15 Eylül 2011 Perşembe

Blogger Dedikodusu Mimi

Bugün arka arkaya mim yaptım. Sanırım gaza geldim.

Deeptone'cuğum beni yine unutmamış mimlemiş! Kendisine çok teşekkür ediyor ve mime geçiyorum.


* İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz;

Tabi ki Mia Wallace. Çünkü ben aslında blog yazmaya başladığımda, hiç bloggerları okumuyordum. Hangi amaçla blog açtığımı bile hatırlamıyorum. Mia da benim blog yazdığımı görünce blog açmak istedi. Mia yazmaya başladıktan sonra ben okudukça gaza gelip yazmaya başlamıştım. Hey gidi.. Boynuz kulağı öyle bir geçti ki sormayın :)


* Sanal alemden tanışıp görüştüğünüz Blogger'lar;

Mia Wallace ve Mr. E'yi tanıyorum ama blogu açmadan tanıyordum hehe.


* Blog dünyasına adım attığınızda, gökyüzündeki yıldız kadar parlak gelen, asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz Blogger'lar;

Sanırım herkes kendine göre yazdığı, kendi kişiliğini yansıttığı için, kimse kimse gibi olmamalı diye düşündüm şu an. Blog insanı yazdıkça rahatlatıyorsa, görevini yapıyor demektir. Blogların kuralı, amacı vs. olmaz ve ben de bunu seviyorum.


* Kendinize yakın bulduğunuz Blogger'lar;

Deelroubha, Mia Wallace, Mr. E, Deeptone, Googhan, Kırmızı Başlıklı Pollyanna, Dream (dün keşfettiğim halde), Sadece Umut, Pingocuk, Memento Mori, Missbone ve daha niceleri.


* Moda blogları arasında en sevdiğiniz Blog;

Ay sanırım yok.


* Yazılarını okurken keyiflendiğiniz Blogger'lar;

Mia Wallace, Deelroubha, Kırmızı Başlıklı Pollyanna, Sadece Umut, Hemsponpi, Memento Mori, Missbone, Googhan...


* Sürekli sayfasını açtığınız, okuyup yorum bırakmadan çıktığınız Blogger'lar;

Okuduysam yorum bırakırım. Yorum varsa bilin ki okudum hehe.


* 'Blogger' dediğiniz an aklınıza ilk gelen isimleri yazıyoruz, burda link vermiyoruz, aklınıza gelenleri patır patır yazıyoruz sadece. bakalım kimler aklımıza yer etmiş ve nicklerini ezberlemişimz. Kopya çekenin... neyse kopya çekmezsiniz siz nasıl olsa hayatımızdaki en samimi yer burası öyle değil mi?

Mia Wallace, Pucca, French Oje, Deelroubha, Deeptone, Sadece Umut, Eren Tolga Onur, Mr.E, Kırmızı Başlıklı Pollyanna, Loana, Luna, Missbone, googhan, Memento Mori, Laliş, StummScream, dream, (ıııııh hadi aklına getirrrr) akatriel, inanırsak olur bence, Leah, Rory, Melly, Pingocuk...

Umarım çok fazla unuttuğum kişi olmamıştır.. Sonuç olarak hepinizi seviyorum di mi ama?

Mim şarkısı da bu!

14 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

yerim seni Felii'm!

çok tatlı yazmışsın yaa bi de her yerde adımı gördüm şımardım :D

ben de yapıcam da bi stres oldu yapamıyorum mimleri bu aralar of :(

bi de biz de seni seviyoruuuzzz!!

-sanırım neşelendik- (mottomuz oldu) :D

Feli Jo dedi ki...

Ayy her yerde adın olmasın da ne olsun Mia'mm?

Amaan stres olma bir sonraki ilgini çeken mimi beklersin, son yazına özür yazısı eklersin bak çözümümüz bile vaar :D

Vee sanırım neşelendik! Dün bu lafların üstüne bulduğum Küçük Emrah'ın Neşeliyim şarkısını hatırlatırım :D

Laliş dedi ki...

Böyle blogger denince hatırlanmak ne kadar hoş bir şey =).

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

ayy feli'm benim çok sevindimm :))

Sadece Umut dedi ki...

Feli! Koşup sarılasım geldi!

StummScream dedi ki...

Ben bu mim'i yazmaya başlasam herhalde nefret ettiğim bloglar dizisi çıkar ortaya =)

Ben hayatı her daim toz pembe göremeyenlerdenim.

Pingocuk dedi ki...

benide hatirlamissiiiiiin, cok sevindim :))
ve bizde seni seviyoruuuz :)

ya ben seni yazmamissim k.b :((

deeptone dedi ki...

:):):)

Feli Jo dedi ki...

Laliş'imm tabi ki hatırlanırsınn! :)

Feli Jo dedi ki...

Kırmızı Başlıklı Pollyanna, ben de senin sevinmene sevindimmm :)

Feli Jo dedi ki...

Sadece Umut, ana yerim! :D

Feli Jo dedi ki...

StummScream, ohoho! Bunalım genç :p

Feli Jo dedi ki...

Pingocuk, yerim!!

Ayrıca ne demekk ben daha yeni yeniyimm bunlara alınmam tabi kii! :)

Önceden hiç yazmıyordum, yazmamakla kalmayıp okumuyordum.. Yazmaya devam ettikçe bir gün benim de adım geçer Pingocuk'umm :) Ehe!

Feli Jo dedi ki...

Deeptone, üç gülücüğü niyeyse içimden "pıt,pıt,pıt" diyerek okudum. Artık gülücüğün adı benim için "pıt"tır :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009