6 Eylül 2011 Salı

Sıkılıyorum!

Eskişehir'e geldim, bayram oldu, ablam geldi, gezdik tozduk eğlendik. Fakat o gittikten sonra eski günler geri döndü.

Annem sabahları işe gidiyor, bense o giderken görmüyorum uyuduğum için. Öğlen 2 ya da 3 gibi uyanıyorum. Kahvaltımı yapıp anime izliyorum. Bu ara La Corda D'Oro'ya sardım. Muhteşem bir anime. Zaten klasik müzikle ilgili olması bana yetiyor. Sonra gece geç saatlere kadar kitap okuyup, spor yapıp yine sabaha karşı uyuyorum. Günler böyle boş geçiyor ve özellikle akşamları sıkıntıdan patlıyorum.

Mesela şu an animeyi de izleyemiyorum çünkü annemle izlediğim için onun sevdiği dizinin bitmesini beklemem lazım :( Dizi de "Öyle bir geçer zaman ki". İçim iyice sıkıntı doldu. Hep kötü bir şey olacakmış gibi müzikleri zaten.

Bir de iğrenç bir reklam var şu an güzellik avcunun içinde diye koleston reklamı. Ay iyice sinirim bozuldu yazıyı bitirsem mi diye düşündüm.

Bari şu güzel animenin konusunu anlatayım. Eskiden müzikle ilgilenen bir adam, yaralı bir peri görüyor ve onu iyileştiriyor. Adamın hayali kendi ülkesinde bir müzik okulu açmak. Peri de diyor ki "Senin okuluna müziğin lütfunu vereceğim." Ahaha orada duyduğumu direkt yazışım. Yıllar sonra bu okul bölümlere ayrılmış bir okul oluyor.

Aaa konusunu buldum. Zaten ben başını anlattım konusunda devamı anlatılıyormuş:

"Seiso Gakuen, iki tür öğrenim veren bir lisedir, biri müzik ve diğeri normal öğrenim. Müzik öğrencilerinin daha seçkin sayıldığı okulda Hino Kahokoi normal öğrenim gören bir öğrencidir. Bir gün okula geç kaldığından koşarken düşen Hino, müzik perisi Lili ile karşılaşır. Ondan korkar ve kaçar.

Okulda düzenlenen prestijli müzik yarışmasına katılacakların isimleri okunurken Hino’nun da ismi geçer. Fakat o, yarışmaya katılmamıştır ve dahası çalabildiği bir müzik aleti de yoktur. Aslında müzik perisi Lili, onu seçmiştir ve yarışmaya katılmasını sağlamıştır. Lili ile tekrar karşılaşan Hino ondan büyülü bir keman alır. Bu kemanın özelliği çalmayı bilmeyen herhangi birisi bile çalabilmektedir sadece duygusal durumunu önemlidir. Böylelikle Hino yarışmaya katılma kararı alır ve çalışmalara başlar. Yine de, diğer yarışmacıların hepsi, müzik okulunun en yetenekli öğrencileridir."


En sevdiğim şey ise baş karakter Hino'nun tüm erkeklerden hoşlanıp, hepsiyle en küçük temasında bile heyecanlanması. Kendime benzettim haha :)

Bu da o animeden Schubert'in Ave Maria'sının düet versiyonu.

Sonuç olarak: Umarım sıkıntım geçer!

36 yorum:

deeptone dedi ki...

ay hiç de sıkıcı bi hayat gibi gelmedi ki bana.
:)

Feli Jo dedi ki...

:) asıl sorun da orada.istediklerimi yapabildiğim halde sıkılıyorum. içimdeki sıkıntıyı ne geçirir bilmiyorum o yüzden :(

Sadece Umut dedi ki...

Ben neden anime izleyemiyorum, neden ben neden?! :)
Temada sıkıntı yok ama Html'den bişeyler bulmaya çalışırız Feli.

deeptone dedi ki...

hadi okul başlasın. nefis bi şehirde nefis bi okuldasın.
:)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

annene sarıl. ben tam bi ana kuzusu olarak ne zaman sıkılsam anneme sarılıyorum. Sonra bi sevgi akışı falan mı oluyo noluyo bilmiyorum ama neşeleniyorum. iyi geliyo bana :)

Luna dedi ki...

ben de aynı durumdayım! insan 3te uyanınca bi sersem oluyor gün bitmiş gibi oluyor, zaten kendime geldiğimde akşam olmuyor ondan sonra da dizi ve filme boğuyorum kendimi ve çoook sıkılıyorum hep sıkılıyorum :/

Feli Jo dedi ki...

Sadece Umut, niye izleyemeyesin? Eskiden ben de sevmezdim izlemediğim halde, elfen lied,death note derken arada çok güzel olanları bulup izlemek daha eğlenceli diye düşündüm. Popüler olanları sevemedim pek.

Veeee Html mi? Yapabilir misin ha? :D çok fena heyecan doldum!

Feli Jo dedi ki...

deeptone, başlasın vallahi. Her gün nasıl süslenip okula gidebileceğimi ben de bilmiyorum ama başlayınca görürüz artık :p

Feli Jo dedi ki...

Kırmızı Başlıklı Pollyanna'm, ben de ana kuzusuyumm!! Öğrenci memleketinde annemle yaşadığımdan anlaşılıyordur zaten ehe. Bunu hiç düşünmemiştim! Bir daha canım sıkıldığında bunu deneyeceğim! Mesela annem de sağolsun dün sıkıldım diye bugün alışverişe götürecekmiş iş çıkışı. Kıyamam (ama kıyıyorum sanırım :))

Bu arada yorumun beni çok mutlu etti.Tüm yorumlar mutlu ediyor gerçi bir sevgi yumağıyım şu anda

Feli Jo dedi ki...

Luna, senin Luna'yı görünce neden aklıma hep "Hijo De La Luna" şarkısı geliyor bilmiyorum :) Bir şekilde eğlenecek bir şey bulmalıyız ama nasıl?

Piyanodan da soğudum parçalara çalışıyorum ama bir türlü tam çalamadığım için piyano da kenarda duruyor öyle. İnsan çalamayınca sıkılıyor bir de patır patır çalanları izleyince benim ne haddime diye bırakıyorum.

Bari dizi film önerelim birbirimize bitince sana başvuruciim! :)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

:)) canım benim

Feli Jo dedi ki...

yerim! :))

deeptone dedi ki...

muhabbet koyu.
:)

Sadece Umut dedi ki...

Bilgisayarım çok eski, yeni bi tane aldık ama onu da bana nispet olsun diye ceza şeklinde kilitlediler :D
Html biliyorum az çok araştırcam :)

Feli Jo dedi ki...

deeptone, sonunda koyu! :) 2 yıldır sinek avlıyordu burası. Bırak da koyu olsun hehe

Feli Jo dedi ki...

Sadece Umut, anaa kilitlediler mi? Çok fena olmuş niye böyle yaptılar kii? Ben htmlde sadece yazıları değiştirebiliyorum, temaların kendi yazıları var ya. Arayarak o da yani :( Renk olayında çok zorlandım bulamadım bile ühü. Teşekkür ederim ilgilendiğin içiin!! :)

Sadece Umut dedi ki...

Şimdi bakıyorum ve sanırım buldum ;
Html'yi düzenle kısmına giriyoruz 1. adım.
2. adım ctrl+f ile post title yazarak başlığın olduğu kısmı buluyoruz.
Tema izin verdiği sürece değiştirebiliriz gibime geliyor.
Son olarak post title yazısını takip ederek background color=renk şeklinde bi yazı varsa o rengi sen transparent olarak değiştirmen gerek rengin kaybolması için :)

Feli Jo dedi ki...

Çok yaklaşmıştım ühü! Background color yazmıyor post title yakınlarında :( page background color var o galiba direkt sayfanın arkaplanı. Başlıkla ilgili bir arka plan rengi yokmuş gibi davranıyor :(

Sadece Umut dedi ki...

Off ya , ben de bi ihtimal buluruz diye... Peki herhangi bi farklılık va mı diğer temalardan farklı bi yazı ya da ne biliyim illa background şeklinde yazmasına gerek yok ; Mesela benimki -




Group yazan yere kadar öyle benim ki? Ama css biliyor olsaydım değiştirebilirdik :) Bunu da missbone temalarla ilgilendiği için yapabilir gibime geliyor.

Feli Jo dedi ki...

Yazanları sana aynen yazayım color bölümündekiler :)

*Page Background Color
*Text Color
*Link Color
*Blog Title Color
*Blog Description Color
*Post Title Color
*Border Color (Bu ne diyip bunu transparent yazdım ama sayfada bir şey değişmeyince eski haline aldım:))

*Sidebar Title Color
*Sidebar Text Color
*Visited Link Color

Sonra renkler bitiyor yazı tiplerine geçiyor :(

Sadece Umut dedi ki...

Post title color - değiştirmeyi denesek?

Feli Jo dedi ki...

Onu değiştirmeyi denedim başlıklar yok olup o sarı pis renk tek kaldı :D

Sadece Umut dedi ki...

Yapamadık , beceremedik, hatta şarkısı bile var. Hiç beceremedik, sevm... neyse.

Feli Jo dedi ki...

Ahahaha :) yine de çok sağool!! Demek ki tema izin vermiyor. Bizim suçumuz yok! :D

Bolat dedi ki...

Eskişehir de güzel şehirdir :)

Feli Jo dedi ki...

Doğru aslında ama gezebileceğim hiç bir arkadaşım daha gelmedi.. :( Tek başıma gezmeyi de hiç sevmem..

Mia Wallace dedi ki...

Feli'mm,

yahu gel gel de sıkıntın geçsinn!!

ayrıca bence de sıkıntılı değil baksana spot yapıp kitap okuyorsuun!

bunlar bile değişiklik ve güzel değişiklikleer :)

Luna dedi ki...

evet evet öyle yapalım!:) işte bi enstrüman çalmamamın en büyük sebebi! çat diye öğreneyim istiyorum çalışasım gelmiyor, şarkı söylüyorum ben de kendi kendime kimse de dinlemiyor ama olsun :D

Feli Jo dedi ki...

Mia'mm!! Ben de bu kız nerelerde diyorumm! Cumartesi ablam davet etti onlarda kalacağım(çok sevindimm), pazar seninle buluşmaya gelicem oradan :)
Spor yapıp kitap okuyunca da gün geçmiyor niyeyse :( Ama artık İstanbul falan hızla geçer. Cuma gelip Çarşamba yola çıkıcam yani 5 gün falan kalıyorum yihuu!

Feli Jo dedi ki...

Luna aynen! Mesela yeni gaza gelişim, çello çalmak istiyorum. Enstrümanı alması için babama söz verdirdim ve kurs arıyoruz bir yandan. Şimdi en baştan bir şey öğrenmeye de üşeniyorum. Bildiğim alette bile ilerleyemiyorum tam olarak ama napalım istek bu karşısına geçemem :D
İçimde kalmamalı kesinliklee! nih nihh. Bu arada bana söyle ben dinlerim şarkılarınıı!

Mia Wallace dedi ki...

ayy oleeey! çook sevindiim!

cumartesi birlikteyiiiizzz :L

Feli Jo dedi ki...

Yihhuuuu!

deeptone dedi ki...

hadi sıkılma hemen mimi yap. haftasonu yapamazsın.
:)

Feli Jo dedi ki...

eveet hemen yapayım :D konu çok acayipmiş ama bakalım neler çıkacak :D

Sarı vosvos dedi ki...

Sıkılmak parayla olsaydı neyapcaktın ? :D

Feli Jo dedi ki...

Parasını verirdim :D

 

Feli Jo Design by Insight © 2009