4 Kasım 2011 Cuma

Feli Jo'nun Sesi

Ne zamandır bir şey yazamadığım için, bari böyle bir sürpriz türü bir şey olsun dedim ve size geçen sene sonunda verdiğimiz konserde (hazırlıktayken) kaydettiğimiz bol detoneli sesimi dinletmek istedim.

Şuradan açabilirsiniz. (Eğer mp3 olarak yazıya koymayı bilen varsa bana yardım edebilir mi?:))

Parçanın sonunda annemin sesi geliyor:

"Yerim ben seni"

Aria antik (arie antiche falan diye de yazılabiliyor) Alessandro Scarlatti'nin "Se Tu Della Mia Morte" isimli bestesi.

Sözleri:

Se tu della mia morte
A questa destra forte
La gloria non vuoi dar, dalla a'tuoi lumi,
E il dardo del tuo sguardo
Sia quello che m'uccida e mi consumi.


Umarım beğenirsiniz!! :)

Bu arada yarın ablam geliyor ve çok heyecanlıyım! Onunla burada keşfettiğim bir iki ortama akmak istiyorum ehe!

Doğum günümü 3 gün boyunca kutladık ve ablamla da kutlayacağız! Çok güzel geçti!

En yakın zamanda tekrar yazı yazabileceğim olumlu gelişmeler olması dileğiyle!!

31 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Feli'min güzel sesiii! yaa mp3 olmasa da olur bak böyle de çok güzel dinliyoruuuz :L

yetenekli felim harikasın sen!

bir de bu sene doğum günün ne güzel geçti hep böyle olsun hep böyle mutlu ool!

hadi ablanla ortamlara akın bana da haber ver merak ederim :D

öpüyoruuumm! :*

Feli Jo dedi ki...

Ayy yerim seni Mia'm!! Çok teşekkür ederimm!

Doğum günümde sen de olmalıydın ama bu yıl da böyle geçmiş oldu :(

Ablam gelse de aksakk! :D Özleme ötesii!

Ben de seni çok öpüyorummm!

Mr.E dedi ki...

Sese gel ;)

Hemsponpi dedi ki...

Sesine hayran kaldıııııııııııımmmm !!
Çok hoşuma gitti yaaaa kesinlikle çok iyisiiiin.

Doğum gününe gelince, nice güzel yıllara,ablanla harika zaman geçir ! :)

Feli Jo dedi ki...

Mr.E, övdün mü ezdin mi naptın öyle? :D

Feli Jo dedi ki...

Hemsponpiii seni yerimmmmmmmmmmmm!!! Çok moral oldu şu andaa banaa!

Umarım dediklerin gerçekleşir ve ablamla harika zaman geçiririmm çok teşekkür ederimm!! :* :* :*

deeptone dedi ki...

hımmm olumlu gelişmeler olunca yazıyorsun yanee.
:)
ablanla eğlenceli geceler.
:)

deeptone dedi ki...

dinledim.
yer annen seni.
:)
la bella bravissimo bellissimo.
:)

Feli Jo dedi ki...

ehehe! :) teşekkür ederimm! evet olumlu şeyler olunca yazasım geliyor çünkü o neşeyle! :)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Feli mükemmelsin ne diyim! :) Harika bişey ya! :)

Feli Jo dedi ki...

Umuuuutttt! Çok teşekkür ederimm çok mutlu oldumm! O sizin mükemmeliğiniz efenim! :)

memento mori dedi ki...

sesine bittim ben bikere
harika bir sesin var.

bu arada Mia'ya selamlarımı ilet.. onun hakkında gizli planlarım var.. beni arayıp sormuyor diye darılmasın sakın.. :))

Feli Jo dedi ki...

:D ayy mementocummm teşekkür ederim söylediklerin için huhhuu!

Mia ve planlar mii? Bana da plan yapin kiskanirim baaak :P darilamaz ki o sanaa :D

memento mori dedi ki...

Felii..

o bir tek bana değil kimseye darılamaz.. onun öyle güzel bir kalbi var ki.. kötülük yok içinde.. yalnızca sevgi :))

kii sen benden daha iyi tanıyorsun onu..

ikiniz de birbirinize sahip olduğunuz için o kadar şanslısınız ki :)

sen de harikasın.. hem seninle ilgili de plan yaparım.. bende sevdiklerime bolca yetecek kadar plan varr :))

koccaman öpüldün felii :)

hayranınım bilmiş ol. (blog tasarımına kurbanoluyorum her girdiğimde haberin olsun :) ))

Feli Jo dedi ki...

Uuu! Gör bunları Miaaa! :)) Cidden öylee!! Ay özlettin Mia'yı bana :(

Planlarının bol olmasına çok sevindimmm! Olley! Sen de koccaman öpüldün veee ben de blog tasarımımı beğenmene kurban oluyorummm!! :)

googhan dedi ki...

sondaki "yerim ben seni" ayrı bi hava katmış :D
sessel olarak değerlendiremiyorum bilgi eksikliğinden, o yüzden konuyu başka yere çektim (hiç anlaşılmıyo zaten)


3 gün kutlama. (+1 ablayla)
29 şubatta doğanlara saygından 1 kere kutlasaydın bari. bi tarafta 4 yılda bir kutlayanlar, bi tarafta yılda 4 kere kutlayanlar.
ADALETİN BU MU DÜNYA!!!

Feli Jo dedi ki...

Ahaha! Bilgiye ne gerek var yahu? Okulda hep Mozart falan alişik olman lazim :p olumsuz yorum da alabilirim yani :D (tribe girmiş)

E ben 30 Ekim geçti hala kutluyorum onlar da 25inde 26sinda falan 4 gune yaysinlar benim suçum yok :D

googhan dedi ki...

yok, değerlendirmeyim. o 'kültürlü müzik' dediğim şeyi nerde dinlediğimi biliyosun :D

ama tamam, yorum yapçam.
beğendim efenim. vallah beğendim :D
(detona yerleri de fark edemedim. hep bilgi eksikliği hep bilgi)

Feli Jo dedi ki...

:D Eğer bu bilgi eksikliği benim detonelerimi senden sakliyorsa, lütfen bilgili olma :D Ahahaa :D Sağol!

Mia Wallace dedi ki...

bötüüüü!

yorumlarını gördüüm!

ikiniz de çok tatlısınıız feli'm ben de seni çook özledim :( ve blog tasarımın harika tabii ki ben de bayılırım!

ayrıca memento sen meraklandır benii durmadan emi tatlı bötüü

ay heyecanlandım! :)

Supertramp dedi ki...

Bir yabancı olarak,blogunu izlememi sağlayacak kadar sevdim sesi ve müziği:)
Hatta merak edip orjinalini de dinledim,orjinali de çok güzelmiş.

Feli Jo dedi ki...

Aaa çok teşekkür ederimm! Sen de kimsin gece gece gelip beni böyle mutlu ettiin? Çok sevindim :) parça gerçekten çok güzeldir ben de bayiliyorumm! :)

Supertramp dedi ki...

aah burada kimsin sorusuna ne cevap verilir bilemeyen biri diyelim.zaten önemi de yok:)

Feli Jo dedi ki...

Tabii ki bu sorumun cevabı yok! :) Sadece çok mutlu ettin anlamında gaza gelinmiş bir cümle o. Yoksa kim olduğun değil ne yazdığın önemli burada :) hehe

deeptone dedi ki...

he he allam ne komiksin feli co la donna mi amore kastafiore maria callas.
:))))

Feli Jo dedi ki...

neden komiğim gene ne yaptim diiiip? :) la donna di concerto :)

Volante dedi ki...

bende mimin var :-)

Volante dedi ki...

Feliiiii :)) bayıldım!!
bugün arkadaşımda kendi çağımızda şarkı söyledik kendi sesimizi kaydettik sonra dinledik..İğrençti :D bi de sana bak!! çok güzel (:
böyle sesim olmasını çok isterdim ne diyim
!! ^_^

Feli Jo dedi ki...

Ayy Volante'mmm! Teşekkür ederimm! Benim sesim de bana iğrenç :D herkese kendi sesi kötü geliyy :D Nih nihh ^^

Mr.E dedi ki...

mimlisin, o kadar!

Feli Jo dedi ki...

huhhuuu :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009