23 Kasım 2010 Salı

Özel mim...

Lütfi MUTLUER ve dedimdi beni mimlemiş:

1- En sevdiğiniz kelime :
Gülürdüm

2- Nefret ettiğiniz kelime :
Saçmalama

3- Ne sizi heyecanlandırır :
Müzik

4- Heyecanınızı ne öldürür :
Olmayan espri anlayışı

5- En sevdiğiniz ses :
Kabak kemane sesi olabilir mesela veya çello veya kolanın bardağa dolarken çıkardığı ses de olabilir

6- Nefret ettiğiniz ses :
Matkabın duvarı delerken çıkardığı tizimsi ses

7- Hangi mesleği yapmak istemezsiniz :
Çocuk bakıcılığı, son ütücülük, terzilik, kuaförlük..

8- Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz :
Bir bakışta etkileme, resim yapma, dans etme

9- Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz :
Sumi Jo

10- Nerede yaşamak isterdiniz :
Bir havuz, bir müstakil ev, bir Mia yeter bana..

11- En önemli kusurunuz :
Fazla iyiyim sanırım

12- Size en fazla keyif veren kötü huyunuz :
Tembellik

13- Kahramanınız kim :
Banana man

14- En çok kullandığınız kötü kelime :
Fakasto (fucktan türemiş)

15- Şu anki ruh haliniz :
Uykulu

16- Hayat felsefenizi hangi slogan özetler :
Sing sing sing

17- Mutluluk rüyanız :
Unutulmayacak bir opera sanatçısı olup, paraya da para demeyip Mia'yı alıp dünyayı (beyaz küçük laptoplarımızla blog yaza yaza) gezmek..

18- Sizce mutsuzluğun tanımı :
Sesle ilgili bir hastalık geçirmek(bkz: montla sıç!)

19- Nasıl ölmek isterdiniz :
İşleri yarım bırakmayarak. Arafta kalırım ayol!

20- Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz:
Hö? Vaay kimleri görüyorum" (korkunç oldu bu)

Mia, Melly, Loana, Francesca Mckennitt! Sizleri mimliyorum bu acayip mimde ! :)

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Yerim seni Feli çok tatlısın :D

Ya hep Mia Mia... evet küçük beyaz laptoplarımızla.. sen ben havuz..

Offf bak yine aklıma soktun ve ben de bu mimi yaptımm :L
Henüz yayınlayamamış olabilirim ama akşam yayinlicam;)

Feli Jo dedi ki...

:D Mia'dan başka kimim var ki :P

Heyecanla bekliyorum yeni yazılarınıı!!

Jove. dedi ki...

hahaha kimleri görüyorum:))

 

Feli Jo Design by Insight © 2009