1 Ekim 2011 Cumartesi

Evlilik Mimi

Deep beni korkunç bir mimle baş başa bıraktı. Umarım altından kalkarım.

Mim konusu : Nasıl bir evlilik hazırlığı ve töreni isterdin?

Öncelikle gelinlik ararken zayıf olmak isterdim :) Çünkü deneyip almak isterim, tipini anlatırım, yapıldıktan sonra güzel durmaz falan. Korkunç bence. Evlilik hazırlığımı annem, ablam ve Mia'yla yapmak isterim çünkü 3ünün birden aynı anda beğendiği şey hem hanım hanımcık, hem sade hem de aşırı şık olabilir. Böylece hem büyükler beni beğenir hem de kendim. Arkamdan milyonlarca dedikodu dönmesini istemem her düğünde olduğu gibi.

Her şeyi patır patır bulabilmek isterim. Neyi görürsem göreyim aklımın kalmayacağı güzellikte şeyler almalıyım. "Bu da güzelmiş ama iyi ki benimkini almışız en güzeli o" gibi tepkiler vermeliyim.

Damat tarafına en pahalı makyaj malzemelerini aldırıp(hahaha para harcatmaya başladım bile), makyajımı kendim yapmalıyım. O korkunç kuaförlere bırakamam. Zaten makyaj sade ve güzel olunca, saç da güzel durur. Hem saçın hem makyajın çok abartı olması, bir de mavimsi bir far ve kırmızı rujla gelinlerimizi mahvediyorlar. Burada kuaförlere sesleniyorum. Gelin dediğin beyaz giymiş sade olmuş, sen niye suratını boya küpü yapıyorsun?! Bir de kafasına sim döküyorsun? Gece girdiği evin her yerini sim yapıp öbür gün temizlesin diye mi? Pis kıskançlar!

Törene gelince, nedense ben çok klasik bir şekilde kır düğünü istediğimi farkettim. Aslında kır düğünü değil, kır nikahı. Çünkü ben düğün ortamı istemiyorum. Milletin oyun havasıyla oynamasını istemiyorum. Düğün benim sen niye oynuyorsun? :) Ay çok bencilim galiba. Ben hatta opera çalmasını istiyorum nikahımda. Fon müziği gibi. Sonra nikah kıyıldıktan sonra bir aria da ben söylerim, orkestra olur.. Sadece bir aria ve fon müziği için orkestrayı topladım mis.

O nikah bittikten sonra aşırı şık ve vücuda oturan(zayıfım ya hani o zaman), buna rağmen rahat bir beyaz elbiseyle eşim ve arkadaşlarımızla yemeğe, ardından eğlenmeye gitmek isterim. Düğün budur bence! Evlenenler biraz bencil olmalı, kendilerini düşünmeliler. Masa masa gezip terli teyzelerin elini öpmek, etrafta gezen bıcır bıcır veletler (çocuklardan nefret ediyorum sanırım) gelin ve damadı mutlu etmiyor bence. Ve o yemekte sadece kızın en yakın 2,3 arkadaşı ve erkeğin en yakın 2,3 arkadaşı olmalı. 900 kişi toplanmamalı. Eve gidince oh be demek yerine, eve çok geç ve çok eğlenmiş dönmek isterim.

İşte böyle.. Aklıma bayağı şey varmış iyi yarattım vallahi. Ama komik bir sonuçla bağlayacağım. Ben evlenmek istemiyorum ki. Çünkü ben birinden soğursam o evlilik yürümez. Bu yüzden kimin gerçek yüzünü görürsem göreyim soğuyacağım için, boşuna evlenmenin anlamı yok. Ağır oldu bu!

Bu da müzik olsun o zaman :) Böyle orkestrayla çalınınca ne kadar da güzel! Devamı da çok güzelmiş hep bir bölümünü duyardık. :)

18 yorum:

Ekimoza dedi ki...

haaha şu mavi far-kırmızı ruj ikilisine çok güldüm ama gerçekten çok yerinde bir tespit:)ayrıca düğün sonrası beyaz elbise fikri çok hoşmuş benim de aklımda bulunsun:)

Feli Jo dedi ki...

Ekimozaa yerim senii! :) Evet onu ablama da yaptılar hem de kendi görümcesi kuafördü. Çok üzülmüştüm :( Halbuki nişanında yaptığım makyajıyla çok sade ve hoş olmuştu :) Hatta düğünün sonuna doğru makyajı akıp saçı hafif dağılınca, çok daha güzel olmuştu ablam ehehe. Beyaz elbise de işte fazladan masraf olayım diye. Düğün çıkışı gelinlikle gezenleri sevmiyorum. Hele bir de sahilde geziyorlarsa kopuyorum :D

Ekimoza dedi ki...

Amannn Felicik damat senin gibi şirin bir gelin bulacak hiç fazladan masraf olur mu:)kolay değil öyle kız almak:)

Luna dedi ki...

Evet evet haklısın! Oyun havaları, bin tane masa gezmeler falan hiç gelemem öyle şeylere! Anlattığın gibi bir düğün çok daha güzel olur gelinle damat evleniyor, düğüne gelenler eğleniyor ne kötü. Bi gün evlenirsen nikahına gelmek isterim :P

Feli Jo dedi ki...

Ekimozaaaa! Ayy şirin olduğumun farkına varırsa belki daha kolay olabilir :) Bassın parayı yaa adam olsun :p

Feli Jo dedi ki...

Luna!! Di mi yani eve yorgun dönmek var sıkıcı sıkıcı.. Bi gün evlenirsem o iki üç yemeğe ve eğlenmeye gelen arkadaşların arasına seni de alırımm!! :)

deeptone dedi ki...

yaa yine güldürdün zaten hep güldürüyon ki.
:)

Mia Wallace dedi ki...

feliim!

makyaj tavsiyene bayıldım! grili eyazlı bi far eyeliner kirpiklerle tamamdfır bence :)

vee düğün sonrası yemek ve eğlenceye gitmek benim de hayalim ve tabi ki onun için ayrı bir elbise gerekir. çok güzelk düşünmüşsüün!

senin düğünün hartika olur hep yanında olurum ne güzel arialar falan ohh miis ama bence de evlenme felim!! :D

Feli Jo dedi ki...

deep, kahretsin di mi güldürüyorum. :)

Feli Jo dedi ki...

Mia'm iyi ki evlenme karşıtısın bu huyuna bayılıyorum ! :)

Zaten sen hep yanımda olup tavsiye vereceksin makyaj vs için! :)

O elbisenin altına da daha kısa topuk giyicem ki kopabileyim. Nikahtaki hayvan gibi topukluyla gezemem. Niyeyse hayvan gibi topuklu giymeye karar vermişim nikahta.

Yaşasın arialar yaşasın evlenmemek :D

deeptone dedi ki...

bir mimin daha var bende.
:)

Volante dedi ki...

Feli Jo ne kadar da benziyoruz birbirimize :)
Ben de oyun havası sevmem.Hatta en yakın arkadaşlarım ''Senin düğünün çok sıkıcı olur ya.Bir türlü kurtlarımızı dökemeyiz.Sen klasik müzik falan çaldırırsın kesin.'' diyorlar :D

Feli Jo dedi ki...

deep, umarım bu seferki kolaydır :D

Feli Jo dedi ki...

Volante! Nikahına beni çağır Volante.. İstersen operacııın olurum seniin! :D Ben klasik müzikte kurtlarımı döküyorum nih nih! Oh be böyle düşünen insanları görünce seviniyorum :)

kirazlı sakız dedi ki...

Ne güzel yazmışsın sen öyle :)
Kuaförler tarafından yüzleri boya küpüne çevirilen gelinlere cidden üzülüyorum.
Ayrıca düğün sonrası yemek ve eğlence fikrine bende katılıyorum Feli'm :)

Volante dedi ki...

:D feli jo çağırırım valla arkadaslarımın umutlarını bosa cıkarmamıs olurum ^_^

Feli Jo dedi ki...

kirazlı sakız'ımm!!! Yorumuna çok sevindim oleyy! Di mi ama çok fena boyuyorlar mesela youtube'dan makyaj videoları öğrenip güzel bir makyajı kendi de uygulayabilir insan! Kuaföre güven olmaz bu zamanda :)

Feli Jo dedi ki...

Volante, oleyy gelirim kiii!! ^^

 

Feli Jo Design by Insight © 2009