19 Kasım 2010 Cuma

Xəbərlər..


Eveet şimdi Eskişehir'de günlerimin nasıl geçtiğini yazacağım sizlere. Mim dışında yazı yazmayalı çok oldu :O

Okul, eğlence, uyku durumları sınavların başlamasıyla gergin bir hal almaya başladı. Her eğlenişimde düşündüğüm şey "Sınava kadar tekerlemeleri yetiştirebilecek miyim?" "Mekik çekebilecek miyim?"(ses konuşma dersinde mekik çekiyoruz.) "Şan sınavından iyi not alabilecek miyim?"

Not: İtalyancadan 95, solfejden 96 aldım. Şimdilik iyi gidiyor, hayatımda aldığım en yüksek notlar diyebilirim. Belki de çok konu birikmediğindendir ama yine de yüksek benim için..

Konudan konuya atlayacağım için beni yadırgamayın lütfen :) Aklıma geleni yapıştırıciyim.

Okulun içindeki hastaneye gittim. Yine annemle, çünkü kendi başıma hiç hastaneye gitmemiştim. Nedeni ise hep Çapa'ya giderdik orada da oradan oraya koştururlardı bizi hem de bağırıp kızarak. Kayıt yaptırdınız mı? (kayıdı yaptırıp gidersin) Sıra aldınız mı? Gidin şunları fotokopi çektirin. Ben bu azarlara gelemem, benim yerime hep babam işitmiştir azarı.

Neyse burada hastaneye bir girdim. Tc kimlik söyledim hoop diye oturdum kulak burun boğaz yazan kapının önüne. Anamm bir de baktım ki sırası gelen kişinin kapının üzerinde adı yazıyor. "Ayy" dedim "Adım yazacakk".. Zaten hemen sıra geldi girdim, ilaçları yazdı çıktım. Farenjit olmuşum o yüzden sürekli öhö yapma gereği duyuyormuşum.

Başka konuya atlayış:

17 Kasım gecesi Mia benden adresimizi istedi. Bana birşey yollayacağını söyledi ve acil dedi. Düşündüm saat 9da ne acili? Birden düşündüm "Ablamlar mı gelecek yoksa?" diye. Mia'ya mesaj atıp dedim ki, bak ablamlar gelecekse söyle, gelmeyeceklerse balkondan içeri gireyim.

Mia da bana dedi ki "Böyle düşüneceğini bilsem sormazdım üzüldüm ya valla yok öyle birşey" diye mesaj attı.(Üzülmesinin nedeni, beni umutlandırdığını düşünmesiydi:)) Ben de içeri girdim tam makyajımı silecekkeeenn

"CİK CİK CİK CİK CİK" (Kanarya sesli kapı zili)

Kapıyı bir açtık ablamlarr!! Gecenin 12sinde hop diye gelmişler. Öyle sevindik ki! Mia'ya tekrar mesaj attım "Sen var ya seen" gibilerinden. Meğer kızcağızı bile kandırmışlar, "Onlara birşey yollayacağız adreslerini verir misin?" diye.

Bu yeni evli çifti bağrıma basasım geldi ve zaten 2 gün boyunca sürekli bağrıma bastım. Çok özlemişim! Onlarla 2 gün boyunca eğlenirken tekerlemeleri,ödevleri vs. herşeyi unuttum.

Taaa ki bugün onlar gidene kadar...

Bu arada bir huyumu daha keşfettim, elbise giymezsem bayram değil gibime geliyormuş. İnatla her gün elbise giymeye çalıştım.

Demin de fotoğraflara bakıyordum, şu kazandığım okulun giriş sınavına girmeden önce fotoğraflar çekmiş ablam. Sürekli gerginim ama rahat olmaya çalışıyorum öyle bir yüz ifadesi. Gerçi rahattım da niyeyse. Arkada şu an aynı sınıfta olduğum sınıf arkadaşımı gördüm o da gayet ciddi. Sonra çok sevindim o streslerin geçtiğine, sınavı kazandığımıza..

Şimdi sanırım tekerleme ezberlemeliyim. Aynı zaman da uykum da var. Uyku mu tekerleme mi?

Tabi ki uyku! Bye! :)

10 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Çok ilginç dersleriniz ya :) Konservatuardaydın değil mi?

Feli Jo dedi ki...

:) Evet opera bölümü.. Sanırım diyafram için ses konuşmada mekik çekiyoruz. Ben de algılayamadım o durumu henüz. Bu derslerden başka hareket dersi ve eskrim dersi de var.
Sürekli bi spor hali. Benim gibi uykucu birine hiç yakışmıyor :)

Mia Wallace dedi ki...

oyyyy Feli'm yerim seni!!!!

Ama ama beni de kandırdılar yoksa sana öyle bir şey söylermiydim ama süper sürpriz oldu di mi!!! :)

Seni çok özledim ve süper notlat almışsın ya tekerlemeleri de halledersin sen Feli;)

Feli Jo dedi ki...

:) Ayy canım Mia'm!! Çok güzel sürpriz oldu iyi ki sana söylememişler :P heheh

Ben de seni çok özledim. Tekerlemeler beni halledecek bence :D

Mr.E dedi ki...

"Bu arada bir huyumu daha keşfettim, elbise giymezsem bayram değil gibime geliyormuş. İnatla her gün elbise giymeye çalıştım."

Çakal mısın sen? :D

Feli Jo dedi ki...

Yeni mi anladınız Mr.E? :D

Rory dedi ki...

Sarki güzel:p

Feli Jo dedi ki...

ahaha teşekkür ederim Rory :p

Lütfi MUTLUER dedi ki...

Bu linkte mimlendiniz :)

http://www.anindayorum.com/2010/11/derin-bir-mim.html

Feli Jo dedi ki...

Aaa teşekkür ederim :)

 

Feli Jo Design by Insight © 2009