14 Eylül 2011 Çarşamba

Ben Ölmeden Önce

Kırmızı Başlıklı Pollyanna ve Deeptone beni mimlemiş! Yihu!

Mimin konusu : Ölmeden önce mutlaka yapmalıyım dediğiniz şey/şeyler nelerdir?

Ölmem gereken yaştan önce ölmek istemediğimi söyler ve mime başlarım:

* Barcelona'yı görmeliyim.
* Topukluda çok rahat yürüyebilmeliyim.
* Zayıflamalıyım.
* Çello çalabilmeliyim.
* Zengin olmalıyım.
* Birkaç dili tamamen konuşabilmeliyim.
* Para s.çmalıyım.
* Sevgili bulmalıyım.
* Ünlü bir opera sanatçısı olmalıyım.
* Blog izleyici sayımı Mia'nınkine yaklaştırmalıyım (ahahaha kıskandım)
* Mutlu olmalıyım.
* Hayır diyebilmeliyim.


Sanırım bu kadar yeter :)

Blog resmini ablamın arkadaşı Aslı Akyüz çizmişti. Her hakkı saklıdır. (Sanki kendim izin aldım da ehe)

Bu da düzenlemesini çok sevdiğim bir akrabamızın (Tansel Doğanay) yaptığı şarkı.

Bir sonraki mimde görüşmek üzere...

20 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

felimmm bak tek tek okudum hepsine aa ne güzel dedim ama en güzeli "hayır" diyebilmeliyim.

Bence de Feliii!!!! :)

Luna dedi ki...

para s.çmalıyım maddesini kesinlikle ben de istiyorum! ehe:)

Feli Jo dedi ki...

Di mi Mia'mm?

Luna'm bi an gerçek olduğunu düşündüm ve korktum. Tüm paraların ıslanması falan. Üzdü beni :) Çok pisim sanırım

Luna dedi ki...

oops o açıdan hiç düşünmemiştim Feli'm biraz iğrenç olur sanırım :(

Laliş dedi ki...

Tamamiyle benim listem bu =). Şöle en güzelinde topuklu bir ayakkabı giyip, incecik olmuş vücudum ile sultanlar gibi yürüyebilmek :D. hayal işte :D

particle dedi ki...

Başlığı okuduğumda, kafamda şarkıyı mırıldanmaya başlamıştım. Linke tıklayınca nasıl da mutlu oldum:D

Ben sıraya koydum senin için:

Bu sene çelloya yoğunlaşıp kısa zamanda çello çalıcaksın.
Sonra senin gibi çello çalan bir sevgili bulucaksın.
O kadar iyi biri ki çok mutlu olucaksın.
Sonra ünlü ve zengin bir opera sanatçısı olucaksın.
Bu kadar ünlü ve zengin olunca biraz burnun büyücek hayır hayır diceksin insanlara:p
O ara para s.çmaya başlarsın artık.
Öyle olunca gelsin topuklu ayakkabılar, gelsin Barcelona gezileri. Topuklu ayakkabıları giye giye alışıyosun zaten:)Geze geze bikaç dil de öğrenirsin diye düşünüyorum. Buralara dönmezsin artık ünlü olunca;)
Ehh bu kadar başarılı ve ünlü bir insanın blogu olur da insanlar akın akın gelmez miii:D

deeptone dedi ki...

:):):)

sakın kabız olma ama.
:)

Rosamond dedi ki...

süppermiş buu! ne güzel istekler ehehe :)

Feli Jo dedi ki...

Luna, öeh :D

Feli Jo dedi ki...

Laliş, ooh fit fit yürüsek güzel fit elbiselerleee!! Mis :D

deeptone dedi ki...

vee feli co bir hışımla ve keyifle yorumları yanıtlamaya koyulur.
:)

Feli Jo dedi ki...

Particle, yorumuna bayıldımmm!!

Şarkıyı sevmen beni çok mutlu etti!

Umarım bu hayaller aynen bu sırayla gerçek olurr!! O zaman seni bulur, bir Barcelona gezisi yaptırırım :D hiç olmadı oralardan istediklerini alır getiririmmm :) huhuu

Feli Jo dedi ki...

Deeptone, bitki çayı içerim! :) bol bol param olur nih nih

Feli Jo dedi ki...

Rosamond, çok şey istiyorum be :)

Bir de herkesin yorumuna tek tek cevap veriyorum ki yorumlar bol gözüksün ahaha :)

deeptone dedi ki...

uyanııık yorumcuuu.
:)

Feli Jo dedi ki...

Uyumaaam :p

particle dedi ki...

Ehehhe sevindim ben de o zaman:D

Şarkıyı çok severiim. Uzun zamandır da dinlemiyodum. Hani çok sevdiğin ama uzun zamandır duymadığın bir şarkıyı duyunca heyecanlanırsın ya öyle oldu:D Bir de bilgisayarlarımız değiştikten sonra ofiste fizy'yi engellemeyi unuttuklarını keşfettim sayende ahahhaha.

uu tamam bu sırayla gerçekleşirse yakandayım:D

Feli Jo dedi ki...

:D Ayy o anlar çok güzel oluyor o heyecann! Fizy engellenmemişse artık müzikten iş yapamıycaksın galiba ehehe :p

Yakamdan düşmezsin umarımmm! :D

particle dedi ki...

Hii düşmem tabi şimdiden yakandayım çaktırma :D

Feli Jo dedi ki...

Yihuu arada yokla beni, napıyorum bak :p ehehe

 

Feli Jo Design by Insight © 2009