8 Eylül 2011 Perşembe

Zorumsu Mim

Ve yeni bir mimle tekrar karşınızdayız. Deeptone'cuğum yine beni mimsiz bırakmadı ve benim de blogumda artı bir yazı olmuş oldu. :)

Mim konusu : "Bir gün karşı cinsin bedenine girseydik ancak ruhumuz ve beynimiz aynı kalsaydı ne yapardık?"

Ben bu mime madde madde cevap vermek istiyorum :)

* İşemek isterdim.(hehe)
* Bedenine girdiğim kişinin tipiyle kızları etkileyebilip etkileyemeyeceğimi denerdim.
* Gizlice bayan kıyafetleri giyer aynaya bakardım.
* Kıllarımı alırdım. (Galiba bir kız yaratıyorum hadi bakalım)
* Erkeklerin giymesini istediğim tarzda kıyafetler alıp giyerdim.
* Bir kızı sevmeyi veya mutlu etmeyi denerdim.
* Tecavüzcüleri, sapıkları takip eder, hiç ummadığı anda döver kaçardım. (Erkek değil süper kahraman mübarek)
* Daha güçlü olduğumdan, normalde gücümün yetmediği şeyleri yapmayı denerdim.
* Güzel bir parfüm ve deodorant alırdım.
* O bedene bırakabilirsem, güzel müzik zevki bırakmak isterdim.
* Askere giderdim.
* Sünnet olurdum.
* Biraz kas yapardım.
* Beni istemeyen kızları rahatsız etmezdim.
* Sadece dış görünüşten ibaret olup beyni olmayan kızlara bunu belirtir, kendilerini geliştirmelerini isterdim. Yaşlanınca o yüz ve vücut kalmıyor. Salak bir yaşlı olmak sıkıcı olabilir.
* Her erkeği baştan çıkaracağını sanan kızın beni baştan çıkarmasına izin vermezdim.

Evet aklıma bunlar geliyor sadece :) Ben insanları pek mimlemiyorum çünkü hep mimlenmiş oluyorlar :) ehe.

Sevgiler!


19 yorum:

Luna dedi ki...

hem süper kahraman, hem güzel ama beyinsiz kızlara ağzının payını veriyo, hem de göz zevkimize uygun kaslı,kılsız.. erkek halini çok sevdim! :D

Feli Jo dedi ki...

:D ahaha hayalimdeki erkek böyle bir şey galiba :D bu mim sayesinde öğrendim! Erkek mi olsam ne yapsam? :p

Bolat dedi ki...

İbret olsun diye bir erkeği döver üçüncü sayfaya haber olmak isterdim.

Feli Jo dedi ki...

Ahaha dövsem mi ne? :D

Hemsponpi dedi ki...

Eheh kas yapma fikri çok güzeeeel :D
Kaslı erkeklere zaafım var da :D

Feli Jo dedi ki...

Di mi? Böyle abartısız hafif kol kası hafif karın kası falan :) sanki ben çok fitim de böyle şeyler beğeniyorum ahaha :D

Sadece Umut dedi ki...

Çok samimi bi şekilde diyebilirim ki,
İşemek isterdim.- Bunu arıyordum ya! Cidden! :D helal olsun diyorum.

Feli Jo dedi ki...

Ahahah teşekkür ederim :D gerçekten gözlerimi kapatıp öyle bir bedende olsam neler yapacağımı düşündüm :D

Mia Wallace dedi ki...

ayy sen süper kahraman yaratmışsın cidden feli :D

Feli Jo dedi ki...

Çok hoş oldu ama :D

deeptone dedi ki...

pes pes ne çok şey istiyorsun.
sünnet olmak böööö.
askerlik böööğ.
:)

Feli Jo dedi ki...

ahaha :) olsun onlar da bi his bi duygu bi anı :p merak ediyor insan ister istemez :)

Mia Wallace dedi ki...

ama feli cidden ben sırf askerlik için kız olduğuma şükrederken sen asker olmak demişsin ıııııhh hayatta istemem :D

Feli Jo dedi ki...

miaaa o istek ortam merakındaan :) yoksa o zorlu askerliklerden ben de istemem :) ehoy ben de istemem :) ehoy

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

mimlendiin :)

deeptone dedi ki...

mimin var bende.
:)

Feli Jo dedi ki...

Ayy ikinize de çok teşekkür ederim çok mutlu oldummm!! Eskişehir'de değilim ama gidince hemen yazılarım geliyorrr!! Şu an Mia'ylayım :) Yarın akşam dönüyorum! Sizi seviyorum :)

deeptone dedi ki...

yeni bir mimin daha var bende.
:)

Feli Jo dedi ki...

Olleyyy!!! Teşekkür ederimmm!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009