5 Eylül 2011 Pazartesi

Fiiiit

Sayın izleyiciler,

Sanırım artık ben de fit olma yolunda ilerliyorum!

Bayramda ablam geldi ve 5 gün Eskişehir'de bizimle kaldı. Her günümüz dolu dolu ve çok eğlenceli geçti. Ayrıca pilates ve sporla geçti.

Önce Zumba'dan bahsedeyim. Bu zumba, dans ederek zayıflama sporudur. DVD'leri vardır ve izleyerek Beto Perez isimli adamın ve yanındakilerin yaptıklarını yaparsın. Aşırı eğlenceli bir zayıflama yöntemidir. Her bir bölüm 40 dk. kadar sürer. O 40 dkda sen oryantal, tango, flamenko, samba, rumba, çaça falan yapıyorsun eheh. Ablam yeni dvdlerini getirdi bana ve japon dansları bile var içinde. Üşenmezsem bir gün yapacağım. Zumba'nın şöyle bir videosu var tabi bu tanıtım videosu gibi. Niyeyse çok seviyorum :) Kızlar çok taş. Adam zaten sürekli beraber zumba yaptığın adam. Onun yaratıcısı.

Ayrıca bir de günde şimdilik 45 tanecik mekik çekiyorum o da ab shaper türü bir aletle. Olsun karnım ağrıyor mu ağrıyor. Çok fena hem de. 45 tanecikle ağrır mı demeyin. Daha yeniyim hemen hamlıyor her tarafım ama inatla hamlayan yerin üstüne gidiyorum.

Ablamın babamı yoldan çıkarmasıyla beraber pilates çemberi ve bandı aldık. Pilates çemberim Ebruli marka. Ebru Şallı'ya para kazandırdığım için kendimden tiksiniyorum ama Carrefour'da bir tek o vardı o an. Sanırım ablama göre güçlü olduğumdan, pilates çemberini bayağı bir eğiyorum ve ablam gülme krizine giriyor. Kendisi iki gıdım eğebiliyor. Ben iki tarafını birleştirecek kadar itiyorum. Pilates bandıyla da bacak kası kol kası falan yapmaya çalışıyorum. Her gün ağrıyla uyanıyorum ama üzerine yine yapıyorum. Kendimi iyi hissediyorum böyle yapınca.

Ablam cumartesi günü gitti ve bana İstanbul'dan bir komşusunun önerdiği hareketlerden de önerdi. Bugün de onları yaptım. İsmi "Tibet'in Gençlik Pınarı"ymış. 5 hareketten oluşuyor. Bkz. Bu da videosu.

İşte bunları yaparak, biraz da yememe dikkat ederek kilo vermeyi planlıyorum. Bu minicik şeyler işe yararsa çok mutlu olurum.

Bu arada ne zamandır istediğim çilekli şaraptan aldık bugün. Normalde alkollü içecekleri hiç sevemiyorum. Ekşi geliyor, ya da hemen omuzlarımı ağrıtıyor. Böyle acayip etkileri olmadığından bu tatlı şarabı seviyorum.

Yazıma pat diye son vermek istemezdim ama yarın bilgisayar dersinden muaf olmak için gireceğim sınavın başvurusu var. Onu halletmeliyim.

Şarkı da bu olsun.


13 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Şu şarabın markasını yazsana Feli merak ettim denemem lazım:)

Feli Jo dedi ki...

VinCent yazıyor üstünde.19 lira mı ne ahaha :) ucuz şarapçıyım

deelroubha dedi ki...

:D yoo ucuz değilmiş bebeğim...inanırsak olur bence de :P

Feli Jo dedi ki...

:D ehehe. yine de diğer şaraplara göre çok ucuzdu ama başka çilekli şarap yoktu yapacağım bir şey yoktu :D

deeptone dedi ki...

öldürcen kendini bunları yaparsan.
:)
zumba sayende öğrendim.
:)

tibetin gençlik pınarı çok iyidir.
:)

sınav kolaylıklar.

Feli Jo dedi ki...

Teşekkür ederimm :) ölmem yahu 2 dkcik sürüyor tabi zumbayi yapmadiğim için. Google görsellere "zumba before after" yaz ve milleti gör. Onu da yapsam aslinda büyük bir değişim beni bekliyor :p

inanirsakolurbence dedi ki...

feli içilebilir bi fiyatta yahu normaldir ben de bordeaux içmiyorum en nihayetinde:D

tatlıysa denemek lazım bi de çilenkli:) kalp koydum:)

Feli Jo dedi ki...

Ayy inşallah beğenirsin sen dee. Yihu gene içesim var o derece ama biterse üzülürüm diye içmiyorum :)

inanirsakolurbence dedi ki...

İdareli kullan:)

Feli Jo dedi ki...

Canım çekiyorr! :)

Feli Jo dedi ki...

Canım çekiyorr! :)

Mia Wallace dedi ki...

felimm hepimiz fit olucaz bu kış!

aynen böyle devamm :)

Feli Jo dedi ki...

Aynenn! Bu sefer başarıcaz! Yihuu!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009