29 Eylül 2011 Perşembe

Vocalise

Bu parçayı o kadar beğendim ki sizinle de paylaşmak istedim. (Sumi Jo ayrı bir olay. Sesi resmen pamuk, hafif bir rüzgar falan gibi. Benim takma soyadımın kaynağıdır. Feli'de Felice(İtalyanca: Mutlu)'den gelir. Yihu)

Bu ara hayatımda yazı yazacağım bir gelişme pek olmadığından yazamıyorum.

Kısaca durum: Dün İstanbul'dan geldim ve Mia'yla bizim evde geçirdiğim iki gün dışında pek güzel geçmedi..Babam biz yokken eve hiçbir şey almamış ve sabah uyanıp sinir yaptım, gidip marketten kahvaltılıkları alıp, akşama babam ödeyecek dedim haha! Bugün de bilgisayar dersinden muaf olmak için sınava girdim niyeyse ikinci defa girdik sınıfça. Bu sefer daha kolay şeyler vardı. Sanırım kimse sınavı geçemediğinden tekrar yapmışlar hehe.

Buyrun müzik.. Yorumlarınızı bekliyorum :)

10 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Felimm!

sesi cidden pamuk gibii (su gibi eheh)

ve şarkı çok hüzünlüymüş aa ne güzelmiiiş.. ama dur ben biraz eğlenceli bi şeyler yazıcaam :)

öncelikle çok sevindim benimle geçirilen 2 günün güzel geçmesine ve ben de çook eğlendimm!

ne güzeldii coşmuştuk resmeen!

ayrıca o sabah sinir yapışın ama yine de kıyamayıp alışverişi abartmayışın çok tatlıydı :D

bir de süper bi kahvaltı yapmıştık koçum benim eşliğindee ıhıhm :)

ayrıcaa athenaa! off konseri olsa da gitsek tekrar tekrarr hiç bıkmam valla..

feliiim sınavdan umarım geçersin de keşke sınav olmasaydı daha çok kalsaydın of :(

yerim seni :*

Feli Jo dedi ki...

Miamm!!

Şarkıyı beğenmene çok sevindimm!

Seninle geçirilen hiçbir gün kötü olamaaz! (Dış etkenlerin kötü olması haricinde) :D

Kıyamadım gene dee yoksa sonum yok alırdım o sinirle bilirsin :p

Koçum benim çok eğlenceliydi hey gidi ya o Engin Altan Düzyatan'ın tipine ve kaşlarına çok güldümm.

Athena konseri hep ben yokken İstanbul'da oluyor :( oof of!

Yarın sanırım Astor Piazzola çalınan bir konser var akordiyonlu falan ona gidicem Mia'm! Heyecanlandım mis gibi tango müzikleri. Keşke sen de olsan beraber tango yapardık hehe!

Ben de seni yerim :* ve bu sınavı geçemezsem, beni İstanbul'da kısa kalmaya zorladığı için çok sinirlenirim!

Mia Wallace dedi ki...

haha yerim seni :D

bilmez miyim o sinirle ne var ne yok alırdın da işte kıyamıyorsun yaa caaanımm felii :)

off engin altancıın tipi cidden ne fenaymış :D ama sesi aynı toklukta höhö :D

ayy!!

keşke ben de gelseydim birlikte konsere giderdik! tühh neyse olsun çok çok eğlenn!

ve sınavı geçiceksin hissediyorumm

:*

francesca mckennitt dedi ki...

Evet sesi mükemmel gerçekten :)

deeptone dedi ki...

felicitations yani.
dünyevi bir ses değil bu.
:)
playlistime alıyim hemmen.
:)

Feli Jo dedi ki...

Mia'm umarim geçerim ve keşke yanimda olsan :(:(

Feli Jo dedi ki...

Francesca, sanirim aşiğim kadinin sesine! O söylese ben uyusam dinleyerek.. :)

Feli Jo dedi ki...

Deep, beğenmene çok sevindim cidden şaka gibi. Playlistine almana da çok sevindim ve ben de playlist istiyorum :(

deeptone dedi ki...

mimin var bende.
:)

Feli Jo dedi ki...

Yaptım bileee :) ehehe

 

Feli Jo Design by Insight © 2009