13 Ağustos 2011 Cumartesi

FİLMim

Mia'm beni mimlemişş! Mim konusu da çok eğlencelii!

Konu: "Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın."



The Mask

Küçüklüğümden beri bıkmadığım, bıkmayacağım bir film. Sanırım Jim Carrey'nin aşmış
oyunculuğundan dolayı her seferinde bu filme gülüyorum. Hala kuzenlerim gelince onları
oyalama amacıyla bu filmi açıyorum ama amacım tekrar izlemek! :)






The Purple Rose Of Cairo

Woody Allen'ın en iyi filmlerinden olsa gerek bu film!! Beni etkileyen şey, oyuncuların çok gerçekçi oynaması, filmin mutsuz bir sonu olması ve bu olağanüstü konu!! Seyirciye aşık olup, sinema perdesinden fırlayan bir adam. Ne kadar güzel bir konu!

En sevdiğim sahne ise, adamın kızı öpüp ışıkların kararmasını beklemesi..


Persepolis

Bu filmi de sevme nedenimmm Marjane'in çok sevimli olması, filmin geleceğimizi anlatması, yine mutsuz bir sonu olması (nedense mutsuz olunca şaşırıyorum, üzülüyorum ama en çok da o filmleri seviyorum), Fransızca ve siyah-beyaz olması. Gerçekçi sigara içme sesleri, hüzünlü bir konuya rağmen eğlenceli, komik sahnelerinin bulunması.

Ve tabi ki müzikleri..



Bunun dışında tabi ki Fight Club, Leon, Inception, Stay, Snatch, Howl's Moving Castle gibi bir ton film daha var. Ama aklıma ilk gelenler bunlar oldu.

Tatil berbatımsı geçiyor, 1 ay kadar misafir ağırladık ve kendimize ayıracağımız süre sanırım 2 haftaya düştü. O da annemin patronu sayesinde. 2 hafta vermese bir gün bile tatil yaptığımızı hissetmiş olmayacaktım!

Yukarıdaki komşumuzun adsli sayesinde size ulaşıyorum ve mutluyum. İnternet olmasa katlanamayabilirdim!

Umarım tekrar size kavuşurum.


11 yorum:

Mr.E dedi ki...

Eline sağlık :)

Feli Jo dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Mia Wallace dedi ki...

canım felimmm şu 2. filmi bi türlü izleyemedim ama şimdi merak ettim :)

ayrıcaa persepolis benim de aklıma gelmişti ah o müzikleeer!

Feli Jo dedi ki...

ayy canim Mia'mm. ama amaa seninle izlememis miydik step brothersla ayni gunn. ben seninle tekrar izlemisim gibi hatirliyorummm

deelroubha dedi ki...

2. filmi bana tanıtan Aslı arkadaşıma saygılar :P Hiç görmeyecek olması... :D

Birlikte Kadıköy Çarşı'dan bulmuştuk o filmi.hey gidi!

Hayal Meyal dedi ki...

insan 3 filmle kısıtlı kalamıyor nedense. bi 10 tane yazasım vardı benimde :)

Feli Jo dedi ki...

@deelroubha, belki görüür! :D linki ver görsün görsün! Sayesinde bir film sevdik :P

@Hayal Meyal, di miii? Ben de düşünürken aklıma ilk gelenler bunlar oldu yoksa biraz daha düşünsem, bunlardan daha çok sevdiklerim çıkabilirdi :D

Evy dedi ki...

hahaha maskin cok guzel anilari var bende, ne zamanlardi be :D
http://maffionista.blogspot.com/

Feli Jo dedi ki...

Bende deee! Küçükken kuzenime aşıktım o da hep maskenin taklidini yapardıı hey gidi :D

deeptone dedi ki...

çabuk hemen yap mimi.
eskişehir, ablan, normal şeyler. seni unutacağımı sandın bikaç gün girmeyince.

olsun.
:)

Feli Jo dedi ki...

olsun! şimdi mimi yapıyorum! birazdan ablam gelecek ve o gelince yapamam diye korktum hemen yapıyorumm!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009