11 Ekim 2011 Salı

Hasta

Günler geçiyor ve ben evde tüm ağrılarımla oturuyorum. Okula bile gidemiyorum. Tam bir teyzeyim bu ara. Anlatayım nasıl başladığını bu durumun:

Bir gün uyandım ve kürek kemiğimi incittiğimi düşündüm. Yataktan kalktım(kalkmakta zorlandım) ve ayağa kalktığımda ağrının daha beter olduğunu farkettim. Her nefes aldığınızda sırtınıza kramp girdiğini düşünün.

Neyse bu ağrı 3 gün çok az bir şekilde devam etti ama hiç etki etmiyordu. Sonra cumartesi sabahı gözümü açtım ve o da ne? Kıpırdayamıyorum! Kalkamıyorum ve her nefes aldığımda "hıaa" diye bir ses çıkarıyorum ağrıdan. Annem geldi kalkmama yardım etti. Uzanarak dinlenmeye çalışıyorum sonra uzandığım yerden kalkamıyorum. Kremler, sıcak havlular falan sürekli uzandım ama hala geçmedi! Hala kıpırdayamıyorum.

Dün de artık doktora gidelim dedik ve üniversitenin içindeki hastaneye gittik. Doktora anlattım durumu. Yataktan kalkamıyorum dedim. O da şaşırdı ve "Ama yatakta sırtın ısındığı için daha iyi olman gerekir. Bir ciğer filmi istiyorum o zaman.." dedi. Filmi çektirmeye gittim. Bir de ben korkuyorum hep doktorlar soyunmamı ister diye. Utanıyorum çünkü. Neyse ki artık filmleri bir önlük giydirerek çekiyorlarmış. Beyaz elbise gibi bir şey. Bir de filmi çeken çocuk yakışıklıydı nih nih. Kabinde gidip o önlüğü giyip geldim. Filmi çekti iki dkda ve hemen de filmi verdiler. Götürdüm doktora. Ciğerlerinde sorun yok, zaten olacağını da düşünmemiştim dedi. Bir krem bir kas gevşetici bir de ağrı kesici verdi ve yolladı. Bunları iki gündür içiyorum ama ağrılarım devam ediyor.

Bugün okula gitmedim ve yarın da gidemiycem sanırım. Gidersem de topallayıp hıaa diye bağırmadan duramayacağım için koro çalışmasına da gidemiyorum. Düşünsenize bir de İstiklal Marşı çalışıyoruz. "Korkma sönmez hıaaa!" diye sesimin çıkmasını istemem. Gerçi fortelerimi duyup beğenirlerdi belki ahaha.

Bloga da çok yazamıyorum çünkü akşamları hep film izliyorum. Ayrıca komşumuz ve oğlu geliyor çok iyi kaynaştık, hep film gecesi yapıyoruz. Çok eğleniyorum akşamları. Bloga çok yazamama nedenim de hem okul, hem çok fazla oturamayışım (şu ağrım yüzünden). Ama sizi çok özledim ve umarım güzel yazılarla dönerim. Yine de mim olursa yazabilirim diye düşünüyorum. Çünkü konu özürlüyüm bu ara!

Bir de Sung Kang diye bir aktöre aşık oldum galiba. Neden bu derece böyle tiplere sevgim var bilmiyorum. Anime izlerken bile ne yakışıklı diyebiliyorum. Çizim o be!

Müzik de bu olsun o zaman (Sınavda bu parçayı söyleyeceğim. Sınavda ilk lied(Almanca parça) deneyimi. Ama melodisi çok güzel :


24 yorum:

Luna dedi ki...

Feliii geçmiş olsuun nasıl olmuşsa :/ umarım bi an önce iyileşirsin :)
Müziği de çok beğendim sen de güzel söylersin eminim:)

Hemsponpi dedi ki...

Ayyy çok çok geçmiş olsun canımmmm,fazla özletmeee :))

babasının turşusu eylül dedi ki...

Bi Sung Kang dedin ve ben araştırmalara giriştim ve izlemem gereken filmlerin listesi biraz daha uzadı :)
Ben de bir anime izleyip o çizgilerin karizmatikliğine kapılıyorum falan :)
Çabucak iyileşmeni diliyorum(".)

Feli Jo dedi ki...

Luna!!! Ay yerim seni ya güzel söyleyeceğime inanman bile beni çok mutlu etti şu an. Sırtımda muhteşem bir sıcak su torbası var ooh o da rahatlattı valla. Umarım geçer ama bu hafta okula hiç gidemiycem sanırım. Yemekhaneye de yazılmıştım tüh :P (tek düşündüğüm yemek ehehe)

Feli Jo dedi ki...

Hemsponpi, ühüü! Ben de sizi çok özlüyorum arada telefondan girip yazılarınızı okuyorum okulda ders aralarında ama yorum yazamıyorum ikişerli falan gidiyor telefondan yazınca :( Arada tutuyor yazıyorum gerçi :) Yorum yazmanıza çok seviniyorum ya tarif edemem o sevinci :) yıllarca yorumsuz kaldı bu blog ehehe

Feli Jo dedi ki...

Eylül'ümm!! Ayy ben bile o adamın filmlerini hala bilmiyorum!! Sadece adamı görmem yetti ehehe! Fotoğraflarına falan bakıyorum sapık gibi. Hele googleda görsellerde ilk çıkan çizgili tişörtlü fotoğrafları! Oyyy!

Bi de di mi animelerdeki erkekleri çok hoş çiziyorlar. Hele La Corda D'oro'daki tipler. Kız hepsinden hoşlanıyor zaten karşı koyamıyor ben de hepsinden hoşlanıyorum ahaha :D ama hep beğendiklerim terlik giyiyor ya da kolye takıyor. Erkeklerde tiksindiğim şeyleri yapıyolar ama tipleri muhteşem hep!

kirazlı sakız dedi ki...

Kıyamam,çabuk iyileş Feliii.Çok geçmiş olsun,kendine iyi bak ve çok özletme :)

Feli Jo dedi ki...

Ve kendisini yemek istediğim bir insan daha geldi :P Umarım kirazlı sakız'ımm! Hemencecik iyileşmek istiyorumm! Sen de kendine iyi bak. Pıt pıt diye geçse de yazılar yazsamm

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Yakışıklı doktor hıaaa! :D
Geçmiş olsun! :D

Feli Jo dedi ki...

Ahaha! :D Hem de hoş mayhoştu ama o doktor değildir ya. O yaşta kim doktor olmuş ki o olsun? 86lı falan gibiydi zaten :D hatta 87,88 bile olabilitesi var.

Umarım geçer! Sadece Umuyorum :P

babasının turşusu eylül dedi ki...

Sevgili Feli,
Ben kendimi anime izlememek için zor tutarken bir anime ismi verip ne iyi etmişsin :D Biraz da anime listemi uzatmışsın mesela :D
Sung Kang'ın çizgili giysili fotoğrafları çok iyi... Bazı insanlar karizmatik oluyor ke ke ke :D Aklımızı yitirmeden gerçek hayata dönelim ve Feli şarkılar söylesin biz dinleyelim :)

Mia Wallace dedi ki...

aa geçmiş olsun felimm!!

bu derece hasta olduğunu bilmiyordum :(

hemen işe yarasın o ilaçlar of bu doktorlar da beni öldürüyor ya ciğerlerinde sorun yok diyor ama sorun ne onu da söylemiyor.

of hemen iyileş!
ve de ne filmlerii ay çok güzelmiş ya peki bu ara evde izleyip en sevdiğin film hangisiii :L

Mr.E dedi ki...

Aynı ağrı bende var :O

Çok geçmiş olsun Feli, umarım çabuk kalkarsın ayağa :)

Feli Jo dedi ki...

Eylül'ümm!! Sen de bir ara benim anime listemi uzatmalısın çünkü sadece 3 anime izledim hayatımda (Death Note, Elfen Lied, La Corda D'oro) :D Gerçek hayata dönmek istemiyorumm!! :D Ama sizin için şarkı söyleyebilirim (Gerçi opera bölümü okuduğum halde hala çok utanıyorum söylemeye) ehe :)

Feli Jo dedi ki...

Mia'm!! Kapadokya'nın güzeli! Çok teşekkür ederim!

İşte o derece hastayım. Başka hiçbir güç beni okulumdan 1 hafta boyu ayıramazdı. O derece yani :(

Doktor masasından kalkmadı bile ben hala ona şaşırıyorum ya. İnsan bi öksür falan der derin nefes al der :D Ya da şuran mı ağrıyor dokununca da ağrıyor mu falan diye dokunur. Bayandı bi de doktor. Ohoo

Bu ara evde izleyip de en sevdiğim film Fast and Furious 5 oldu sırf o Sung Kang'i keşfettim diye :D ahahaha. Annem ve komşunun oğluyla ne izlenebilir? :D Aksiyon filmi seviyorlar. Ben de tv filmi gibi izleyip eğleniyorum kendimce. O anki muhabbetler süper oluyor. Mesela birisi ölünce komşumuz hemen "Ayyy görmeseyydimm" diyor oğlu ve biz yarılıyoruz. Ya da bir şey söylüyoruz "Ayy duymasaydım" diyor :D Bazı sahnelerde gözlerini kapatıyor kazağının içine kafasını sokuyor :D

Dün de Happy, Thank you, More please'i izledim. Eh iştee. İyi gibiydi. Küçük çocuğa bakmak zorunda kalan adam falan. Adam Sandler'ınkine benzemeye çalışmış ama ı ıh olmamış! O kadar güzel olamadı vasatın üstü işte :D Öyle işte Mia'm! Resmen okulu özledim inanmazsın!

Feli Jo dedi ki...

Aynı ağrı sende de mi var? :O

Çok teşekkür ederim Mr.E! Ben de öyle umuyorum ve okuluma gitmek istiyorum. Böyle devamsızlık yapmak çok sinir bozucu :(

deeptone dedi ki...

geçmiş olsun.
bi hafta yatırır.
:)

Feli Jo dedi ki...

Gerçekten de yatırıyor deep :(

deeptone dedi ki...

hadi bir iki günün kaldı.
haftasonuna dayanamaz kalkarsın.
:)

Feli Jo dedi ki...

Ayy umarım!

Volante dedi ki...

geçmis olsun feli jo! :) bende de öyle olmustu ya ama boynuma kramp girmişti hareket ettiremiyordum çok kötü bi durum ya umarım iyileşmissindir (:

hayalci dedi ki...

Felii dikkat et kendine,tez zamanda iyi ol :)

Feli Jo dedi ki...

Volantee! Geçti bilee :) Boyunda kramp düşündüm ve onun da çok fena olduğuna karar verdim :( sabit tutulamayan bi bölüm. Bi daha başimiza gelmese keşkee :)

Feli Jo dedi ki...

hayalci'm teşekkür ederim iyi oldum bile. Bu ara havalar çok değişken, gripten korkuyorum burnum falan akiyor. Umarim olmam çok sağool :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009