13 Kasım 2010 Cumartesi

miMelly!!


Melly'ciğim beni mimlemiş!! Mim konusu da çok hoşuma gitti..

İşte mim konusu: Garip Alışkanlıklarımız ve Yapamadıklarımız Nelerdir?

Şimdii bir düşüneyimm.. Benim garip alışkanlıklarım bol mudur bilemem ama, düşündükçe bol bol çıkacağına eminim..

1- Hiçbir zaman iki çeşit yemeği aynı anda yiyemem. Mesela fast food tarzı yiyorsam bir hamburgerden ısırıp, bir patatesten ağzıma atamam. Önce hamburgerim bitmeli en son patatese geçmeliyim.

2- Gerçekten korktuğum şeylerin başıma gelmeyeceğini düşünüp(ki öyle de olur) kendimi o şey hakkında çok korkuturum.

3- Ojelerim azıcık bile çıksa rahatsız olur,ellerimi sürekli saklarım.

4- Her piyano çalışımda parçayı yarıda bırakmak zorunda kalırsam sinirli olurum. Hızlı da olsa onu bitirmeliyimdir.

5- Tek kolumu altıma alıp uyurum ve her seferinde ellerim soğuk ve kollarım uyuşuk uyanırım (kan gitmemiş o derece)

6- Evime gelen arkadaşımı rahat ettirmediğimi düşünürsem ağlayasım gelir. O kişi bir daha gelmeyecekmiş gibime gelir. Bu yüzden rahat olması için çırpınırım.

7- Telefonda konuşamam. Öğretim üyelerine bile mesaj atarım. Konuşunca heyecanlanıyorum. Sadece Mia ve aile üyelerimle rahat konuşabilirim. Karşı taraf heyecanlandığımı anlamaz ama ben kekeliyorum gibime gelir o derece.

8- Herkes gibi kendi ses tonumdan nefret ederim.

9- Ellerim ve ayaklarım aşırı şekilde(damlar bazen, o derece) terler. Bir yere dokunduğumda mutlaka izi kalır(iz bırakırım bebek.)

10- O kadar yavaş hazırlanırım ki bir yere gitmeden önce buluşma saatinden ya da ders saatinden 4 saat önce bile uyandığım olur.(ama tam zamanında ya da daha erken oradayımdır!)

11- İnsanları bekletmekten nefret ederim. Kendim de beklemekten nefret ederim.

12- Küçükken ateşim çıktığında karıncalı görürdüm. O anları düşündüğümde 15 dk kadar karıncalı görüyorum ve çok zor düzeltiyorum. Düşünmemeye çalışıyorum.

13- Yumurtanın vıcık kalan bölümünü her zaman ayırıyorum. Ondan tiksiniyorum!

14- Sebzeleri sevmiyorum.

15- İlla ki çift yastıkla uyuyorum.

16- Ezan okunurken, okuyan kişinin sesinde bir hata vs sezdiysem farketmeden taklidini yapıyorum(çok tehlikeli)

17- Şarkı söylerken karşıdaki kişiye sesimin iğrenç gittiğini düşünüyorum.(fakat benim duyduğumdan daha iyi gidiyor)

18- Sevgilim olduğunu düşünmek beni sevindireceği yerde endişelendirip korkutuyor.

19- Param bittiği anda acıkıyorum veya susuyorum (2 dk önce yiyip içmiş bile olsam)

20- Film izlerken veya ders dinlerken dudaklarımı yiyorum.

Sonu gelmeyecek sanırım. Demiştim, düşündükçe çıkıyor.. :) Beni mimleyen ve mimleyecek olan herkese teşekkürlerimi sunuyorum!

13 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Feli'm süper özelliklerini okurken seni daha çok özlediğimi farkettim.. :(

Ve 18. özelliğini iyi bilirim o hissini! :D
"içime öküz oturdu"

Seni eyrim ya her özelliğinii çok seviyorum!

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de çift yastıkla uyuyorum, ben de dudaklarımı yiyorum, ben de yumurtanın vıcıklarını yiyemiyorum :)

Feli Jo dedi ki...

Mia'm :( Ben de seni çok özledim!! Daha geçen gün solo test yaparken senin videonu çekmiştim ne güzeldi :(

18. özelliğimden nefret ediyorum ve ben de senin her özelliğini çok seviyorum!!

francesca mckennitt; seninle iyi anlaşıcaz :P nih nih

Melly dedi ki...

Evet yaa, düşündükçe ve başkalarını da okudukça çıkıyor; demek ki birkaç günde yazmak gerekiyordu bu mimi.. :p

Mesela senin şu "birkaç çeşit yemeği aynı anda yiyememe" maddenden birşey hatırladım; yemeklerin hepsini aynı anda yeme ihtiyacı hissederim.. Mesela hamburger ısırıp, ağzıma patates atarım ve onlar ağzımdayken kola içerim.. Veya ana yemeği ağzıma alırım, pilavı da ağzıma alırım, yoğurdu da ağzıma alırım, öyle çiğneyip yutarım ben de..! :D :D

Bu arada ben de telefonda konuşamıyorum yaa!! İnsanlar sesimdeki heyecanı anlıyolar, o derece heyecanlanıyorum!! :S

Loana dedi ki...

feliii özlemişim seni okumayı yahu.. güzel bi mim olmuş :)))

hayalci dedi ki...

Aynen çift yastıkla uyuyanlardanım ve kesinlikle bende uyuşuğum,heryere geç kalırım ve yumurtanın sıvı her halindan tiksinirim bebek:D

Feli Jo dedi ki...

Melly!!! Keşke ben de aynı anda yiyebilsem!! Tatlarını alamıyorum sanırım tat duyumda bi sorun var :D Telefon sorunumuzu nasıl halledeceğimizi bilemiyorum :(

Loana'm, ben de seni özlemişim çok teşekkür ederimm!!

hayalci, ilk yorumunun bu kadar sıcak kanlı olması çok tatlı bebek! :D Ne kadar çok ortak yönümüz var hehe :D

Damda Deli var! dedi ki...

21- Siren sesine istemeden tuvalette yakalanıyorum.

"Fazla kızmamışsındır umarım.

Feli Jo dedi ki...

Kizmadim çünkü cidden başima geldi. (10 Kasimda siren çalarken wcdeydim evet.)

Bir dahaki 10 Kasimda saatimi 9a 5 kalaya kurup hazirolda 10dk beklemeyi düşünüyorum.Bu senenin telafisini de yaparim. :)

Profösör dedi ki...

"Mim" Benim için "Yedi önemli, ya da ilginç şey"
1. Zır zır ağlayan çocuğun kulağına bir şeyler fısıldayarak onun zırrrrrrlamasını anında kesebilirim. Yanaklarında gülücükler başlar.

2. Seversem sevilirim. Döversem dövülürüm. Bir arap atasözünde ifade edildiği gibi yaşarım. "Men dakka dukka" "Çalma kapıyı çalarlar kapını" atasözünü daima dikkate alırım.

3. Terazisi hassas olan dostlarla arkadaşlık kurarım. Onların terazileri patetes soğan tartmayacağına göre; altın ve mücevherat tartacaktır. Dengeli hayat duyarlı ve tutarlı yaşamaktan geçtiğine inanırım.

4. Dokuz karpuzu bir koltukta taşımayı severim. Yazarım, çizerim, canlandırırım.

5. Çocuklarla çocuk, yaşlılarla yaşlı olurum.

6. Mızıka çlmayı severim. Çantamda en az beş on tane mızıka taşırım. Nerede bir sümüklü çocuk görsem ona hediye ederim.

7. Pozitif yaşarım. Müsbet duygular yansıtırım. Organik yaşamayı severim. Pazarda kurtlu elma ararım. Elmanın sağlam yerinden ısırırım. Kurtlu tarafında yaşayan kurtçukların hayatiyetini devam ettirmesini isterim.

Not; Bu "mim" olayı ile bir şey demek isterim. Eski yazıyla yazılmış bazı evrakta önemli yerler için "mim" harfi kullanılmış. Çünkü arap "elif ba" sında "mim" harfi vardır. Acaba diyorum; mühim kelimesinin baş harfi de mim olduğuna göre, mühim'in mim'i mi esas alınmış. Önemli yedi şeyi aklıma gelenleri yazmış oldum. Sürçi lisan ettiysek affola..

Feli Jo dedi ki...

Profösör, oo mimlemeye gerek kalmamiş :) özellikleri öğrenmek iyi oldu,blog blog gezmek yerine yorumlardan okumuş oluyorum haha :p

dedimdi dedi ki...

eneem ben de hiç konuşamam telefonda. stres olurum.mailleşirim. bi de heyecan yapıp konuşamadığım insanlar canımlı cimimli cevap atarsa çok mutlu olurum :D
biri mim de benden gelsin o zaman! (:

Feli Jo dedi ki...

Anneğmm :) Ben de mesaj attığım kişiler beni arayınca çok korkuyorum!! Mesaja mesajla cevap vermeyenler var :O Ne kadar panik olduğumu bir bilseler :D

 

Feli Jo Design by Insight © 2009