31 Ağustos 2011 Çarşamba

Prenses Mimiii

Deeptone'cuğum beni mimlemişş!! (..ve ben görmemişim bile. Kendisinden özür dilerimm! Bir de gidip trip attım kimse beni mimlememiş diye.. Beni düşünen insanlar da varmış meğer :))


Cinderella/Külkedisi:

[ ] Ebeveynlerinden biri vefat etti.
[ ] Cok ev isi yapman lazim
[x]süslenmeyi seviyorsun
[x] hayvanlari seviyorsun
[ ] annen cok sert
[ ] seni kiskanan kiz kardeslerin var
[ ] görüsünü söylemekten korkuyorsun
[ ] ayakkabilarini bikere arkadasinin evinde unuttun
[ ] sari sacin var

Jasmin/Yasemin:

[ ] Baban zengin/ önemli biri
[x] aptal degilsin
[ ] sen ötekiler gibi degilsin, degisiksin
[x] hayatta parasi cok oldugu icin birisiyle evlenmessin
[x] kendine cok hedef koydun
[ ] fazla arkadasin yok
[x] özgürsün
[ ] zenginsin
[ ] ebeveynlerin hayatini kontrol etmek istiyor

Ariel:

[x] ebeveynlerinin seninle ilgili beklentileri cok
[x] kurallara uymaya calisiyorsun ama zor geliyor
[ ] kiskirticisin azcik
[ ] 3ten fazla kardesin var
[ ] bir sey topluyorsun
[x] uzun sacin var
[x] ev hayvani olarak balikin vardi
[ ] fazlaca meraklisin
[x] cok safsin, herseye inaniyorsun


[x] cirkin olmadigini biliyorsun
[x] annen bazen seni kiskaniyor (başkalarından)
[ ] az kalsin öldürülüyordun bi kere
[ ] Gida zehirlenmen vardi bikere
[ ] kisa sacin var
[ ] herkesle gidersin, tanimadigin insanlarlada
[x] tüm arkadaslarin farkli
[x] severek konusuyorsun
[x] disarida icerden daha mutlusun


Mulan/Mulan Savaşçı Prenses:


[ ] erkek fatmasin
[ ] ailen/arkadaslarin biraz daha kiz gibi olmani istiyorlar
[ ] baska biri oldun bikere,kendin oldugun gibi olmadin
[ ] birisiyle kavga ettin
[ ] evden kacmayi düsündün
[ ] ebeveynlerin senin hayatini planliyorlar
[ ] iyi zamandan daha cok kötü zamanin vardi
[x] aileni okadar cok seviyorsun ki, onlari korumak icin herseyi yaparsin




[ ] ebeveynlerin olmadigi insanlarla beraber yasiyorsun
[ ] az kalsin genc ölüyordun
[x] sen nazik, sevgidolu ve düsüncelisin
[x] sarki söyliye biliyorsun
[x] hafta sonlari gec saate kadar uyuyorsun (her zaman)
[ ] cogu zamanini disarda gecirmeye calisiyorsun
[ ] manevi evlatsin, ebeveynlerin esah ebeveynlerin degil
[x] cok romantiksin
[ ] pembe en sevdigin renklerden biri

Pocahontas:

[x] büyük illeri gezmeyi seviyorsun
[x] dindar degilsin, daha cok spiritual
[ ] seninle ayni kökenli(türk) olmayan birisiyle ciktin
[ ] ailenden birini kaybettin
[x] ebeveynlerin seni cok koruyor
[ ] ailenden biri savasta su an
[x] dogayi seviyorsun
[x] siyah saclarin var
[x] daha güzel daha exotik bir yere tasinmak isterdin


-Sonuç-
Külkedisi : 2
Yasemin : 4
Ariel : 5
Pamuk Prenses : 5
Mulan : 1
Uyuyan Güzel : 4
Pocahontas : 6

Oleyy! Benim de içlerinde en çok beğendiğim prenses buydu! Kendisi ablama daha çok benzese de ben de onun kardeşiyim sonuçta! Yihuu!

5 yorum:

deeptone dedi ki...

:):):)

olsun.
:)

deeptone dedi ki...

gez sen gez.
:)

Feli Jo dedi ki...

:) hayatımda ilk defa tam bir bunalım insan gibi davranıyorum. hep neşeli ve şenimdir :P internete bile girmiyorum neredeyse 3 gündür. 5 gündür midem bulanıyor nasıl başarıyorsam. aç,tok her saniye bulanıyor. ablam geldi çok özlemiştim cumartesi akşamı gidecekmiş :( o zaman sahalara geri dönmeyi planlıyorum başarabilirsem :P çok teşekkür ederim mim içiiin!

Mia Wallace dedi ki...

Feli'm, ben bu mimi yaparken senin pocahantas çıkıcanı biliyordum :)

ve ablanla benzerliği, tartışılmaaz! :)

Feli Jo dedi ki...

Ahaha! :D Pocahontas'ın içi bana dışı ablama benziyor Mia'mmm :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009