28 Ekim 2011 Cuma

Işık - Giysi - Makyaj

Merhaba sevgili bloggerlar! Yine size dertlerimle geldim.

Bu sene ışık - giysi - makyaj isimli bir dersimiz var. Bu derste sahne makyajı yapmayı (kendini yaşlı gösterme, yuvarlak yüzü köşeli yapma gibi.), opera karakterlerinin kostümlerini falan işleyecekmişiz. Başta çok sevindim bu ders için. Makyaj malzemelerinin listesini , markalarını yazdıkça için hop hop etti.

- Hocam tahmini olarak bunların hepsi ne kadar tutar?
- 360 TL civarı.

Abbov! Benim için güzel tabi. Ders için alınmış olan M.A.C. makyaj malzemeleri falan. Babam da kabul etti sevindim. Ama mesela erkekler için ne kötü bir durum. Belki bir daha hayatları boyunca kullanmayacakları malzemelere bir ton para verecekler. Neyse milleti düşündüm ne kazandım nih nih.

Bu ders için, makyajını yapmayı düşündüğüm bir karakterin fotoğrafını da koyayım.(En üst sağdaki) Umarım sene sonunda böyle bir makyajla fotoğrafım olur.

Bloga hiç yazamıyorum okula gidip gelmekten. Bir de, hani bazı zamanlar olur internetten soğursunuz. Bilgisayarı sadece dizi, film izlemek için açarsınız ya. O zamanlardan birindeyim işte ben. Yazmayı çok istiyorum, aklıma bir şey gelmiyor falan.

Bir de okuldakiler çok acayip. Bir kişi diğer arkadaşına diyor ki "Ay o parça senin sesine gitmedi yani yanlış anlama." falan diye karşıdakinin tüm hevesini kırmaya çalışıyorlar. İyi ki öyle bir arkadaş grubum yok. Biz birbirimizi yüreklendirerek yükseliyoruz (yeah.)

30 Ekim benim doğum günüm bu arada! Önce dışarıda arkadaşlarımla, yine sınıf arkadaşımın sahne aldığı bir yerde kutlayacağız. İlk defa doğum günümü dışarıda kutlıycam. Yadırgamayın beni :( Çok heyecanlıyım. Şimdiden kıyafetlerim hazır.

Sonra da bayramda ablam ve babam gelecek, onlarla da evde pasta kesicez börek yapıcam vs. Ablamı çok özledim!

Bu arada şu dört tekerlekli patenlere taktım hani 2 tane önde 2 tane arkada tekerleği olanlara. Ama Türkiye'de hiç güzel yok. Hatta sadece bir sitede buldum o da iğrençti. Önünden ayı gibi cırt cırt geçiyor falan. O kadar istedim ki neredeyse o çok tırt olanı alacaktım ama sonra aklım başıma geldi.

Bir de şu operalarda olur ya kadınların elinde böyle saplı dürbünler. Onlardan istiyorum. Geçen sene Tchibo mağazası fırsat reyonunda 12,5 TL'ye satmış onlardan! O zaman görmemiştim. Şimdi de böyle çok ucuz 50'ye 60'a buldum ama güvenilmeyen internet sitelerindendi. Taksit de yapmıyorlar ki babama kabullendirip alayım. Kendim para vermem aldırmam lazım ehehe! Bir de ben bunu rüyamda görerek istemeye başladım. Çok acayipti. Kutusu falan vardı yerleştiriyordum kutusuna opera bitince.



İşte böyle sürekli bir şeyler istiyorum ama bulamıyorum. Umarım güzel geçer doğum günüm bu sene. Bu arada doğru dürüst ders işlemiyoruz, bayram bittiği an sınavlar başlayacak. Sınavda neler çıkacak anlamadım.

Yine gelip yazmak üzere, görüşürüz, sizi seviyorum ve özlüyorum!

Bu da videolu müzik olsun fizy'de bulamadım ehe. Bu ara beni çok mutlu ediyor bu müzik!

12 yorum:

Volante dedi ki...

Vayy ne güzel dersiniz varmış ya cok eğlenceli olur :)
ee ablana ya da babana söyle dürbünü alsınlar doğum günü hediyesi olarak ben hep istediğim şeyleri aileme doğum günümde aldırırım öyle yap sende :D şimdiden doğum gününü kutluyorum nice yıllaraa :))

Feli Jo dedi ki...

Ayy teşekkür ederim Volanteee!! :) Ya ablam hediye almış bile, babam da ne alacak bilmiyorum belki başka bir şeyi daha çok beğenirim diye de bunu aldırmak istemiyorum :D Ders de umarım eğlencelidir, çok zor olmasın da :D

Mia Wallace dedi ki...

Felii'mm, şimdiden "iyi ki doğdun!" benim hediyem daha bana gelmedi o yüzden bişraz geç yollicam :(

ayrıca geçen senenin üstüne bu sene çok güzel bir doğum günü hakediyordun o yüzden çok sevindim dışarda kutlicak olmanızaa!!! oleeeeeyy ve ablanın hediyesini de şimdiden merak ettim eheh

ayy o dürbünler çok güzel gerçekteen umarım aldırırsın :D

bi de o yukardaki fotodaki makyajı tabii ki yapabilirsin sen yetenekli felim hiç merak etmee ;)

kirazlı sakız dedi ki...

Öncelikle doğum günün kutlu olsun Feliiiiii :) Böyle makyajlar yapabilecek olman bence çok heyecanlı.Sonuç olarak herkes yapamaz :) Müzik de çok eğlenceliymiş:)

Feli Jo dedi ki...

Mia'mm yerim seni! Hediye almanı bile yerim! Oley sonunda senin o güzel kolilerinden bir tane de ben alıcam! Sırf bunun için şehir dışında okuyorum :P

Umarım dışarıda eğlenirim ve ablamın hediyesini ben de çok merak ediyorumm! :L

O dürbünleri alıcam ama nerede kullanacağım hakkında hiçbir bilgim yok. Anca İstanbul Süreyya Operası'nda kullanılır. Ehe!

Bir dee o makyajdan korkuyorum :D Kadının yüzü çok gergin diye kolay mı olmuş yoksa normal bi yüz müymüş aslında yaşlı da duruyor teyze. Bakıcam artık :D

Seni seviyorumm!

Feli Jo dedi ki...

Kirazlı sakız'ım!! Çok teşekkür ederimm! Böyle makyajları öğrendiğimde gelip size de yaparım, öyle dolanırız kim bilir? Freaks modunda olsa da ehehe. Müziği sevmene de çok sevindim! Bende klarnet çalabilme isteği uyandırıyor :)

googhan dedi ki...

1 gün geç olsa da doğum gününüz kutlu olsun efenim :D


bi de patene yeni başlıcaksan, yapma :D
güldüğüme bakma çok ciddiyim.
ilk patenimi 18 yaşında aldım, hala öğrenemedim. kazık kadar herif olarak hıbı hıbı düşmeyim diye debellenirken yanımdan yarı boyumda veletler vijjuuvv vijuvvv diye geçiyolardı.
bi de üstüne düşüp kalkamayınca ayrı bi güzel oluyo. yerde yuvarlanıyosun böyle :D

Feli Jo dedi ki...

Ahaha teşekkür ederim efenimm :D

Beni korkuttun şu anda patenden vazgeçtim! Ama bana babama aldırmam için bir şey önerin. 100 lirayı geçmesin ama çok güzel olsun falan. Nih nih :D Ühü! Cidden kalkamaz insan düşünce de! :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Makyaj dersi , kıyafet dersi ooh ne ala memleket- şaka. :)) Feli süper! Güzel sanatlardasın sanırım. Pek tanımıyorum seni kusura bakma :)
Bu arada mızıka o kadar aradım sonunda buldum aldım, sen de aklına takılan ne varsa al! Sonra işkence gibi lanet gibi yerleşiyor fena.
Feli, peyzaj mimarlığı'nda okuyan arkadaşın eş dost vesaire var mı? :'(
Araştır araştır helak oldum.

Feli Jo dedi ki...

Umuuut! :) Cidden ne ala memleket! Diğer bölümlerdeki bol ezber gerektiren dersleri düşündükçe deliriyorum. Ben konservatuvardayım opera okuyorum. Mızıka ben de almıştım ama güzel çalamayıp bıraktım! Ühü! Peyzaj mimarı bi tanıdığım hiç olmadı ama sorarım millete de :(

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Teşekkürler Feli! Ben buna hayran kaldım http://youtu.be/s_pkRH2DZuw

Feli Jo dedi ki...

Muhteşemmişşşş! Çok teşekkür ederimmm! Ben de hayran kaldım huhhuuu

 

Feli Jo Design by Insight © 2009