2 Ocak 2011 Pazar

Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere kutlu olsun!


Şimdiii.. Sanırım Mia'nın aksine hayatımda geçirdiğim en uslu ve durağan veya sıkıcı yılbaşı akşamıydı. Anlatayım:

7 Ocak'ta konser vereceğim için 31 Aralık'ta anneannemler gelecekti. Anneannem,dedem ve babam.. Ben okuldan geldim uyudum. 7buçukta uyanıp akrabamıza gittik. Oradan gidecektik anneannemleri almaya. Orada zaman iyi geçti. Sonra gittik anneannemleri aldık. Çok özlemiştim.

Evet geldik. Bir ton çerez, cips, içecek vardı. Fakat yoldan aç geldikleri için saat 10buçukta sofrada yemek yedik. Sonra çay içmek istediler annem çayın yanına da mini bir kahvaltı sofrası hazırladı (nedeni yemeği çok az yememizdi, asıl istekleri kahvaltıydı ama ben yemeği çok yediğim için kahvaltı yapmadım). Ben sofrada yemek yemelerini izlerken tvye gözüm kaydı. Havai fişekler patlıyordu. Birkaç saniye önce geri sayım yapıldığını anladım ve yıkıldım..

Her sene ablamla, küçük kuzenimle (küçük dediğim ortaokulda ve çok eğlenceli bir kuzen) evde girerdik. Fakat bu sene gelin görün ki ablam evli, ben Eskişehir'deyim.. Ooof of! Geri sayım yapılırken insanlara bakıyordum dalgın bir halde. Tüm sene insanların yemek yemesini izleyecekmişim gibi. Ya da tüm senem dalgın geçecekmiş gibi. Para sayarak girecektim hani? (Şiir gibi oldu)

İşte böyle. Aslında hiçbir yılım muhteşem ötesi geçmedi benim. Belki hep eğlenerek girdim diyedir.

Kim bilir? Belki de tam tersi oluyordur?

Not: Bu sene çam ağacımızı kutudan çıkarmaya bile üşendik.. (Müzik bulamadım siz Santa Lucia dinleyin. Kayıtlar kötüydü, fizysiz bir yaşam vs. Hayattan bezmedim hayır!)

6 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Biz de yılbaşı süsü ne çam ağacı kullandık. Boşver Feli, bazen eğlendiğin günlerin kıymetini anlamak için eğlenmemek gerekiyor sanırım :)

Mia Wallace dedi ki...

anaa.. yerim seni feli nasıl sıkılmışsın yazından daha iyi anladım!! :(

Dışarda olmasaydım seninle uzun uzun mesajlaşırdım off keşke yanımda olsaydın! :(
Çam ağacını kutudan çıkarmamanız bile her şeyi belli ediyor aslında yerdimm :(

Mutlu Yıllar! belli olmaz değil mi? :)

Mr.E dedi ki...

Kendini topla ve hayata kaldığın yerden güpgüzel devam et!! :)

Feli Jo dedi ki...

francesca, haklısın sanırım :) güzel geçebilir bu yıl! :) zaten 1 ocak akşamım eğlenceli geçti :)

Mia'm, belli olmaz bence de!! Keşke seninle kutlayabilseydim ama üzülmemeliyiz seninle daha bir sürü şeyi kutlayacağız!

Mr.E, anı yaşamalıydım! :D

Mr.E dedi ki...

Mim'in var :)

Feli Jo dedi ki...

ahanda! hemen bakmalıyım!

 

Feli Jo Design by Insight © 2009