3 Eylül 2011 Cumartesi

Şirin Mim...

Sevgili beni unutmayan Deeptone yine beni mimlemiş ve bloguma bir konu daha katmıştır. Kendisine sevgi ve saygılar der, mimimize geçeriz. Mimimimimi..

Mim konusu : "Hangi Şirin'siniz?" miş.. Bakalım hangisiymişim.. :)

Bu arada hangi şirinsiniz diye bir test vardı bir sitede. Üye olup testi yaptım ve sonuç bu çıktı:

Hangi şirinsiniz?

Test Sonucu : Hayalci Şirin

Şirinlerin Hayalci Şirini sürekli yeni bir yerlere gitmenin, uzaklarda yaşamanın hayalini kurar. Uzaklara gitme hevesi yüzünden Astronot Şirin olarak da tanınır. Siz de başka gezegenlere olmasa bile uzaklara gitme arzusu bakımından bir tür Hayalci Şirinsiniz. Son derece hayalperestsiniz. Bir bankta oturup başka hiçbir şey yapmadan saatlerce hayal kurabilirsiniz. Çevrenizdekiler sizi bu yüzden eleştirse bile bu kadar zengin bir hayal dünyanızın olması yaratıcı kişiliğinize işaret ediyor. Pek çok konuda yeteneklisiniz. Yapmanız gereken bu yeteneği ortaya çıkararak üstüne gitmek. Hayal kurmaktan fırsat bulursanız tabi...



Ama ben birkaç şirin birden olduğumu düşünüyorum ve hepsinin adını yazıyorum :)


Uykucu şirin: 18 saat rekorum var ve en az 10 saat uyurum (saat kurmadıkça)

Müzisyen şirin: Müzikle sürekli uğraştığımdan dolayı o olduğumu düşünüyorum ama ben pek susturulmuyorum çok şükür :)

Obur şirin: Birileri bir şeyler pişirince açsam bir an önce yemek istiyorum. Yemeğin pişmesine daha varsa ağzıma illa ki bir şeyler atıyorum yoksa midem bulanıyor. (Niyeyse)

Aşçı şirin: bkz: felimutfakta.blogspot.com :)

Süslü şirin: Makyaj yapıp, süslenip, güzel giyinmeyi çok seviyorum. Birisini bile beğenmediğimde evden çıkmak istemiyorum.


Mim müziği de(hatta videosu) bu olsun.

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayy ne güzel yapmışsın sen bu mimii.
bn de dört, beş tane kategori koyucam valla

süslü, obur, sakar, meraklı :D huhu

Feli Jo dedi ki...

Ayy beğenmene çok sevindim!

Bence de bikaç kategori koymazsak zorlanıyoruzz!

Süslü Mia'mm!!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009