10 Ocak 2011 Pazartesi

Mim!!


Mr.E ve Mia Wallace beni mimlemiş!! Ben de geç de olsa yazmak istedim bu mimi..

1- Kaç yaşındasınız ?

20 - 21 arası birşey galiba..



2- İsminizin son harfi ne ?

M



3- En sevdiğiniz renk ?

Siyah olsa gerek.



4- Kilonuz kaç ?

Tosun. (şu sorudan sonra tüm cevaplarım çok kıl olabilir)



5- Boyunuz kaç ?

Orta



6- Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz ?

2. ve son. Benden sonra başkasını çekmek istememişler :)



7- En sevdiğiniz şarkı ?

Caccini - Ave Maria



8- Sizce sarışın mı esmer mi ?

Esmer



9- Sigara kullanıyor musunuz ?

Kullanmıyorum.(Yiyosa kullan!)



10- Alkol ?

Bazen, yeri gelince, içtiğim şeyin tadını seversem. :)



11- Çayı fincanda mı içersiniz çay bardağında mı?

Yerimden kalkmak istemezsem fincanda.

7 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Blogunu gizleyenler için çok fena bir mim bu di mi :)

Mia Wallace dedi ki...

son cevap.. :D koptum feli

Feli Jo dedi ki...

@francesca, çok çok fena :D zorlanış ötesi

@Mia'm, üşengeç olduğumu bilirsin :D

Rory dedi ki...

Mimlendin:)

Feli Jo dedi ki...

oleyyy :)

Mr.E dedi ki...

Mimin var :)

Feli Jo dedi ki...

Haber verdiğiniz için çok sağolun takip edemiyorum çünkü mimleri sınavlardan :( bir de yazamıyorum o da ayrı konu ama zamanım olduğu anda yazıciyim! :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009