

Kırmızı Başlıklı Pollyanna, seni cidden tam yazıyordum, hatta nickini yazdım sonra baktım 11 olmuş, geri sildim! :( Bu yüzden üzerine alınmana aşırı sevindim!

Gözünde ödüllü olmak yeter bana! Yerimm! :)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Ben de seni seviyorum Feli!
Sesini de!!! :)

Feli Jo dedi ki...

Aynı anda yorum olarak birbirimizi sevmişiz! :D Yihhu!

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Aynen öyle, telepati bu mu?! :))

googhan dedi ki...

6 ay mı?
benim bademcikler alınalı 15 sene falan olmuştur. o zamandan beri beynim böyle. düzelmiyo :D

Feli Jo dedi ki...

Umut'um, Sanırım öyle!! :))

googhan! :D Korkutma beni! Ya ben de düzelemezsem? :D nih nih

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Gök! benimkiler de "alınmaya mahkum"du aldırmadı bizimkiler :D -Pastafaryanlar aldırmaz!

Joy dedi ki...

Feliii nabeer:D:D particle ismimi değiştiim geldim. niye bu kadar uzun sürdü bilmiyorum ama:D

Neyse arayı kapatmaya çalışıyim yazıya yorum yapıyim bare^^

Bir çaykolik olarak çayı ılıtıp içmen biraz üzdü:D

2. maddeni görünce aklıma Kadıköy'de kursun karşısındaki binadaki dev afiş geldi aklıma; Pampiş veya Dondiş bile olsan takiplen.com... Her gördüğümde sinirlerim hopluyor vallahi.

O dikkat dağınıklığı bende de var. Sinir bozucu bir durum.

O nedensiz gerginlik kesin gezegenlerle evrenle filan ilgilidir. Olur öle:D

Far bazı ben de almayı düşünüyorum. Aklımda da şu ürün var. Yorumlara filan da bakarsan herkes pek bi memnun;

http://marjoontheblog.com/2011/10/nars-smudge-proof-eyeshadow-base-far-bazi/

kirazlı sakız dedi ki...

Bende bazı günler çok gergin oluyorum,kendime hakim olamayıp birilerini kırmaktan da çok korkarım üstelik:/ Göz farları,kalemler bende de hiç sürüldüğü gibi durmaz :D

Feli Jo dedi ki...

Umut aldırmamana çok üzüldüm :D şahsen çok memnunum :P

Feli Jo dedi ki...

Eski particle yeni Joy!! :D Keşke ben de çaykolik olabilsem. Bazı sabahlar içmem bile.

Pampiş ve Dondiş mi? OFF! Hata verip kapatılıcam sanırım şu an :D

O gerginlik çok fena cidden. İnsanlar şok oluyor ben birden sinir yapınca. Bazen tutamayabiliyorum kendimi. Bir de kafama vurulduğu an vuran kişi önemsiz oluyor birden bağırmaya başlıyorum. Şakası bile iğrenç.

http://urun.gittigidiyor.com/saglik-kozmetik/elf-studio-cream-eyeliner-earth-water-mascara-48263141 (şu krem eyelinerı satın aldım biraz önce babamın kartıyla nih nih)

Kendime far bazı yaptım internette okuyarak. Çok vıcık olmayan bir kremi bi kaba koyuyorsun, kremin yarısı kadar fondoten koyuyorsun, onun yarısı kadar da pudra döküp karıştırıyorsun. Elimde denedim aynen şu kadınların elinde denediği gibi oldu far. Yarın gözümde deneyeceğim, eğer uzun süre kalıcı olursa far, sana hemmen haber veririm!! :) Ay çok uzun yazdımm :O

Feli Jo dedi ki...

kirazlı sakızımm! Bende de birilerini kırma korkusu var hep :( Stresli miyiz neyiz?

Benim de makyajım hep akıyor çok üzülmeye başladım artık. İzliyorum profesyonel makyajları falan, saatlerce öyle düzgün duruyor pıt diye. Of çok kıskanıyorum!

Mia Wallace dedi ki...

canım Feli'mm!

çook teşekkür ederim sana! iyi ki varsın tatlı felim benimm..

ya o gergin hallerini biliyorum ve anlıyorum been :D

ayrıca bak gerçekten o far şeysi dediğin şey işe yarıyoor! ben değil de ablamın arkadaşı almıştı cidden de kuru tutuyor.

bi ara avondan ben de öyle renksiz bi far almıştım kuru tutuyodu işte bence de dene feliiim!

ve nice ödüller :*

Feli Jo dedi ki...

Canım Mia'mm!

Ne demekk sen de iyi ki varsınn!

O gergin hallerimi direkt gözümden anlayıp beni sakinleştiriyosun senn!! :D

Off istiyorum o bazdan! Ama iyi markalar baya pahalı, şu ara param yok ve babama da o şeyi aldırdım ühü :D

umarım daha bir çok ödül yazısı yazarız burada. :*

Joy dedi ki...

Haberlerini bekliyorum canım. Krem eyeliner hiç kullanmadım. Rahat mı kullanımı? Far bazı da nasıl oluyormuş yapınca haber et bana madem:D

Öperim^^

Feli Jo dedi ki...

Ben krem eyelineri daha rahat surdugumu farkettim o eyeliner fircasi denen aletle :) dupduzgun oluyor uclari falan. bir de youtubedan izleyip ozenirdim kadinlar fircayla cekince. bi de nasil fircayla bu kadar duzgun yapiyolar derdim. cidden daha duzgun oluyormus :)

Ve far bazimin ise yaramadigini belirtmek isterim :D bugun siyah farla denedim ve 2 saat sonra gene toplandi. ben de disaridan alicam sanirim :) oof of babama da eyelineri yeni aldirdim hemen baz aldiramiycam. uzuleyim ben biraz.

Sana bu cevabi okuldaki simit sarayindan yaziyorum :) eve gitmek istiyoruuum! çok öptüüüüm!

Joy dedi ki...

Feli tatlım bir eyeliner delisi olarak krem eyeliner aşeriyorum şu anda evet sağolasın:D

Ahaha olmadı demek hı? Olsun paramızı denkleştirip bazımızı alırız inşallah yakında da^^

Ayy hiç bakmamışım cuma günü. Okuldaki simit sarayı, ayy özledim biliyo musun. Derslere gireyim, aralarda boş boş vakit geçireyim:/ Sabahtan akşama bir binanın içinde boğuluyorum vallahi. Şu an ben de eve gitmek istiyoruuuum>_<

Feli Jo dedi ki...

Ahahaha krem eyeliner sevgisii!

Komik olan, bazı alıcam da nereye gitsem "Ayy yüz için var onu mu diyosunuuuz?" diyorlar. Ulan öyle bir yerde çalışıyorsun far bazı diye bir şey olduğunu bilmiyorsun. Bir de ben sallıyormuşum gibi davranıyorsun. Sinir doldum!

Yarın umarım yine dans hocası gelmez, biz de salondaki mavi minderlerde yatarız. 4 kişi falan uyuyoruz 2 minderde :D

 

Feli Jo Design by Insight © 2009