30 Haziran 2011 Perşembe

Yeni Blog ve Mia Böreği


Hala ameliyat ağrımın geçmediği şu dönemde, bir arkadaşımdan aldığım teklifle, boğazımın ağrısı biraz azaldı sanırım. Şimdi şöyle oluyor:

Arkadaşım Ç.'nin bir alışveriş sitesi var. Ben bu sitedeki ürünleri, indirimli olarak satan kişi olacağım. Yani ben bir indiriciyim! Ne güzel bir görev!!

Peki bunu nasıl yapıcam?

Öncelikle bir blog daha açıp, ürünlerin fotoğrafını koyucam. Beğenenler bana haber verecek. Ben de "Hadi sana şu kadara bırakıyorum." diye indirimden sorumlu oluciim. Bu benim maaş alacağım ilk işim olacak ama, kimse almazsa maaşı nasıl alacağımı da bilmemekle beraber, umarım satış yapabilirim çünkü bu işlerde pek başarılı değilim.

Belki dedim izleyicilerim bana yardım eder eheh..

Bu arada yarın doktora kontrole gidiyorum ve 2 yıldır yapamadığım tatili yapıp yapamayacağımı öğrenicem. Mesela sıcak şeyler yasak, sıcağa çıkmam yasak. 1 hafta geçtiği halde ya bana güneşlenme, yüzme derse. O zaman tatilin mantığı ne ola ki? :(




Dün Mia'm geldi ve bana günlerdir beklediğim o böreği pişirdi. O böreği yaparken kapı çaldı ve ben babam zannedip lönk diye açtım. Meğer üst komşu kandil için şu hamur kızartmalarından getirmiş. Ben de aldım koydum mutfağa ama bir sorun var. Sert şeyler yememeliyim. Ama ben bu hamur kızartmasına dayanamam? Bir tanesinin yarısını çok çiğneyip, her lokmadan sonra bir yudum su alıp yersem sanırım boğazıma bir şey olmaz dedim. Ama olmadı mı? OLDU!

O güzelim Mia böreğini beklemeden o hamuru yiyip boğazımı kızarttım. Tekrar acılar, ağrılar başladı. Tahriş tahriş diye bağırıyor hala boğazım. Böreği de çok zor yedim acıyla ama iyi ki tat alıyordum da o güzel tat mideme doğru gitti!! Eline sağlık Mia'm!!

Ha bir de ttnetten kademeli 3g mobil internet paketi aldırdım babama! Yazın da internete girip yazılar yazabilirim umarım. Bu ara yazı yazasım var ama zaman yok yine :( Yarın doktor, öbür gün yolculuk derken geçiyor günler.

Yazımı ŞU müzikle sonlandırmak istiyorum.


-SONLANDI-

7 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayy canım felimmm!
yeni işin hayırlı olsunn ne güzel bir iş kıyamayıp çok indirirsin senn ne güzeel hemen bakiniyim siteye bekliyoruz merakla yeni blogu :)

Sonra olsun boğazın düzelsin güzel güzel yeriz seninle böreek yeter ki düzelsin!!

bi de bu aralar favori şarkımızla yazıyı bitirmişsin ve bu şarkının bir dolu coverı var hepsi de güzel dün baktım bayaa :L

Feli Jo dedi ki...

Ayy inşallah güzel olur yeni blogumm!

Senin o böreğin için boğazım iyileşsin istiyorum! Hem de hemen!

O coverları ben de dinliyim doktordan gelincee! Yihhuu :L

memento mori..# dedi ki...

Feliii

geçmiş olsuuuunn.. en kısa zamanda.. aklına ne gelirsemidene indireilecek bir sağlığa kavuşursun umarım..

ımmm.. Mia nın böreği de eminim çok güzel olmuştur.. canım çekti şimdii :)

ayl-in dedi ki...

Feli, çok geçmiş olsun:) Böreğin kokusu geldi resmen burnuma:)

Feli Jo dedi ki...

mementocumm çok teşekkür ederimm! Aklıma ne gelirse mideme indirmek istiyorum :(

Mia böreğinin tadını hayatımda hiç bi börekten almadım :O

ayl-inn çok sağol!! Sanırım geçiyor yavaş yavaş. O böreğin kokusu gelince çizgi filmlerdeki gibi fırına havada süzülüyorsun :D

Rory dedi ki...

Cok gecmis olsun..

Feli Jo dedi ki...

Çok sağol :(

 

Feli Jo Design by Insight © 2009