29 Ocak 2011 Cumartesi

İlk şiirim..

Benim ablam eskiden hep şiir yazardı. Aşırı özenirdim ama kelime dağarcığım berbattı. Hala da şiir yazamam, yazamıyorum diye de sevmem. Birileri romantiklik yapıp şiir yazsa kaçarım. Sadece Orhan Veli şiirleri severim ve sanırım onun nedeni de küçükken Müşfik Kenter'in sesinden dinlememdir.

Bir kerelik de olsa bir şiir yazmayı denedim.. Ablam öyle iyi şiir yazardı ki bu işe sanırım 7 yaşında falan başlamıştı. İlk şiirinin son iki cümlesi şuydu :

"Meyveleri severim
Yedikçe hiç doymam."

Ne kadar da sevimli! Fakat benim ilk şiirimi, ablam ergenken yazmış olmalıyım ki aşk, sevgi dolu. Direkt büyük(veya ergen) birinden özenildiği belli yani! Utanarak yazıyorum:


"DUYGULAR

Bütün duygular
Aşk olur
Doğar içime
Güzel duygular

Bütün duygular
Aşk, sevgi ve mutluluğa benzer
Artık bıktım
Bekleyemiyorum
Büyüyüp aşık olmak istiyorum."

Bu iğrenç şiirimi biraz önce ablamla telefonda konuşurken ablam okudu bana. Çok güldüm ve yollamasını istedim. Bloga malzeme çıktı hiç olmazsa.. "Büyüyüp aşık olmak istiyorum" ne ya? Ahahaha.. Ay güldüm.

Bir de müzik koyalım: Hem müziğe hem videoya bayılıyorum. Buyrun!



10 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Feli bence muhteşem bir şiir! :D artık bekleyemiyoruuumm

deepblueeagle dedi ki...

ablanın son dizeleri de pek sevimli pek anlamlıymış :)

senin şiir de öyle. herhalde çok güldünüz telefonda.

acaba sonra aşık oldunmu ki :)

Mr.E dedi ki...

Şiiri yazıp sonra müzik koyalım hem müziğe hem videoya bayılıyorum ayağına olayı geçiştirmek.....cık cık cık :P

Feli Jo dedi ki...

@Mia, ahaha çok fena özentilik ya!

@deepblueeagle, ablamınki sevimliymiş ama benimki çok özenti :D

not: benim özelliğim aşık olamamak. o şiirden sonra sanırım herşey bitti :)

@Mr.E, iki dakika çaktırmasan olmazdı değil mi? Ama geçiştirmek istesem konuyu ilk şiirim üzerine yoğunlaştırmazdım hıh!

Miyuki dedi ki...

sen benim ilk yazdığım şiiri görsen ağlarsın :D

Feli Jo dedi ki...

ağlamak istiyorum sayın seyirciler!! :D

senoritanın hayalleri dedi ki...

ilk şiirin ... :) hiç belli etmiyosun kalemıne hayran kaldım doğrusu .. benim bloguma da baklerim :)

Feli Jo dedi ki...

ahaha :) ilk ve son şiirim oldu! ablam yıllarca dalga geçti :) hemmen takibe alıyorum!

ayl-in dedi ki...

"Ah kıyamam sana" dedim içimden:) "Büyüycekmiş de aşık olcakmış:) Bu şiir harika, çok sevimli, çok içten, çok çocuksu.. Ben de saklarım, ilk şiirimi hala:)

Feli Jo dedi ki...

Ehehe! :) Ben de kıyamam bana çünkü hala aşık olmadım :) ahaha! Senin de ilk şiirini bekleriz :P

 

Feli Jo Design by Insight © 2009