24 Şubat 2011 Perşembe

miMr.E


Başlıktan da anlaşıldığı üzere Mr.E beni mimlemiş. Haydi bakalım cevap vermeye başlayalım:



Gün içinde eğer gerçekleşirse, şoke olacağın şey;
Kıyametin kopması (nih nih nih)




Gördüğün zaman eğer almazsam uyuyamam dediğin şey;
Bana yakışan bir elbise sanırım buna neden olabilir.




Uğruna diyetini bir kalemde bozabileceğin şey;
"Al sen de ye" diye uzatılan pizza dilimi.




Uğurun var mı?
Aaa yokmuş adeta.




Kendine en çok yakıştırdığın renk?
Bilemedim şimdi. Siyah galiba. Beyazı da yakıştırıyorum! Hep ikisini bir şekilde üzerimde bulunduruyorum sanırım. Bu iki zıt renk birbirine çok yakıştığından olsa gerek. İçimde bir beşiktaşlı yatıyor ama takım tutmuyorum!




En sevdiğin takın?
Kırmızı saç tokam.




Takıntın?
Uyurken sürekli elimle duvarı karışlıyorum. Mesela sağıma yattıysam sağ kolum kafamın altından geçiyor, elim de illa ki duvara yapışık oluyor. Ancak öyle uykuya geçip rahat uyuyabiliyorum.




Ben bu şarkıyı duyunca şakırım;
Benden bu soruya tek bir şarkıyla cevap vermemi istemeyin:





...ve daha niceleri :)




Solunda ne var?
Koltuk.



Mimlediklerim:
Hürrem Sultan (Sultan Sülüman demeye benziyor mu görelim!)

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

"İçimde bir beşiktaşlı yatıyor ama takım tutmuyorum!"
haha yerim seni ve sevimli cevaplarınıı!

ayrıca kırmızı tokkana ben de bayılıyorum uff :(

Hürrem Sultan dedi ki...

Tenks efenim.

Mia Wallace dedi ki...

feliimm ödülün var bende :)

Mr.E dedi ki...

Negzel cevapların var senin öyle :)

Feli Jo dedi ki...

Miaaaaaaa'm!!!! Sana da o tokadan almalıyızzz!! Ben de seni yerim ve ödüle aşırı sevindim ilk ödülümm!!!

Hürrem Sultan, ne demek Sülüman :D

Mr.E, sayenizde efendim :)

Mia Wallace dedi ki...

yine bir mimin var ben de Feli'm!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009