17 Aralık 2011 Cumartesi

Burçlar Mimi

Volante'm beni taaa 12 Kasım'da mimlemiştii. Bu kadar geç yazdığım için kendisinden özür diliyorum ve mime geçiyorumm! :)

1) Burçlar hakkında ne kadar bilgiye sahipsin?

Açıkçası çok fazla bilgi sahibi değilim. Hatta yükselenimi bile yeni öğrenmiştim ki unuttum bile :)

2) Hiç horoskop haritanı çıkarma gereği duydun mu?

Horosss? Horosp.. ? Ne?

3) Burcunun hangi özelliğini taşıdığına inanıyorsun ya da çevrendekiler en belirgin özelliğinin ne olduğunu söyler?

Sanırım iyi niyetli oluşum. Arkadaşlarım için elimden geleni yapışım. Yoksa kimseyi kendime hemen aşık etmiyorum falan.


4) Eğer detaylı bir araştırman olduysa çevrendeki insanların burcunu sorup üzerine yorum yapma ihtiyacı hissettin mi?

Merak etmiyorum ki. Biri bana sorarsa söyleyip, onunkini de soruyorum ama söylenmesi üzerine hiçbir tepkim olmuyor. Bazen "Aaa annem de Balık!" diyorum o kadar :)


Bu da yazının müzüüü olsun :)

14 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bari burcunun da ne oldugunu söyleseydın :)

Mia Wallace dedi ki...

çok güzel cevaplamışsın feliim. ben burçlara inanmadığımdan yapmadım mimi ama sadece arada bir "aaa ben de balık" diyorum o kadaar ehe :)

googhan dedi ki...

şu burç şeysine ısınamadım hiç.
venüsle mars birbirine yaklaştı, satürn merkürle el ele tutuştu diye hayatında ne gibi değişiklikler olabilir ki? merkür geriye gitmeseydi hayatın çok değişik olcaktı sanki.

bi de şey var. ikizler burcusun ya, vay efendim iki yüzlü, dengesiz falan oluveriyosun bi anda.
diyelim ki ikizler burcu 15 haziranda bitsin (tamamen sallama), 16 haziran saat 00:26'da doğduğunda tamamen başka bi yapıda mı olcaksın? 26 dakika geçti aradan sadece, ama o 26 dakikada bi insanın karakteri değişiveriyo. dengesiz biriyken lider ruhlu birine dönüşüyo adamımız. neden? 16 haziranda doğdu diye.


yok, ısınamam da bu burçlara ben :D

francesca mckennitt dedi ki...

Ne burcusun ki acaba :)

Feli Jo dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, cidden farketmedim yazmadığımı ehehe! Akrep burcuyum :)

Feli Jo dedi ki...

Mia'm di mi? Hiçbir heyecan olmuyor. "Ben de balık, bye!" gibi bir şey oluyor :)

Feli Jo dedi ki...

googhan, hiç işte ben de anlamadım zaten. hıh! Bir de şu var, ayy akrep misin ay kıskaanç. Kimse seksi oluşumu konuşmuyor hemen kötü yönler yüze vuruluyor.

Feli Jo dedi ki...

francesca'm akrep yazdım diye sana ne yazacağımı bilemedim :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Yalanlarına kanarsam bu burçların, benimki yengeç, bu yıl bayağı masraflı bir çocuk olacakmışım.
-Masraf Ağustos'ta olacak, Feli üniversite harç març olmasın bu masraf?! :D

googhan dedi ki...

"kimse seksi oluşumu konuşmuyor" nası bi sitemdir :D
elinde kocaman 'akrebim, seksiyim, feysbukta dürterim' yazan bi pankartla dolaşırsan akrebin iyi yönleriyle de anılırsın.


ay o değil de babam akrep, değişik düşünceler içindeyim şu anda :D

Feli Jo dedi ki...

Umut'um umarım istediğin elektronik aletleri falan aldıracaksındır da o yüzdendir :P Harç març Eylül'de yaa daha var ona :D Sen şimdiden harcatmaya başla ki burcuna uy.

Feli Jo dedi ki...

googhan, ahaha! O pankartı bugün yaptırayım! İşe yarar mı cidden? :D

Baban da seksi o zaman diye iyice korkuturdum ama o akrep erkeği ya farklıdır :P

Mia Wallace dedi ki...

Feli'm googhan'ın ilk yorumuna tamamen katılıyorum. işte bundandır burçlara inanmamam.

çok saçmaaa! :D

ama tabii ki sen mimi çok güzel yapmışsın o ayrı :*

Feli Jo dedi ki...

Di mi Mialey'imm?! Astrolojiye inanma astrolojisiz kalma :D oley!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009