11 Aralık 2010 Cumartesi

Ses - konuşma


Evet sınavda 3 sayfa tekerlemeyi ezber olarak söyleyeceğimizi şu yazımda anlatmıştım. Ne hoştur ki sadece J'ye kadar ezberleyebildim, sınavda 3ünü 5ini de unuttum ayrıca hep duraksadım. Şimdi sizinle notlarımı paylaşıyorum:

İtalyanca 95
Temel Şan 74
Temel Solfej 96
Yardımcı Piyano 99
Korrepetisyon 90
Ses-Konuşma 15
Hareket 75
Eskrim 55


Sanırım moral bozukluğumu anlıyorsunuzdur. Nerede spor dersi nerede ezber dersi var ben orada notu düşürüyorum arkadaş! Beni yadırgamayın 2 kişi "5" aldı ses konuşma dersinden. En yüksek not ise sadece 2 tekerlemeyi ezberlememiş olan arkadaşta. O bile 50 aldı. Düşünün artık.. Minicik bir hebe diye duraksamanızda o tekerleme tamamen sıfır puana iniyor. Zaten uyarmıştı da öğretmen bizi.

Sınıfça ezber özürlüyüz bunu farkettim. 75 kere okusam da uyuyup uyandığımda puf! Yok olmuş o tekerleme. Bunun üzerine hocamız yeni sınav konularımızı söyledi:

1. Gençliğe hitabe ezber
2. Tekerlemelerin "a,e,ı,i,o,ö,u,ü,l,u,p,h,ş,r,c" harfleri ezber. Zaten en zorları duruyor..
3. Şu muhteşem tıbbi terimlerle dolu kısa metin ezber(Ölüm fermanımız gibime geliyor o kısa metin):

"Ali akomodasyon akondroplazi amniyorez hidronefroz antienflamatuar asemptomatik ateroskleroz aşil tendiniti bakterisit balneoterapi bifurkasyon bronşiolitis bronkopnomoni botilismus bruselloz dakriyoadenit dakriyolit dakriyosistorinostomi dakriyosistit dekalsifikasyon demiyelinizasyon demonstrasyon diagnosis dipsomani disendokrinizm dismenore ileostomi taşikardi dedi."

Bu metinden sonra düşündüğüm tek şey Ali'nin ağzını yüzünü dağıtmak oldu. Sanırım bu sınavdan da bir 10 alırım. Şan dersinden piyano dersinden geçip ses konuşmadan kalmak bana çok koyar. Bu yüzden sanırım gecemi gündüzüme katıp şu metni ezberlemeliyim!!

Tekerlemeleri ilk elimize aldığımızda sınava kadar işin ciddiyetini anlayamadık. Yok ya sınavda sormaz dedik. Şaka gibi dedik. Sonra patır patır sorup 15leri 5leri alınca ciddiyetine vardık.

Bloga da pek yazamaz oldum. Aklım hep burada ama sadece haftasonları internete girebiliyorum.

Bugün sabah uyanıp panjuru açtığımda her yer bembeyazdı! Hava şu an Eskişehir'de -1 derece imiş. Pazartesi en düşün sıcaklık -9 ve en yüksek sıcaklık -1 olacakmış.

Dün bu muhteşem havada 40 dk otobüs bekledim. Sanki İstanbul trafiğiymiş gibi 75 saat bekletmese olmaz. Eve geldiğimde ayaklarımı hissetmiyordum.

Görüşürüz yine blog ve izleyiciler.

Bu arada 7 Ocakta hayatımın ilk şan konserini veriyorum ve bunu nasıl yapacağımı inan bilmiyorum blogum. 3 parça söyleyecekmişiz, bana şans dileyin!

Sevgiler, saygılar..

Parça da şu olsun: http://fizy.com/#s/1luqhk


6 yorum:

Mr.E dedi ki...

Şükür kavuşturana, Ali'ye benim adıma da çak iki tane ;)

Ceri dedi ki...

Tanrım o nedir öyle ya.

Feli Jo dedi ki...

Mr.E, Ali ölsün! :)

Ceri, şaka gibi değ mi? :(

Mia Wallace dedi ki...

Felii! hepsini ezberleyen bile 50 alıyorsa boşver hiç bozma moralini o nota, Diğer notlarına bak, muhteşemsin! ;)

Ayrıca Ali'ye çak aynen!

francesca mckennitt dedi ki...

Onu boşver, kalan notlar bizimdir :)) Diğer notların fazlasıyla uçuk zaten :)

Feli Jo dedi ki...

Ahaha :D Sağol francesca'm bu moral için! Düzelir umarım :D

 

Feli Jo Design by Insight © 2009