18 Eylül 2011 Pazar

İstanbul

Günler sonra merhaba :)

Geçen hafta İstanbul'a gittim (Mia'nın yazısını okuyanlar bilir.) ve çok eğlendim.

Öncelikle annem, çalıştığı yerdeki müdür ve iş yerinin sahibiyle birlikte geçe 01:30'da trene bindik. Siz siz olun trende karşılıklı koltuk almayın. Bacaklarımı uzatıp bir yere koyamamak, resmen anatomimi bozdu. Çok yoruldum ve her yerim ağrıdı. Midem kötü oldu ve saat 04:30 civarı annemle beraber yemekli vagona gittik. Trenle seyahat edenler bilir. Yemekli vagonda her saat alkollü içecek servisi vardır fakat ben sabaha doğru olduğundan, gitmişlerdir diye düşündüm. Fakat bir adam vardı. Şşşt pşşt yaptı sürekli bize. Biz de garsonların satış yaptığı yere doğru yürüyüp oraya oturduk. Ardından sanırım Karadenizli olan garson "Sizi rahatsız mı etti?" dedi. Biz de "şşt pşşt" diye seslendiğini söyledik. Garson bir süper kahraman edasıyla, gidip adama bağırdı. Senin de ailen olabilirdi burada vs. Adam dışarı çıkmadı, garson kovmaya çalıştı ve ben korku dolu bir şekilde yemeğimi yemeye çalıştım. Çünkü her zaman bıçaklanma korkum var ve trende kaçacak yerim yok diye aklıma bu durum gelip durdu. Neyse ki ters yöne yürüdü adam.

Trenden indik ve ben annemlerden 5 günlüğüne koptum. 11'de doktora gittim. Bademciklerim alındığı halde hala ağrı olduğunu söyledim. Kangrenli insanların bacağını kesince hala ağrıyor dermiş. Yani lafı yedim hehe. Psikolojikmiş, olmayan şey ağrımazmış. Öyle bir psikoloji ki ağrı kulağıma vuruyordu. Bir de yaralar geçene kadarmış o dondurma yemeler vs. Ben 3 aydır dondurma, buz gibi soğuk su gibi şeylere devam ediyordum salak gibi :) Artık ılık yiyip içmelisin dedi. Bir de faranjit olabilirmişim. Mideme çok dikkat etmeliymişim. Sanatçıların en büyük sorunu reflüymüş. Kızartma ve asitli içecekler yasaklandı.

5 günün ilk iki günü ablamın evinde geçti ve çok eğlendim. Bir de eğlenmeme şaşırdım. Eniştem şaşılacak bir biçimde "1 hafta kalsaydın ya, biz işe giderken sen havuza girerdin." dedi. Çok sevindim. Sanırım artık aramız iyi. Yihu!

Ablamla ilk gün Kadıköy'de gezdik. Ablamı beklerken Alkım'a girdim ve kitaplara baktım. Oyalanmak için tüm kitapların arkasına bakıp, geri yerine bırakan insandım. Bir süre sonra güvenlik peşime takıldı. Sürekli bana baktı. Rahatsız olup çıktım. Bir de gülümsüyor tövbe tövbe. Sonra ablam kitap almak istediğini yine girmemiz gerektiğini söyleyince adam iyice kıllandı hehe.

Sonra ablam bana Küba yemeği yedirdi, Kübalıların işlettiği bir kafeydi ve çok güzel ortamı vardı. Ayrıca orada İspanyolca dersleri, dans dersleri veriyorlarmış. Hem dersleri veren, hem yemek pişiren, hem şarkı söyleyen kişiler aynı olunca, tüm bunlara nasıl yetiştiklerine şaşıyorsunuz. Zaten ben gittiğimde çok yorgundu kadın. Kıyamam.

Eve gittik, akşam ablamın komşularıyla tanıştım. Hepsi çok eğlenceliydi. Sabah uyandık ve havuzda yüzdük. Hava biraz estiği için havuz çıkışı donduk. Oturdukları sitenin tipi çok acayip. Camdan bakan herkes sizin yüzdüğünüzü görüyor. 4 yanın gökdelen gibi, bitişik binalarla kaplı. Ortasında da havuz, spor tesisi falan var. Yüzerken utandım o yüzden ama bir kaç dk sonra alıştım. Herkes bakıyor gibi bir his olsa da o saatte uyuduklarına inandırdım kendimi.

Akşam eve geldim. Öbür gün bir arkadaşımda kaldım. Adı Dilara. Liseden, hatta ortaokuldan beri tanışıyoruz. Arkadaşıma makyaj yaptım, saçını lüleledim(gerçi zaten kıvırcıktı), elbise ve topuklu ayakkabı giydirdim ve fotoğraflarını çektim. Vintage türü oldu nih nih.

Ve sonraki gün de Taksim'de bir dondurmacıya gittik. Tüm dondurmaları çok lezzetlidir ve 3 top dondurması 10 liradır. Ama muhteşem diye sizi hiç üzmez o 10 lira. Mesela sakızlı dondurmasını yerken falım çiğniyor gibi hissedersiniz. Muzlu dondurmada muz yiyor gibi vs. Ama dondurmanın sonuna geldiğimde içinden hem saç hem sinek çıktı. Çok moralim bozuldu. Zaten bana gıcık gıcık bakan garson kıza bir şey söylemedim ve eve dönünce mail attım. Sahibi olan kadın numarasını verdi, bir daha gittiğimde onu aramamı istedi. Beni özel karşılatacağmış uu.

Son gecemi de Mia'mla geçirdim! Bizim evimize götürdüm onu ve her zamankinden daha çok eğlendik niyeyse. Benim de üzerimde o gün neşe ve komiklik vardı. İkimizin neşesi de birleşince Mia'nın blogundaki yazı ortaya çıktı ehehe.

Ayrıca yalnız başıma ilk defa şehirler arası yolculuk yaptım. Tek kişi daha güzelmiş meğer!

Bir de Eskişehir'e bilgisayar dersinden muaf olma sınavına girmek için gelmiştim. Sınava girdim ve 1 puanla muaf olmayı kaçırdım!! Ama yine de derslere gitmeyip, dersi online alabilecek bir puan almışım. Sabahın köründe uyanıp 3 saat bilgisayarda office programı görmeyeceğime sevindim. Bir de sınıftaki en yüksek puan benimmiş. Çok iyi salladım demek ki :)

İşte böyle. Çok uzun yazdım ama uzun süre yazmayınca birikti. Perşembe gününe yine bilet aldım ve yine yalnız başıma İstanbul'a gideceğim çünkü önceki gidişimde çok eğlendim. Tadı damağımda kaldı!

18 yorum:

Laliş dedi ki...

Ne kadar güzel eğlenmişsin :).

Tren yolculukları benim Avrupa'dan beri kabusum. Hiç sevemedim hiç :).

Luna dedi ki...

Ne güzel eğlenmişsin özendim! :) eniştenle aranız kötü müydü ki? eski yazılarına bi dalıyım ben en iyisi ehe^^
Mia tatlı sen tatlı tabi bi araya gelince çok eğlenmişsinizdir!
Ayrıca ben de bu yaz ilk defa kendi başıma ankaradan mersine gittim gerçekten güzel oluyo :D Ben de atlayıp gelsem mi istanbulaaa ama okulum açılıyo :(
Çok konuştum artık susuyorum :D

Feli Jo dedi ki...

Laliş, bi Avrupa göremedik ki trenden tiksinek :D ehehe. 4 saatçik yaa kolay oliyi!

Feli Jo dedi ki...

Luna, ayy hiç susmaa çok tatlısın yirim! Aramız kötüydü, ben ablama ya ben ya o falan dedim evlenmeden önce :D çok derin konulardı diye blogda da çok girmedim o konulara. Hem bulur blogumu falan abboo! Facebookta Mia ve kardeşi onda ekli ama ben değilim o derece. Kabul etmiyor arkadaşlık isteğimi. İptal ettim ben de :D ay ben de çok konuştum susuyorum.

StummScream dedi ki...

Güzeldir şehirler arası yolculuk. Sora sora yol bulmakta güzeldir aslında.

Taksime gidip kapanmadan İnci'den profetirol yeseydin keşke. Artık 2. gelişine =)

Öncesinde de kızıl kayalardan ıslam hamburger =)

Feli Jo dedi ki...

Bir kız için yol sormak niyeyse daha zor oluyor :D korkuyorum ben şahsen.

Bir de profiterol pek sevmem aşırı çikolatalı şeyleri sevemiyorum :)

Islak hamburgerle eski sevgilim tanıştırmıştı beni. Ayrılınca da bitti benim için o hamburger :D

StummScream dedi ki...

Olsada olur, olmasada olur diyorsun yani =)

Aklıma daha başka birşey gelmedi ama şu geldi. Zaten hep böyle korkuttular insanları =P

http://www.youtube.com/watch?v=CIHKZwIKulg

Feli Jo dedi ki...

Ahaha yazarken ben de tamamen bu filmi düşünmüştüm o yüzden süper oldu ahahah :D

Mia Wallace dedi ki...

Feli'mm, ne güzel anlatmışsınn istanbul günlerinii :)

hem evet çok eğlenmiştik ve tadı damağımda kalmıştııı hemen gel tekrarlayalım o günlerden birini ve bu sefer dilara'yı değil beni süsle bana fotoğraf çek banane :(

deeptone dedi ki...

yazmışsın herşeyi. iyi eğlenmişsin.

bıçaklanma korkusu mu?
:)
trendeki yabancı.
bıçağıyla gezer.
:)

Feli Jo dedi ki...

Mia'mm aynen tadı damağımda kaldıı!! Sen zaten süslüsün kiii! :D senin fotoğrafını çekmem yetiyor! Bileti cumaya ertelemem gerekti :( kayıt cuma günüymüş ühü! :(

Feli Jo dedi ki...

deeptone, valla aklıma gelen her şeyi yazdım :)

off tren ve bıçak deme cuma günü yine trende olucam çünkü :)

Mia Wallace dedi ki...

olsun felim sen gel de gün farketmez! :L

tamam o zaman annaştık
fotoğraf çekilicez :)

Feli Jo dedi ki...

Olley! O gün çok güzel olmalıyım o zaman :p

deelroubha dedi ki...

:D hoşgeliyorsun yarın da ;)

Feli Jo dedi ki...

Hoşbuluyorum vee iş yerinden bana yorum yazan ablamı yiyorum :)

francesca mckennitt dedi ki...

Yoksa o İstiklaldeki dondurmacı mı :)
Bu arada olmayan şey ağrımaz demiş de, sonuçta ağrıyan yer bir bölge. Bademciklerin kesildiği nokta ağrıyor büyük ihtimalle, ve doktorlara anlatamıyorsun bunu! Bana da "amma nazlı çıktın" falan demişlerdi bademcik ameliyatından sonra ama ağrıyor işte napalım Feli'cim. Geçmiş olsun :)

Feli Jo dedi ki...

Ay Francesca'm yorum yapmana çook sevindim! :) Dondurmaci o evet :D geçen gün gittik sahibiyle taniştik, 40 saat konuştuk, ayni şeyleri yedim gene ve yine biz ödedik. Bu mu affettirip özel karşilama? :) bir de evet ya bademcik durumu aynen öyle. Hala arada bir susuz kalinca falan çok aciyor bizi anlamiyorlar :( çok teşekkür ederim sana da geçmiş olsunn :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009