8 Şubat 2011 Salı

Çizgili MiMia!


Mia'm beni mimlemişş!


Mim konusu da şu: Hangi çizgi film karakteri olmak isterdiniz?

Ben sanırım Azumanga Daioh'taki Sakaki olmak isterdim ama aslında ben Chiyo(fotoda alttaki) gibiyim(Kişilik olarak).. Hatta ben aslında Mia'yı Sakaki'ye daha çok benzetiyorum!(Saçlar vs.) :)

Sakaki'nin vücudu yaşıtlarına göre fazla gelişmişti. Yaşıtları bayılırken kendisi rahatsız olurdu. Tüm kızlar onun gibi olmak isterdi az konuştuğu için "havalı" olduklarını düşünürlerdi. Halbuki utanırdı konuşmaya. Çok az gülerdi, kedilere bayılırdı. Çaktırmadan kedileri sevmeye çalışırdı ama kediler her seferinde onu ısırırdı. Kimse onun içindeki sevimli kişiliği görmezdi.

Düşününce aklıma yalnızca Sakaki geldi.. Bu mim de böylece sona ermiş oldu :)

Bir de şunu dinleyin. Azumanga Daioh soundtracki.

8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayy Feli2m cidden bana ne kadar benziyorrr?! süper bir mim olmuş hem bayıldım hem şımardıımm :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Aynı ben diyecektim kii kediler beni değil ben onları ısırıyorum:)

Feli Jo dedi ki...

Evet sana çok benziyorr!! Şımarmanı seviyorum :) Çok teşekkür ederimm :L

Feli Jo dedi ki...

@inanırsakolurbence tam Mia'ya cevap yazarken yorum yazmışsın yoksa cevap vermedim değil :) Onları ısır Sakaki'nin öcünü al!! :)

deep dedi ki...

çok hoş.
:)

Feli Jo dedi ki...

deep, teşekkürler :)

Mr.E dedi ki...

Mimlendin haberin olsundu :)

Feli Jo dedi ki...

aa sağolmalıydın! :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009