24 Ağustos 2011 Çarşamba

Tatilimsi

Bu yaz tatilim çok kötü geçti. 1,5 ay sürdü fakat istediğim gibi sadece 3 gün denize girebildim. Yani girdim öncekilerde de ama uzun kalamadık. 2 yıldır bugünleri beklemiştim. Üniversiteyi kazandıktan sonraki ilk tatilim de bu olduğu için çok rahat olurum demiştim.

Fakat 1 hafta önceye kadar hep misafir vardı. Akrabalar, misafirler.. Bitmek bilmedi. Şaka gibiydi, biri gelip diğeri gitti.

En son iki gün önce ben isyan ettim. (Bu arada ablam olmadan ilk tatilim) Ayrıca İzmir Dikili de bitmiş olduğundan dolayı, ne canlı müzik yapan bir yeri var. Ne tatili anımsatacak bir şey. Sadece deniz. İsyanımdan sonra Cunda Adası'na gidelim diye çemkirdim sanırım ki gitmeye karar verdik.

Dün sabah erkenden yola çıktık. Cunda Adası komik bir şekilde bir kara yolu ile Ayvalık'a bağlı. Sağın solun deniz, öyle geçiyorsun yoldan. Çok güzel bir his. Sonunda tatil yaptım dedirtecek bir kaç foto çekebildim. Adaya bayıldım! Her akşam canlı müzikleri, denizi, tarihi kiliseleri, kütüphanesiyle asıl tatil yeri orasıydı. Denizi biraz pisti o kadar. Ama benim için tatil denizden çok eğlence niyeyse. Bu sene bunu anladım. Akşamları evde oturuyorsan anlamı ne ki? Normal kış ortamı gibi internet başında sabahladım hep.

Cunda çok güzeldi. İnsanları hep güler yüzlü ve şakacıydı. Eski "5 Yıl Önce 10 Yıl Sonra" grubunun saksafoncusuyla tanıştık. Yine kilomla ilgili bir espri olarak opera yapmama "Ben de öyle düşünmüştüm zaten. Pavarotti falan.." dedi. Hmm diye gülümsedim.

Bir kere de okulda bir kadın bana yol sormuştu. Buyrun ben göstereyim demiştim. Yanımda gelirken diyaloğumuz şu oldu:
- Hangi bölümde okuyorsun?
- Opera
- Olsun!

Olsun ne yahu? Ben orayı kazanmak için 4 yıl bekledim be. Olsunmuş!

Sıkıcı yazlık günlerimde üst kattaki komşunun wirelessıyla Leyla ile Mecnun dizisini izleyip duruyorum. Çok sevimli bir dizi. Özellikle Mecnun'un cümle sonundaki tonlamaları çok tatlı. Cümleleri hep havada bitiriyor. Ben de bunu çok seviyorum. Dizinin çok acayip espri anlayışı var. Diğer dizilerden farklı. Gülme sesi de yok çok şükür. İşte bunu seviyorum.

Son olarak size bu parçayı armağan ediyorum. Bayılıyorum bu parçaya.

Not: Fotoğrafı da Cunda'da ben çektim :) Mağaza çok sevimliydi ama bir elbise 110TL'ydi.

Sizi seviyorum!

10 yorum:

Elise dedi ki...

Müziğin olduğu her yer güzeldir tatlım :) isterse dağın başı olsun :)

Feli Jo dedi ki...

Aslında tam olarak dağın başındayız :) Ben şarkılara eşlik etmeyi severken, bademcik ameliyatlı bir zamana denk geldi ve şarkı söyleyemedim. Düşün sıkıntıyı :) Ama dinlemenin zevki var tabi müziksiz olmuyor!!

Mia Wallace dedi ki...

çok üzüldüm bu tatilee :(

ayrıca o adama çok sinir oldum ne fena bi espri anlayışı var boşver felim!

yazın çok tatlıı çok sevdimmm :*

Feli Jo dedi ki...

ben de çok üzülüyorum bu tatile :( 1,5 ay ziyan oldu. hiç olmazsa Dexter'ın 5 sezonunu bitirmiş oldum :)

Adamın esprisini çok kişi yapıyor bana. Sırf bu espriyi yapmasınlar diye bile kilo vermeyi düşünüyorum :D

Yazımı sevmene çok sevindim oleyyy! :D

deeptone dedi ki...

:):):) olsun :) ama çok komik yazmışsın :)

Feli Jo dedi ki...

:) Kimse bilmese de ben komiğimdir :))

deeptone dedi ki...

olsun.
:)

Feli Jo dedi ki...

Ahaha :) ünlü falan olursam kadına selam söylemek isterim.
oldu. :)

deeptone dedi ki...

mimin var bende.
:)

Feli Jo dedi ki...

holleyy!! olsun! :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009