9 Haziran 2011 Perşembe

Bittiii!!!

Bugün son sınavıma girdim ve okul bittii!

Biliyorumm okulu kazanmak için ne kadar yırtınmıştın diyeceksiniz. Ama bir sene boyu okula gidip gelmek insanı yoruyor ve bitince ister istemez ohh be diyor insan.

Okul çok acayip. Buradaki insanların çoğu güzel sanatlar lisesinden mezun olduğu için, arkadan kuyu kazmalara, dedikodularının yapılmasına alışmışlar. Ama ben hala alışamıyorum. Ben normal, kimsenin diğerinin notunu kıskanmadığı bir liseden geldim. Burada bir gün biriyle eğlenip gülüyorsun ya da konuşuyorsun, diğer gün yüzüne bakmıyor veya sana laf sokuyor. Birileri senin dedikodunu yapıyor ona, ne diyor çok merak ediyorsun. Birini senden nasıl bu kadar hızlı tiksindirebileceğini merak ediyorsun. Nasıl bu yüzsüzlüğü yaptığını merak ediyorsun.

İşte böyle olaylar olurken de insan okulunda daha çok doğru ve dürüst arkadaş istiyor. Mia'yı bu yüzden kendi okulunda istiyor.

Bittiği için mutluyum çünkü Mia'yı, İstanbul'u, denizi, İzmir Dikili'yi çok özledim! 4 yılım var daha zaten. Bol bol kötü insan göreceğim sanırım.

İnsanların bu tür yazılarını (kötü insanlarla ilgili) okuyup, aman ne bunalımlar falan derdim. Ama gördükçe de şok olup yazasım geliyor.

Umarım seneye gelen hazırlık sınıfında NORMAL insanlar vardır.

Sevgiler, saygılar blog okurları. Bir ara notlarımı da açıklarım kimse merak etmese de beni mutlu ediyorlar. Sanırım doğru bölümü seçtim :)

Bu da müzik: tık (çalmayı planlıyorum ona göre!)

16 yorum:

memento mori..# dedi ki...

böyle zamanlarda kendini dış dünyaya kapatası geliyor insanın..

insanlar ağızlarından çıkan lafları duymamakta ısrarcılar..

biz de onların ağızlarından çıkan aptalca lafları umursadıkça dibe doğru gidiyoruz..

hem senin Mia'nn var.. onunla aynı okulda olmak değil ki önemli olan.. önemli olan onun var olması.. varlığı..

Mia Wallace dedi ki...

ayyy Feli'mmmmm ben de seni çok özledim! ve ben de çok mutlu oldum buraya geleceğin ve seni göreceğim için!

umarım yanına gelirim benim tatlı felim. İnsanları boşver..

aslında bu yazından öyle insanlara alışmışsın gibi bi halin var ve bu beni mutlu etti. alış ve boşver.

Sonra notlarını duyduukça kesinlikle doğru bölümü seçtiğini anlıyorum! :D 100, 100, 100.. bu ne yahuu!

süpersinn felii ve bu şarkıyı da çalarsın ona göre! :D

ayl-in dedi ki...

Üniversiteye ilk geldiğimde benim de yaşadığım en büyük hayal kırıklığıydı, insanların hiç tanımadığı biri hakkında bile dedikodu yapıyor olması, sürekli meraklı bakışların üzerinde olması, ne giydiğinden ne yaptığına kimle olduğuna kadar her konuda laf döndürülmesi..

İnsanlar, kendilerinin değil başkalarının hayatlarını yaşıyorlar. Bıktırıyorlar bezdiriyorlar, lanet ettiriyorlar.

Ama şarkı çok güzel :)

Mr.E dedi ki...

Geçmiş olsun genç :D

Rory dedi ki...

hadi gözün aydin:)

Leah dedi ki...

kıyamam yaa boşver sen onları kuzu, bizim bölümdekiler de çok fena. her gün tepeden tırnağa süzüyorlar, notları falan takip ediyorlar. kimsenin işi gücü kalmamış böyle saçma salak şeyle uğraşıyor ya.

Feli Jo dedi ki...

memento, aynen öylee! Mia'm uzaklarda olduğu için çok üzülüyorum. Keşke yanımda olsa da arkadaş neymiş görseler! İnsanları önemsememek istiyorum ama insanın aklına takılıyor ister istemez :(


Mia'mmm, geldim ve salı günü görüşüyoruuz! Umarım bu sene kazanır yanıma gelirsin ve okulda sürekli seni görür, çıkışta seninle gezerim :D Hep yanında olma isteği. Bu şarkıyı çalmak istiyorum


ayl-in, bu hayal kırıklığı çok büyük olduu! Laf döndürülecek bir şeyin yoksa bile ne diyorlarsa artık merak da etmeye başlıyorsun. Nasıl bir senaristlerse yazıyolar da yazıyolar. Yine de şarkıyı sevmene çook sevindimmm :)


Mr. E, çok sağol orta yaşlıya yakın :P (çok pis moral bozarım :D)


Rory, çok mutluyumm!! Sadece piyanodan ayrı kalmak üzüyor. Stres atıyordum :(

Sith'i Tut dedi ki...

bi yeri kazanayım da dedikodusu kalsın :p

Feli Jo dedi ki...

Sith'i Tut'umm :D ben de öyle düşünürdümm hatta kazanınca her şey yolunca gideceğmiş gibi düşündüydüm o yüzden bu hüzün :D 4 sene evde oturdum 5 kere ÖSS'ye girdim hatta son ikisi YGS idi galiba :D

Mr.E dedi ki...

Mimlendin, net! :)

Feli Jo dedi ki...

woohoo! :)

Deli Anne dedi ki...

Merhaba, tebrik ederim :)

Yemek blogunuz dahi çok samimi.. Sevdim ben Feli'yi, ablasının bir benzeri de burda mevcut.. üstelik 2 çocukla beceriksiz bir anne:)

memento mori..# dedi ki...

mimlendinn :)

Feli Jo dedi ki...

Hehe ben de Deli Anne'yi sevdim. O zaman deli annenin aşçi anneliğe doğru gidişini seyredelimm :D

Memento'm 3 tane mimim var. Biri Mr.E'den biri Mia'mdan biri de senden fakat yeni ameliyat oldum bir türlü oturup yazamiyorum sürekli yatiş modundayim. Önemli bi ameliyat değil topu topu bademcik ama ağridan sürekli uzaniyorum. Iyi olunca hepsini yazicam çok teşekkür ederimm. Sizin mimleriniz benim için ödüldür :)

ulasbayir dedi ki...

Konservatuvara hoşgeldin...
En kötüsü ne biliyor musun,zamanla her şeye ama her şeye tepkisiz kalabiliyorsun.Böyle olabileceğini tahmin etmezdim ben de başlar da ancak kişiliksiz hareketlere normal tepkiler vermeye başladığını fark edince iş işten geçmiş oluyor...En iyisi kabuğuna çekilmek,işini yapmaya çalışmak,hele ki bu işe aşık biriysen bu zavallı insanları pek dikkate almamak daha kolay olacak senin için...Daha kötüsü de var ; bu insanların aynılarından ileride meslek hayatında da bolcana olacak olması.. iyi şanslar =)

Feli Jo dedi ki...

Ulaaaş!!! Haklısın artık ben de sanırım normal tepkiler vermeye başlıycam :O Meslek hayatımda hiç olmazsa para kazanıyor olucam daha çekilir bi hal ahaha :D hepimize iyi şanslarr!!!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009