5 Nisan 2011 Salı

Mimia!

Mia'm yine beni mimlemiş! Bu arada 1 ayı aşkın süredir bloga yazamıyorum. Okul böyle bir şeymiş meğer.. Özür dilerim saygılı ve sevgili okurlarımm.

Hayalinizdeki meslek nedir?
Opera sanatçısı olmak

Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm?
Lacoste - Touch of Pink

Çay mı, kahve mi? Kaç şekerli/Sütlü, sütsüz?
Ajda bardakta sütlü çay :)

En önemli makyaj hileniz?
Göz altı kapatıcısı beni mutlu ediyor nedense. Hile denmez ona gerçi ama. Bir de eyelinersız rahat edemiyorum!

Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne olurdu?
1. Mia'dan çalıntı ama cidden sevdiklerimin ölmemesi (Mia'm doğru söylemiş, ama sevdiklerimin ölmezken sağlıklı olup, yaşamaktan memnun olması da lazım..)
2. Seçtiğim kariyerle ilgili en üst seviyelerde olmak (bu kademeye rahatsızlık vermeden gelmek, hakettiğime insanların inanması)
3. Sağlık!

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisi olurdu?
Akşam yemeği :O

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdeleniz ne renk olurdu?
Hello Kitty aşırı pembe bir yaratık benim gözümde o yüzden zıtlık olsun, kurdelesi siyah olsun!

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?
4 siyah plastikimsi bileziğim (onlara olan sevgimi bir türlü anlayamıyorum)

Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?
8 oktavlık ses (korkunç)

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?
Eyeliner!!

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
Sadece sesimin en gelişmiş halini görmek(duymak) isterdim. Geleceği duyma şansımız var mı? Başka bir şey görmek istemezdim.

Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)
Immm ımmmmm.. Jason Segel!


Neden Blog tutmaya başladınız?
Hatırlamayış.. 4 yıl evde boş boş oturunca aklıma bu aktivite de gelmiştir napayım..


Umarım 1 ay geçmeden görüşürüz!!! :)

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

arayı bu kadar açma feli'mm!

cevaplar çok sevimlii zaten eyeliner aynı olmazsa olmaz! ve bence sesinin o halini görüceksin pardon duyucaksın eheh

ayrıca gizli ünlünü biliyorduuuum utandım şimdiiii eheh neyse şimdi tanıdımm :P

Feli'm umarım sevdiklerinle hep sağlıklı mutlu olursunn.

ayrıca sütlü çay mı? :D

Feli Jo dedi ki...

Arayı açmak istemem Mia'm!! :D

Sen de umarım sevdiklerinle ve mutlu yaşarsınnn!!!

Sütlü çay evet çok seviyorumm! Ama maalesef çayın kalbe olan yararını engelliyormuş :O ühüü

Mr.E dedi ki...

Mimledim seni ;)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009