1 Mayıs 2011 Pazar

Yine, yeni bir mim!


Yeni mimimiz (mii mii mi mi mii) Mr.E'den geliyor. Alkışş kıyamet!



Konu biraz mutluluk gibi olduğundan, bu parça beni mutlu ediyor. Dinleyerek okuyunuz :)




En sevdiğin 3 görsel:

Ablam (o kadar özledim ki görmem lazım), Eskişehir Kültür Park,süslenince aynaya baktığımdaki görüntüm



En sevdiğin 3 ses:

Duran arabanın içinde yağmuru dinlemek, dalga sesi, Sumi Jo'nun rahatsız etmeyen tizleri(tıkla tıkla)



En sevdiğin 3 tat:

Dondurma, annemin sulu köftesi, Kabataş'ta tramvayın oradaki köfteci amcanın köftesi



En sevdiğin 3 koku:

Ruj kokusu, Cansıns beybi oooşın kolonya, Yumoşun bizim evdeki yumuşatıcısının kokusu



En sevdiğin 3 his:

Korktuğum bir sınavın sonucunun yüksek olduğunu gördüğüm anki his, yazın balkondaki salıncağa uzanıp üstüme örttüğüm pikeyle sallanarak uyurken, esen rüzgarın yüzüme vurması hissi veee evden çıktığımda soğukların bitip baharın geldiğini hissettiren, terletmeyen, güneşli havanın yarattığı his.





Mimlediklerim:





9 yorum:

Blush dedi ki...

güzel cevaplar.

örttüğüm pikeyle sallanarak...
bu cevaba bayıldım.

bencede müthiş bir his

Mia Wallace dedi ki...

görsel cevabına bayıldım! :D

ayrıca yumoşun hangi rengi var sizdee?? :L

Feli Jo dedi ki...

Blush, çok özledim o hissi, 2 yıldır doğru dürüst tatil yapamadım :(

Mia'm, nih nihh! Yumoşun beyazı vaar :D

Mr.E dedi ki...

Pikeli cevap 10 numara :D

Feli Jo dedi ki...

Bir pike gibi, yirim sizi.. :D

ayl-in dedi ki...

En sevdiğin üç sese bayıldım! Arabanın içindeysem yağmur yağıyorken, o ses bana tuhaf bir huzur ve güven hissettirir. Sumi Jo müthişmiş bu arada!:)

Feli Jo dedi ki...

Ayy di mi o ses muhteşemm! Biraz işeme isteği uyandırsa da :) Sumi Jo'yu beğenmene çok sevindim. Benim Feli Jo oluşum da o kadından geliyor hehe :)

ayl-in dedi ki...

Yine yeni bir mimin var bende!:) Ama sen yoksun buralarda:)

"Bıraakma beni, insanlar kötüü" diye bir şarkısı var f.d nin ;)

Feli Jo dedi ki...

Ben aslinda varim ama yazacak bir şey bulamiyorum bir de finaller başladi :( sayence yazacak bir şeyim oldu, ablam geldi bizde kalacak cumaya kadar. Şu sinavlar bitsin geri dönücem :) sizi kötü ellere birakmam uleynn!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009