3 Ekim 2011 Pazartesi

Lüküs Hayat

Deep beni korkunç mimlerle mimlemeye devam ediyor.. Biraz kolay olsa canım feda :(

Mim konusu: Hayattaki en büyük lükslerimiz..

Benim lüksüm yeni bir telefona aşık olduğumda onu illa aldırmak ve her türlü gereksiz şeye aşık olmak.

Sanırım ben istediğim her şeyi aldırdım şu hayatta. Ablam en çok bu özelliğime özenirdi hatta. Aynı zamanda ailemin en gıcık oldukları huyumdur galiba. Para onlardan çıkıyor çünkü.

Aslında biraz da çekim yasası gibi bir şey. Mesela bir piyano istedin aniden. Her dakika araştırıp fotoğraflarına bakıyorum. Her dakika annemlere babamlara gösteriyorum bu ne kadar güzelmiş. Aaa bu 12 taksitmiş falan diye. En sonunda susayım diye alıyorlar. Biliyorum bu konuda ne kadar iğrenç bir çocuk olduğumu ama ne bileyim böyle büyümüşüm. Kendi maaşımı almaya başladığımda, ailemin çok memnun olacağına eminim. Ama bu sefer de anneme her türlü şeyi hediye etme, borcumu ödeme isteğimden sürekli bir şey almama kızacaklar.

Mesela ben bir oyuncağa bile aşık olabilirim. 2 sene önce Mia'yla bir oyuncakçıya girip, son 10 liramı oyuncak pizza takımına vermiştim çok sevimli diye..

Ya da mp3 playerımın ekranı çatlamıştı. Ama gayet philips ve çok iyi çalıyordu. Ben gidip yeni aldırdım. Benim için o alet dört dörtlük olacak. Yoksa yanımda taşımaya utanıyorum öyle de bir huyum var. Mesela şu an 2 telefonum var. Birinin tuşlarındaki yazılar silinmiş, kabı kırılmış falan iğrenç bir halde ve ben onu taşımaya utanıyorum. Çok nadir çıkarıyorum çantamdan. Sırf o öyle oldu diye kabını değiştirtmek yerine, yeni telefon aldı(rdı)m.

Örneğin elime ne zaman AVON kataloğu geçse annem elimden çekip alır. Çünkü bilir ki kesin oradan bir şey beğeneceğim. Watsonsa girip 90 liralık alışveriş yaptığımı bilirim ablamla beraber. Sanırım bir sınırım olmalı.

Ama mesela bir şeye gereğinden fazla para vermeye de kıl oluyorum. Çok büyük bir tezat biliyorum ama.. Mesela bir adidas ayakkabı 110 lira.. Ben onu 90 liraya gördüysem o 20 liranın gitmesine çok sinirlenirim. Ben o 20 liraya daha neler alırdım gibime gelir. Oysa ki iki çekirdek bir kola al o da biter nih nih..

Sonuç olarak para artık pıt pıt biten bir şey. Dikkatli olmalıyız. Kredi kartı borçlarıyla sürünmemeliyiz. Çok şükür ki kredi kartım yok da haciz gelmiyor. Yoksa scrabble oynamadığım halde her çeşidini alır, takmadığım halde çeşit çeşit saatler alırdım.

Yani bana sevimli gelen her şey, ailemiz için büyük bir tehdit. Bu kötü özelliğimi de siz blogger arkadaşlarımla paylaşmak istedim.

Bu da müzik olsun o zaman..

8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

şstkı ve başlık ahrika olmuş felimm!

ayrıca o muhteşem özelliğini en iyi ben bilirim :D

ya nasıl olabilir bir gün önce şunu gördüm çok güzel diyip bir gün sonra onu aldırabilmen. hakketen hayran olmalık bir özellik felii :D

ya 2 sene oldu di mi o pizzadan sonra.. a zaman ne çabuk geçiyoor :(

mesela ben de beğendiğim bi şeye verilen paraya hiç acımam. bende de o var gerçi bilirsin :D

yani mesela minnoş laptobımu 50 lira daha ucuz alabilicekken sırf orasının garantisi daha garanti diye sartyden 50 lira pahalıya almıştım. hiç umrumda olmaz :D

off çok param olsa keşkee!

Feli Jo dedi ki...

Oleyy beğendinn Mia'mm! :)

Ay bilmiyorum aşırı secret yapıyorum galiba, hemen alınıyor istediğimm! Çok imkansız bir şey istesem bile alınıyor ben bile şaşırıyorum!

Zaman çabuk geçsin ki okulum bitsin ben de İstanbul Devlet Operası'na girip seninle bol bol görüşebileyimm!

Minnoş laptop :D Evet sen acımıyorsun seviyorum o huyunu :D Paran olunca bizi de görürsün auhauh :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Feli! Saat için ben de biterim. :D Ama para yok para! Kazanırsam alacaklarmış.
Mesela yazın başında Kızılay'da bi saatçinin vitrininde bıçak vardı. Bıçakları da severim çok ama almadılar.
Ayakkabı Dünyasında bi çanta beğendim şu öğretmenlerin taktığından Sidepack sanırım ismi. Almadılar :D
Adidastan bi eşofman alıyım dedim 89 lira ben almadım.
Telefon alıyım dedim. Yeni yılı beklicem. Yarı fiyatına ineceği söylentiler arasında.
Tablet almak istiyorum şimdi de mimar olursam kesin alcam :D

Ama yukarıda saydıklarımın hiçbirini alamadım malesef.
Dershaneye bile geçen yılın defteriyle gidiyorum. Bi defter almaya kalksam 7 8 lira tutuyor.

Derdimi anlatıp kaçtım :))

Eski - Sadece Umut :D

Feli Jo dedi ki...

Ayy canım Umut'umm çok sevindim yazmana! Kazanınca her şeyi alacaklarını söylerler ama almazlar :D İlk önce bu gerçeği söyleyeyim hehe

Bir de benim de çocuğum bıçak beğense ben de almam :D o ne ya bıçak mı beğenilirmiş?

Çanta kesin çok güzeldir ben de öyle çantaları beğeniyorum.

Telefon hangi telefon merak ettimm!!

Umarım mimar olursun ve o tablet elinin kiri olur sen de pıt diye alırsınn.

Cidden güzel defterler çok pahalı, kötü defter de istemiyor insan. Beni hep sert kapak paklıyor mesela :D başka türlü sevmiyorum.

Senin dertlerini yerim. Sen yeter ki anlat :D Bana da uzun bi yorum olmuş oldu :P ehee

kirazlı sakız dedi ki...

Kardeşim gibisin, o da her istediğini aldırtır :) Aslında bende biraz öyleyim ama kardeşim ve senin kadar değil :) Ama telefon, mp3 player gibi aletler de benimde öyle bir takıntım var :)

Feli Jo dedi ki...

Ahaha! Kardeşinle ben coşmuşuz desene! Bizim özel güçlerimiz var bencee! Telefon, mp3 player sen de az değilsin hadi hadi :P

Pingocuk dedi ki...

Tam benim gibisin ahahah cok guldum. O pcden acip annene gosterip durmalar, anne bak ne guzelmis demeler, ah bak bu nekadar ucuz demeler :D ayni ben ya

Feli Jo dedi ki...

Ahahaha! Sen de mi benim gibisin oleyy bir tek ben böyle değilmişim!! Bazen annem sallamıyor ya en kötüsü o. Sinirleniyor bazen. Ama babama yapmak daha kolay, sessiz bir adam :D

 

Feli Jo Design by Insight © 2009